Ik ook, maar desondanks niet bijster origineelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef SpecialGuest het volgende:
Ontzettend eens met de TT.
Ik vind de grimassen bij Sharon lang zo storend niet als bij Christian, Sharon komt veel minder "gemaakt" op me over.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals altijd weer goed. Maar ik ergerde me weer aan dat overdreven gedoe met die armen en die grimassen. Verder is ze natuurlijk de beste.
Ik vind Sharon leuker worden, maar toch is zij niet mijn favoriet. Christian is nep....ik hoop zo erg dat eentje van HJ deze week eruit gaat, met voorkeur Christian. 3x is scheepsrecht.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind de grimassen bij Sharon lang zo storend niet als bij Christian, Sharon komt veel minder "gemaakt" op me over.
Blijft voor mij ook zo, maar gelukkig hoor je dat niet op de cdquote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals altijd weer goed. Maar ik ergerde me weer aan dat overdreven gedoe met die armen en die grimassen. Verder is ze natuurlijk de beste.
Ik vind het vooral dit keer heel erg, juist omdat het nummer zo'n mooi, simpel en ingetogen nummer is wat je met je stem moet laten schitteren. De rest erbij (de armen dus) maakt het theatraal en overdreven, gespeeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef Natalie het volgende:
Ze maaide altijd al met haar armen. Valt het sommigen nu pas op
Dat begin ik steeds irritanter te vinden, samen met die persweeën op d'r gezicht. Ze maakt er elke keer weer zo'n drama van.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef Natalie het volgende:
Ze maaide altijd al met haar armen. Valt het sommigen nu pas op
Zelfde hier. Ik hoop dan ook dat ze genadeloos verliest in de finale. Maakt me niet eens meer uit van wiequote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt op zich geweldig maar ze doet me helemaal niks...
Ze kan me niet echt raken, ik vind haar wat nep overkomen, gespeeld gevoelig zeg maar...
Alleen bij dat tweede nummer. Daar ergerde ik me ook aanquote:Op zondag 4 februari 2007 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Sharon heel tof leuk en goed. En wat betreft de grimassen, ik wil niet heel vervelend zijn, maar Christian doet het ook en nog wel meer.
En persoonlijk stoor ik me er bij beide niet echt aan.
Jij zóékt gewoon ergernissen, jijquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen bij dat tweede nummer. Daar ergerde ik me ook aan.
Nee, ik erger me gewoon aan een heleboel dingenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij zóékt gewoon ergernissen, jij.
Uiteindelijk zal ze wel winnen, maar dat is dan dus puur op basis van haar zangkwaliteit. Verder hebben de meeste mensen blijkbaar niet echt veel met Sharon. Waarom het programma dan X factor heet, snap ik niet echt. Het is dan gewoon de ouderwetse soundmix show. Er zijn/waren toch wel kandidaten die meer X factor hebben dan Sharon?!?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef Andiyan het volgende:
Lijkt een beetje op een eensgezinde mening hier. Iedereen vindt haar goed maar daar blijft het bij. Qua persoon is ze ook niet zo bijzonder natuurlijk. Ben ik het dus ook helemaal mee eens.
Onzin. Sharon heeft echt wel een dijk van een x-factor, een eigen persoonlijkheid, en weet vrijwel elk nummer een eigen saus te geven. Het soundmix-gehalte gaat ze daarmee ver voorbij. En als iedereen zo eensgezind is blijft er weinig ruimte voor discussie, en worden de topics wel saaiquote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef Everett het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ze wel winnen, maar dat is dan dus puur op basis van haar zangkwaliteit. Verder hebben de meeste mensen blijkbaar niet echt veel met Sharon. Waarom het programma dan X factor heet, snap ik niet echt. Het is dan gewoon de ouderwetse soundmix show. Er zijn/waren toch wel kandidaten die meer X factor hebben dan Sharon?!?
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Lynx666 het volgende:
En als iedereen zo eensgezind is blijft er weinig ruimte voor discussie, en worden de topics wel saai.
bent helemaal met je eens... opzich is ze wel goed maar gespeeld ofzo ik weet niet wat dat is... er zit niet veel gevoel in haar stem ofzo...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt op zich geweldig maar ze doet me helemaal niks...
Ze kan me niet echt raken, ik vind haar wat nep overkomen, gespeeld gevoelig zeg maar...
quote:Aanstaande zaterdag zullen de X FACTOR-kandidaten één van de nummers ten gehore brengen. Welke dat is? Dat blijft nog even een verrassing...
Voor Sharon:
- 'Unfaithful' van Rihanna
- 'MacArthur Park' van Donna Summer/ Richard Harris
- 'Hips don't lie' van Shakira
Zegt me zo snel niks.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop op MacArthur Park.
Geluisterd, laat dit hem maar worden!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Vind ik erg Sharonachtig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Klassieker uit de jaren 60 van Richard Harris! Boudewijn Büch heeft ooit een hele uitzending gewijd aan dat nummer waarvoor hij ook naar het Mac Arthur Park in Los Angeles is geweest. Maar Sharon moet natuurlijk de versie van Donna Summer doen.quote:
Wat een verademing zal dat zijn, zonder dat gehinnik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil 'Unfaithful' wel eens horen van iemand die wel kan zingen.
Ja inderdaad! Zal het erg prettig vinden! Al vind ik MacArthur Park ook heel goed bij haar passen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat een verademing zal dat zijn, zonder dat gehinnik.
Meen je datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Slechtste optreden tot nu toe. Helaas. Veel te veel foutjes.
Sluit me hierbij aan! Ze raakte me veel meer dan Christina met haar versie van Hurt...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vaker dan normaal ja, maar regelmatig vond ik nou ook weer niet. De bezieling die zij legt is gewoon niet normaal zo sterk. En het klonk prachtig, boeie die paar kleine misstapjes.
Wij zijn het eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:53 schreef Kidney_Bean het volgende:
Op zich deed ze de nummers op haar manier goed... Maar Hurt, daarvan kon je gewoon al verwachten dat ze het nooit zo goed als het origineel zou gaan doen.. En op een of andere manier vind ik haar zo nep als wat met dat gehuil en dan dat gelach bij complimentjes, kan het niet verklaren...
er had wel bijna iets anders op dat podium gelegen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
What can I say. Dat Christina Aguilera nummer was werkelijk prachtig. Alles klopte gewoon.
Het tweede nummer was ik niet écht weg van, maar ze had wat mij betreft als 2e nummer een stinkende drol in een doos mogen kakken op het podium, dan nog zou ze op basis van het eerste nummer direct door mogen naar de finale.
De optredens ook overigens.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook.
Compleet met je eens! Ik vond haar ook helemaal niet goed zingen en erger me dan ook mateloos aan de jury die er helemaal mee weg loopt...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Slechtste optreden tot nu toe. Helaas. Veel te veel foutjes.
quote:De keuze van het publiek
Wat vinden de Jonge Solisten van de liedjes die het Nederlands publiek voor hen uitkoos?
Sharon:
“Ik vind het echt heel verrassend en ‘weird’ dat het publiek dit nummer heeft gekozen. Echt vreemd, zo’n oud nummer. Een aantal mensen om me heen kende het nummer wel en was al helemaal enthousiast dat ik dat zou gaan zingen.”
Positief dramatisch
“Ik kende het absoluut niet, maar toen ik het hoorde heb ik het meteen opgezocht en beluisterd. Nu ik het heb gehoord, vind ik het echt te gek! De tekst kan door iedereen op zijn of haar manier geïnterpreteerd worden, dat vind ik erg interessant. De muziek is positief dramatisch, groots! Ik houd daar wel van hoor. Ik heb er wel zin in!”
Verbaasd
“Ik had echt niet verwacht dat het publiek dit nummer zou kiezen. Ik had meer een ballad van Alicia Keys verwacht of zo. In ieder geval iets meer van deze tijd. Een jongere artiest, meer iets van nu. Ik was wel enorm verbaasd dat er ook nog gestemd is op een nummer van Shakira. Nou, dat is toch niets voor mij?!”
komt idd minder over. in de studio kwam het echt heel leuk over, maar die sfeer krijg je op tv niet meequote:Op maandag 12 februari 2007 01:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel raar, MacArthur Park lijkt veel minder een feestje dan in de studio
Het gaat in een sinusbeweging denk ik... Nu Richy opeens zomaar door is, schrikt iedereen zich in 1 keer de pleuris en volgende keer is ie weer het bokjequote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
Nou de weg ligt nu wel helemaal open voor Sharon! Met X6 en Richy als tegenstanders moet ze dit toch winnen..... ja.... of Richy moet gaan winnen door zijn enorme aanhang![]()
![]()
Ook nog wakker? whoehoequote:Op maandag 12 februari 2007 05:04 schreef robert2006 het volgende:
heb hem gedownload, donna summer versie, die is moet ik eerlijkheidshalve zeggen toch wel beter dan sharon's versie.
lange volle uithalen en vol diva-gehalte, moet ze nog effe op oefenen.
is toch een bekend nummer, ben zelf ook een twintiger maar ken het liedje en zo wel
zelfde geldt voor dat Christina Aguilera nummerquote:Op maandag 12 februari 2007 05:04 schreef robert2006 het volgende:
heb hem gedownload, donna summer versie, die is moet ik eerlijkheidshalve zeggen toch wel beter dan sharon's versie.
lange volle uithalen en vol diva-gehalte, moet ze nog effe op oefenen.
is toch een bekend nummer, ben zelf ook een twintiger maar ken het liedje en zo wel
Zij is ook de enige die me kippenvel bezorgtquote:
Kom op zeg, dat tweede nummer was [zie TT].quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Man, wat was dat tweede nummer ontzettend bagger. Zelfs Anja is weleens beter geweest.
Neen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat tweede nummer was [zie TT].
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Man, wat was dat tweede nummer ontzettend bagger.
Dat ze matig was.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben het er me eens, maar toch moet ze gewoon door.
Jep. Ik vind haar al vanaf het begin saai.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef superhero87 het volgende:
Vinden jullie Sharon niet een beetje 'saai' ? Ik bedoel, ze is al weken de favoriete op FOK! en toch heeft ze nog maar 2 topics...
Ok, je hebt gelijk. Anja kan natuurlijk bij lange na niet tippen aan een slechte Sharon.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak zeg..
Tuurlijk wel. Misschien ook (beter gezegd: vooralquote:
Ga jij je smaak eens terug uit je sterretje trekkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Anja kan natuurlijk bij lange na niet tippen aan een slechte Sharon.
Ik had vandaag voor het eerst iets vanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Misschien ook (beter gezegd: vooral) omdat ik tijdens vorige afleveringen teveel op onze Anja gefocust was, maar met dat 2e nummer had ik voor het eerst echt iets van
.
Ga jij mij dan eens wat minder inkoppertjes geven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ga jij je smaak eens terug uit je sterretje trekken.
Ja ik ook. De emotie zat er niet in bij mij, en toen kwamen haar trekjes een beetje gestileerd en plastic over. Terwijl ik daar juist bij Hurt echt een brok in m'n keel van kreeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst iets van.
Ik had 'm geeditquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga jij mij dan eens wat minder inkoppertjes geven.
Te laatquote:
ja, ze heeft een geweldig stem, en daarom is ze mijn favoriet, maar als persoon spreekt ze me gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef superhero87 het volgende:
Vinden jullie Sharon niet een beetje 'saai' ? Ik bedoel, ze is al weken de favoriete op FOK! en toch heeft ze nog maar net 3 topics...
Dat boeit mij eigenlijk helemaal niets, het gaat mij erom wat ze op het podium doet. En ze wist mij in het tweede nummer mateloos te irriteren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef --Globe-- het volgende:
In die filmpjes kwam ze echt heel nep over..
Dat dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Alle filmpjes waren een beetje neppig, geacteerd. Ik denk niet dat dat aan Sharon zelf ligt.
totaal geen spontaniteit in de filmpjes idd, maar dat was in alle filmpjes zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Alle filmpjes waren een beetje neppig, geacteerd. Ik denk niet dat dat aan Sharon zelf ligt.
al die filmpjes waren tenenkrommendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef --Globe-- het volgende:
In die filmpjes kwam ze echt heel nep over..
Ik vond dat eerste X6 filmpje geniaalquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
al die filmpjes waren tenenkrommend
maar het kwam verder allemaal zo geplanned over.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste X6 filmpje geniaalOver dat vuurtje steken
sloeg echt nergens op
![]()
Als je dat al geniaal vindt, kijk eens films als Die Hard ofzo, jij kan je lol niet opquote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste X6 filmpje geniaalOver dat vuurtje steken
sloeg echt nergens op
![]()
nee het ging niet echt spotaan vond ik... maar dat vond ik bij alle filmpjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond Hurt juist 1 van haar slechtste optredensquote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef computergirl het volgende:
ik vond sharon in het tweede nummer ook niet goed.
Maar vorige week kreeg ik nog tranen in mijn ogen bij 'Hurt', van mij mag ze nog steeds winnen.
Ze mist gewoon 'soul' - ze heeft een enorme strot en het is vaak gewoon technischl mooi gezongen, maar er zit 0.0 warmte en soul in haar stem.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sharon is ijzersterk in nummers als Lovin' you en Hurt, kleine ingetogere nummers. Voor dingen à la Listen mist ze de warmte in haar stem, vind ik.
eensquote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Vlaflip het volgende:
Sharon gaat me steeds meer tegenstaan eigenlijk, vond 't vanavond maar een hoop geschreeuw en vind haar stem niet erg aangenaam om naar te luisteren. Maakt me nu eigenlijk niet meer uit wie er wint, Richy of Sharon.. vind ze allebei maar niks..![]()
En dan elke keer weer horen dat het beide sterren van wereldklasse zijn.. yeah rightPaar hitjes en daarna hoor je er nooit meer wat van. Da's dan weer een voordeel in elk geval
![]()
Mee eens ja, Richy raakt me vaak wel, ook al is het minder zuiver, Sharon alleen echt met de twee nummers die ik noemde dus. En Goldfinger vond ik ook erg goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:45 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ze mist gewoon 'soul' - ze heeft een enorme strot en het is vaak gewoon technischl mooi gezongen, maar er zit 0.0 warmte en soul in haar stem.![]()
En waar iedereen dat "recht in je hart zingen" en "zo emo" vandaan haalt snap ik echt al helemaal niet, ik raak er niet warm of koud van, hoe 'goed' ze ook zingt. Ze is de beste vocaliste, maar ik zou het nu niet erg vinden als Richy de finale wint, die maakt in ieder geval emotie bij me los, of dat nou goed of slecht is![]()
Is sowieso een stom nummer, paste niet bij Sharon en dan zette ze ook nog eens een rare stem op. Toch wel een kleine tegenvaller.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef --Globe-- het volgende:
Listen.. wat een vreselijk nummer vind ik dat. Vond het niet veel aan.
En nu ga je te ver.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef Hockeylotje het volgende:
Ze leek in dit nummer een beetje op Anja..
Mwah, het mooie is dat Anja weken werd afgekraakt om die zogenaamde 'zang trucjes', maar Sharon doet precies hetzelfde met die gilletjes en schreeuwtjesquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef Hockeylotje het volgende:
Ze leek in dit nummer een beetje op Anja..
DAT bedoel ik!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Mwah, het mooie is dat Anja weken werd afgekraakt om die zogenaamde 'zang trucjes', maar Sharon doet precies hetzelfde met die gilletjes en schreeuwtjes![]()
Mijn ook,maar ze maakt het zaterdag wel weer goedquote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Woelli het volgende:
Ze viel me dit weekend wel een beetje tegen
alleen haar ereste numemr zaterdag was erg goed. De rest viel helaas tegen, om over het optreden van gisteren maar te zwijgen, dat was verschrikkelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Woelli het volgende:
Ze viel me dit weekend wel een beetje tegen
Ik denk persoonlijk dat Sharon het ook niet gaat winnen van Richy. Ik hoop heel erg dat dat níet het geval is overigens.quote:Op maandag 19 februari 2007 07:42 schreef Koen66 het volgende:
Let maar op, Sharon wordt de Floortje van 2007, tot aan de laatste weken de gedoodverfde winnaar en dan gepasseerd worden. Richy gaat winnen (ook al had die er vorige week 100% zeker uitgemoeten!)
Ja, dat. Ik zorg wel dat mn zusje een keer extra op Sharon stemt zaterdag.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:33 schreef Misstique het volgende:
Ik vond haar wat minder dit weekend, maar altijd nog ver in niveau boven Richy.
Net als Flora, saai en degelijk. Niet veel om over te hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sharon gaat ook niet echt hard met de topics.
Ik denk het ook. En de aanhangers van Richy zijn echt heel fanatiek met stemmen, net als bij Raffaela. Ik hoop het niet, ik ben altijd voor degene die 2e eindigt. Nu eens een keer eerste, graag, Ik kan het hoofd van Richy niet uitstaan trouwens. Dat ze hem een meisjesidool noemen? Rot op zeg. SHARON!!quote:Op maandag 19 februari 2007 07:42 schreef Koen66 het volgende:
Let maar op, Sharon wordt de Floortje van 2007, tot aan de laatste weken de gedoodverfde winnaar en dan gepasseerd worden. Richy gaat winnen (ook al had die er vorige week 100% zeker uitgemoeten!)
Wij fokkers houden van vergelijkingenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:19 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom toch steeds die vergelijkingen?.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Fijk fokkers houden van vergelijkingen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sorry ik herhaal![]()
Wij fokkers houden van vergelijkingen
Net als Sharon.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar kun je oneindig lang over discussieren, maar het blijft een kwestie van smaak.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Richy gaat inderdaad veel harder. Jongen, jongen, wat een snelheid. nog voordat je daar iets kunt posten is het topic al weer vol. Poe poe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sharon gaat ook niet echt hard met de topics.
Zojuist rammelden m'n ramen bijna uit m'n kozijnen en zag ik een witte flits voorbij schieten. Was weer eens zo'n Richy topic.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Richy gaat inderdaad veel harder. Jongen, jongen, wat een snelheid. nog voordat je daar iets kunt posten is het topic al weer vol. Poe poe.
Het kan ook de glimlach van Richy geweest zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Zojuist rammelden m'n ramen bijna uit m'n kozijnen en zag ik een witte flits voorbij schieten. Was weer eens zo'n Richy topic.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kan ook de glimlach van Richy geweest zijn.
Ja, daarom zei ik 'ook', hehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Richy gaat inderdaad veel harder. Jongen, jongen, wat een snelheid. nog voordat je daar iets kunt posten is het topic al weer vol. Poe poe.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb ook minder 'binding' met de deelnemers van X-factor. Alhoewel 'binding' wel wat sterk uitgedrukt is, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
Heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb ook minder 'binding' met de deelnemers van X-factor. Alhoewel 'binding' wel wat sterk uitgedrukt is, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
dan haal je toch een paar euvalyptustakken voor hem bij de bloemistquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:36 schreef my_own het volgende:
ik durf de stad niet in, uit angst dat ik richy tegenkom
Zij is de enige die me kippenvel heeft bezorgd dit seizoen (en Hearts ook)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:43 schreef Misstique het volgende:
Zit ik nietsvermoedend in de auto naar 3FM te luisteren, komt Sharon ineens Loving You van Minnie Ripperton zingen. Zit ik daar met een enorme brok in mn keel op de vroege ochtend.
Stom kind..
Watje.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:36 schreef my_own het volgende:
ik durf de stad niet in, uit angst dat ik richy tegenkom
Zoals ze hem vanochtend zong, was het geweldig! Ingetogen en met een prachtige sound en dat rond een uurtje of 8! TOP!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:43 schreef Misstique het volgende:
Zit ik nietsvermoedend in de auto naar 3FM te luisteren, komt Sharon ineens Loving You van Minnie Ripperton zingen. Zit ik daar met een enorme brok in mn keel op de vroege ochtend.
Stom kind..
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan haal je toch een paar eucalyptustakken voor hem bij de bloemist
hahahaha, ik zat echt te denken van: waar slaat dat in godsnaam op. Maar ik snap hem!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan haal je toch een paar euvalyptustakken voor hem bij de bloemist
Dat is echt heel mooi en goed!! Gewoon zonder fratsen en dingetjes en normaal, echt heeeeel mooiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef SpecialGuest het volgende:
Optreden van Sharon op Utrecht Centraal in de uitzending van Giel.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef SpecialGuest het volgende:
Nee ik ook niet, maar goed we leven hier wel in Nederland dus de kans dat ze wint wordt steeds kleinerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Als Sharon niet wint, dan snap ik het niet meer hoor
nou, steeds kleiner zou ik niet willen zeggen, maar de kans dat ze niet wint is zeker niet kleinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:56 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar goed we leven hier wel in Nederland dus de kans dat ze wint wordt steeds kleiner
Richy heeft helaas ook een grote achterban..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Als Sharon niet wint, dan snap ik het niet meer hoor
Op de een of andere manier vind ik die hoge toon van haar zó lelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef SpecialGuest het volgende:
HEnk was de hele avond heel erg flauwquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:09 schreef jaoka het volgende:
Haar nieuwe singel was geweldig!!!
Flauw van Henk zeg. Zoiets zeg je in een tweede ronde, wanneer iemand kut zingt. Niet in de finale na zo'noptreden
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Richy Brown klinkt lekkerder dan Sharon Kips ja.
Leverworst is best lekker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Richy_Brown ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef Slasher het volgende:
[..]
Zelfs wikipedia is al van een update voorzien ,dat is snel.....![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharon_Kips
die ballads ben ik nou ook wel zat..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toch wel een terechte winnares ja, als er een XFactor worldwide gehouden wordt hoeven we ons iig niet te schamen. Maar de single vind ik echt niks.
Vind ik ook! Ik vind de single echt helemaal niks trouwensquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef Shadowke het volgende:
WAT ZEI HENK JAN DAN
Fijn juist, alleen die voornaam staat zo kinderachtigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:46 schreef Andiyan het volgende:
Dat Sharon's achternaam ook op de single moest.Zit er toch niet uit.
![]()
Wat is haar achternaam dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Fijn juist, alleen die voornaam staat zo kinderachtig.
Oh. Tja, in dat geval ben ik het eens met Atbquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Kips kinderachtiger staan dan alleen Sharon.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Fijn juist, alleen die voornaam staat zo kinderachtig.
Hou opquote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef Gast985 het volgende:
vond haar echt bar slecht gisteren snap niet dat zij gewonnen heeft Richy was duidelijk beter helemaal met zn eigen single die van haar koop ik zeker niet
Haha, jij snapt hetquote:Op zondag 25 februari 2007 15:33 schreef my_own het volgende:
Dan heeft Richy Brown wel meer een artiestennaam. Maar Richy kan nooit een artiest worden, dat is het verschil
Welke stem?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ik vind het dus helemaal niks, maar dat is geen verrassing. Ik erger me dood aan haar stem en het vervelende nummer.
Hier in NL komen we niet voorbij dat gegeven. Lekker veilig 13duizend in een dozijn nummertje en cashen maar. Stel je voor dat een artiest eens 'alternatief' gaat doenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Die zijn indrukwekkend juist omdat ze niet zo veel poespas hebben. En dat zou ze moeten volgen. Niet zo'n semi-popjanknummer.
Gedeeltelijk mee eens. Maar de emotie/mooiheid van I'll always love you zoals gezongen door Whitney Houston gaat compleet aan mij voorbij als Sharon het zingt (net als met Hurt en Listen) - dat kan ze gewoon niet, omdat ze misschien technisch wel heel 'goed' en hoog kan zingen, maar ze mist power/soul/warmte/eigenheid in haar stem om het voor mij echt "mooi" of "gevoelig" te maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze hadden het kleiner moeten houden.Nummers waarin Sharon uitblinkt zijn niet zo ontzettend groots, zoals Loving you, en I'll always love you.
Die zijn indrukwekkend juist omdat ze niet zo veel poespas hebben. En dat zou ze moeten volgen. Niet zo'n semi-popjanknummer.
iedereen zou dat onderhand moeten snappen. Hoe kon Richy nou in de finale terechtkomenquote:
Eens.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:45 schreef jellyrose het volgende:
Gedeeltelijk mee eens. Maar de emotie/mooiheid van I'll always love you zoals gezongen door Whitney Houston gaat compleet aan mij voorbij als Sharon het zingt (net als met Hurt en Listen) - dat kan ze gewoon niet, omdat ze misschien technisch wel heel 'goed' en hoog kan zingen, maar ze mist power/soul/warmte/eigenheid in haar stem om het voor mij echt "mooi" of "gevoelig" te maken.
Haar sound is gewoon nietszeggend, straalt niets uit: niets negatiefs, maar ook niets positiefs. Een soort veredelde achtergrondmuziek waar je eigenlijk niet oplet. Ik voorspel dan ook dat er straks voornamelijk in liften en meubelboulevards het complete album van Sharon Kips gedraaid wordt![]()
Oh tof een orkest met XFA'ers die de single van Sharon spelen! Ik doe de triangelquote:Op maandag 26 februari 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik pak ook m'n blokfluit erbij, even testen.
zonder dollen, goed gedaan!
Thanks! Ik vind hem zelf ook aardig goed gelukt! Met blokfluit akkoorden spelen wordt erg lastig in je eentje...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik pak ook m'n blokfluit erbij, even testen.
zonder dollen, goed gedaan!
In mijn akkoordenschema kan je de tekst vinden... maar dit is niet erg duidelijk. Dus heb ik ook even de tekst geupload: http://sabrakoor.nedlinux(...)break_Away_lyric.txtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef bergkampf het volgende:
Waar is de songtekst van het nummer Heartbreak Away te vinden? thx
Ik had hem ook even uitgezocht, kom op bijna hetzelfde uit, alleen hoor ik haar de hele tijd lie zingen ipv live/life!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef Musicboy1986 het volgende:
[..]
In mijn akkoordenschema kan je de tekst vinden... maar dit is niet erg duidelijk. Dus heb ik ook even de tekst geupload: http://sabrakoor.nedlinux(...)break_Away_lyric.txt
Ja daar twijfelde ik ook over... maar ik vond lie nergens op slaan, dus daarom heb ik maar voor live/life gekozenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:30 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik had hem ook even uitgezocht, kom op bijna hetzelfde uit, alleen hoor ik haar de hele tijd lie zingen ipv live/life!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik heb de songtekst zo:
Sharon Kips - Heartbreak Away
Nights spent in the dark.
Wondering where it all went wrong,
Not sure who you are, no one to belong to.
Try to never lie, but you’re so on a lie.
If you could only make it through another day
It’s just a heartbreak away from another love.
Soon you'll release all the ghosts of what was.
You’ve been damaged to the core, afraid to feel what’s more.
But you never know love just may be a heartbreak away.
Sometimes all it takes is time for memories to fade.
Soon all that remains is proof that you have made it.
Through the restless nights back into the lights.
Oh I promise you it’s worth the way.
It’s just a heartbreak away from another love.
Soon you'll release all the ghosts of what was.
You’ve been damaged to the core, afraid to feel what’s more.
So hold on the best is yet to be.
Close your eyes, imagine, just believe.
That just as one door closes, another opens wide.
That's the beauty of goodbye.
It’s just a heartbreak away (It’s just a heartbreak away) from another love.
Soon you'll release (soon you'll release) al the ghost of what was (of what was).
You’ve been damaged to the core (damaged to the core), afraid to feel what’s more.
» Try to live a life, but you're so unalive.quote:Try to never lie, but you're so on a lie.
» You've been damaged to the core, afraid to feel once more.quote:You've been damaged to the core, afraid to feel what’s more.
Kun je best eens gelijk in hebben, lijkt me logischer. Het zijn niet de meest duidelijke stukjes en vond de tekst ook al zo vreemdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef SpecialGuest het volgende:
Nog wat verbeteringen (als ik het goed heb verstaan):
[..]
» Try to live a life, but you're so unalive.
en
[..]
» You've been damaged to the core, afraid to feel once more.
(2 keer)
Ik dacht inderdaad dat het life was en niet lie... maar je kunt het echt niet goed horen. Ik zal Sharon zo wel ff opbellen en vragen om de hele tekst te controlerenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef SpecialGuest het volgende:
Nog wat verbeteringen (als ik het goed heb verstaan):
[..]
» Try to live a life, but you're so unalive.
en
[..]
» You've been damaged to the core, afraid to feel once more.
(2 keer)
Die tekst is op sommige plekken zo onduidelijk!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kun je best eens gelijk in hebben, lijkt me logischer. Het zijn niet de meest duidelijke stukjes en vond de tekst ook al zo vreemd
Was vorig jaar bij idols ook, anders zijn ze natuurlijk bang dat niemand hem meer kooptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat flauw dat in het nummer geknipt is in de uitzendingen die online staan, zowel bij de eerste keer dat ze het zong als na de uitslag.
hoe vaak heb je het inmiddels geluistert dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik begin het nummer steeds meer te waarderen.![]()
Ik heb niet geteld. Een keer of 20 misschien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hoe vaak heb je het inmiddels geluistert dan?
dat ...valt nog wel meequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:56 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik heb niet geteld. Een keer of 20 misschien.![]()
Zo vaak heb ik hem inmiddels ook geluisterd en hij is echt mooi!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat ...valt nog wel mee
Ah, ik ben niet de enige die het een leuk nummer vindt dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik begin het nummer steeds meer te waarderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |