Kom op zeg, dat tweede nummer was [zie TT].quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Man, wat was dat tweede nummer ontzettend bagger. Zelfs Anja is weleens beter geweest.
Neen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat tweede nummer was [zie TT].
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Man, wat was dat tweede nummer ontzettend bagger.
Dat ze matig was.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben het er me eens, maar toch moet ze gewoon door.
Jep. Ik vind haar al vanaf het begin saai.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef superhero87 het volgende:
Vinden jullie Sharon niet een beetje 'saai' ? Ik bedoel, ze is al weken de favoriete op FOK! en toch heeft ze nog maar 2 topics...
Ok, je hebt gelijk. Anja kan natuurlijk bij lange na niet tippen aan een slechte Sharon.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak zeg..
Tuurlijk wel. Misschien ook (beter gezegd: vooralquote:
Ga jij je smaak eens terug uit je sterretje trekkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Anja kan natuurlijk bij lange na niet tippen aan een slechte Sharon.
Ik had vandaag voor het eerst iets vanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Misschien ook (beter gezegd: vooral) omdat ik tijdens vorige afleveringen teveel op onze Anja gefocust was, maar met dat 2e nummer had ik voor het eerst echt iets van
.
Ga jij mij dan eens wat minder inkoppertjes geven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ga jij je smaak eens terug uit je sterretje trekken.
Ja ik ook. De emotie zat er niet in bij mij, en toen kwamen haar trekjes een beetje gestileerd en plastic over. Terwijl ik daar juist bij Hurt echt een brok in m'n keel van kreeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst iets van.
Ik had 'm geeditquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga jij mij dan eens wat minder inkoppertjes geven.
Te laatquote:
ja, ze heeft een geweldig stem, en daarom is ze mijn favoriet, maar als persoon spreekt ze me gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef superhero87 het volgende:
Vinden jullie Sharon niet een beetje 'saai' ? Ik bedoel, ze is al weken de favoriete op FOK! en toch heeft ze nog maar net 3 topics...
Dat boeit mij eigenlijk helemaal niets, het gaat mij erom wat ze op het podium doet. En ze wist mij in het tweede nummer mateloos te irriteren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef --Globe-- het volgende:
In die filmpjes kwam ze echt heel nep over..
Dat dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Alle filmpjes waren een beetje neppig, geacteerd. Ik denk niet dat dat aan Sharon zelf ligt.
totaal geen spontaniteit in de filmpjes idd, maar dat was in alle filmpjes zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Alle filmpjes waren een beetje neppig, geacteerd. Ik denk niet dat dat aan Sharon zelf ligt.
al die filmpjes waren tenenkrommendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef --Globe-- het volgende:
In die filmpjes kwam ze echt heel nep over..
Ik vond dat eerste X6 filmpje geniaalquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
al die filmpjes waren tenenkrommend
maar het kwam verder allemaal zo geplanned over.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste X6 filmpje geniaalOver dat vuurtje steken
sloeg echt nergens op
![]()
Als je dat al geniaal vindt, kijk eens films als Die Hard ofzo, jij kan je lol niet opquote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste X6 filmpje geniaalOver dat vuurtje steken
sloeg echt nergens op
![]()
nee het ging niet echt spotaan vond ik... maar dat vond ik bij alle filmpjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond Hurt juist 1 van haar slechtste optredensquote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef computergirl het volgende:
ik vond sharon in het tweede nummer ook niet goed.
Maar vorige week kreeg ik nog tranen in mijn ogen bij 'Hurt', van mij mag ze nog steeds winnen.
Ze mist gewoon 'soul' - ze heeft een enorme strot en het is vaak gewoon technischl mooi gezongen, maar er zit 0.0 warmte en soul in haar stem.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sharon is ijzersterk in nummers als Lovin' you en Hurt, kleine ingetogere nummers. Voor dingen à la Listen mist ze de warmte in haar stem, vind ik.
eensquote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Vlaflip het volgende:
Sharon gaat me steeds meer tegenstaan eigenlijk, vond 't vanavond maar een hoop geschreeuw en vind haar stem niet erg aangenaam om naar te luisteren. Maakt me nu eigenlijk niet meer uit wie er wint, Richy of Sharon.. vind ze allebei maar niks..![]()
En dan elke keer weer horen dat het beide sterren van wereldklasse zijn.. yeah rightPaar hitjes en daarna hoor je er nooit meer wat van. Da's dan weer een voordeel in elk geval
![]()
Mee eens ja, Richy raakt me vaak wel, ook al is het minder zuiver, Sharon alleen echt met de twee nummers die ik noemde dus. En Goldfinger vond ik ook erg goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:45 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ze mist gewoon 'soul' - ze heeft een enorme strot en het is vaak gewoon technischl mooi gezongen, maar er zit 0.0 warmte en soul in haar stem.![]()
En waar iedereen dat "recht in je hart zingen" en "zo emo" vandaan haalt snap ik echt al helemaal niet, ik raak er niet warm of koud van, hoe 'goed' ze ook zingt. Ze is de beste vocaliste, maar ik zou het nu niet erg vinden als Richy de finale wint, die maakt in ieder geval emotie bij me los, of dat nou goed of slecht is![]()
Is sowieso een stom nummer, paste niet bij Sharon en dan zette ze ook nog eens een rare stem op. Toch wel een kleine tegenvaller.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef --Globe-- het volgende:
Listen.. wat een vreselijk nummer vind ik dat. Vond het niet veel aan.
En nu ga je te ver.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef Hockeylotje het volgende:
Ze leek in dit nummer een beetje op Anja..
Mwah, het mooie is dat Anja weken werd afgekraakt om die zogenaamde 'zang trucjes', maar Sharon doet precies hetzelfde met die gilletjes en schreeuwtjesquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef Hockeylotje het volgende:
Ze leek in dit nummer een beetje op Anja..
DAT bedoel ik!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Mwah, het mooie is dat Anja weken werd afgekraakt om die zogenaamde 'zang trucjes', maar Sharon doet precies hetzelfde met die gilletjes en schreeuwtjes![]()
Mijn ook,maar ze maakt het zaterdag wel weer goedquote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Woelli het volgende:
Ze viel me dit weekend wel een beetje tegen
alleen haar ereste numemr zaterdag was erg goed. De rest viel helaas tegen, om over het optreden van gisteren maar te zwijgen, dat was verschrikkelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Woelli het volgende:
Ze viel me dit weekend wel een beetje tegen
Ik denk persoonlijk dat Sharon het ook niet gaat winnen van Richy. Ik hoop heel erg dat dat níet het geval is overigens.quote:Op maandag 19 februari 2007 07:42 schreef Koen66 het volgende:
Let maar op, Sharon wordt de Floortje van 2007, tot aan de laatste weken de gedoodverfde winnaar en dan gepasseerd worden. Richy gaat winnen (ook al had die er vorige week 100% zeker uitgemoeten!)
Ja, dat. Ik zorg wel dat mn zusje een keer extra op Sharon stemt zaterdag.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:33 schreef Misstique het volgende:
Ik vond haar wat minder dit weekend, maar altijd nog ver in niveau boven Richy.
Net als Flora, saai en degelijk. Niet veel om over te hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sharon gaat ook niet echt hard met de topics.
Ik denk het ook. En de aanhangers van Richy zijn echt heel fanatiek met stemmen, net als bij Raffaela. Ik hoop het niet, ik ben altijd voor degene die 2e eindigt. Nu eens een keer eerste, graag, Ik kan het hoofd van Richy niet uitstaan trouwens. Dat ze hem een meisjesidool noemen? Rot op zeg. SHARON!!quote:Op maandag 19 februari 2007 07:42 schreef Koen66 het volgende:
Let maar op, Sharon wordt de Floortje van 2007, tot aan de laatste weken de gedoodverfde winnaar en dan gepasseerd worden. Richy gaat winnen (ook al had die er vorige week 100% zeker uitgemoeten!)
Wij fokkers houden van vergelijkingenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:19 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom toch steeds die vergelijkingen?.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Fijk fokkers houden van vergelijkingen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sorry ik herhaal![]()
Wij fokkers houden van vergelijkingen
Net als Sharon.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar kun je oneindig lang over discussieren, maar het blijft een kwestie van smaak.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Richy gaat inderdaad veel harder. Jongen, jongen, wat een snelheid. nog voordat je daar iets kunt posten is het topic al weer vol. Poe poe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sharon gaat ook niet echt hard met de topics.
Zojuist rammelden m'n ramen bijna uit m'n kozijnen en zag ik een witte flits voorbij schieten. Was weer eens zo'n Richy topic.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Richy gaat inderdaad veel harder. Jongen, jongen, wat een snelheid. nog voordat je daar iets kunt posten is het topic al weer vol. Poe poe.
Het kan ook de glimlach van Richy geweest zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Zojuist rammelden m'n ramen bijna uit m'n kozijnen en zag ik een witte flits voorbij schieten. Was weer eens zo'n Richy topic.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kan ook de glimlach van Richy geweest zijn.
Ja, daarom zei ik 'ook', hehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Richy gaat inderdaad veel harder. Jongen, jongen, wat een snelheid. nog voordat je daar iets kunt posten is het topic al weer vol. Poe poe.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb ook minder 'binding' met de deelnemers van X-factor. Alhoewel 'binding' wel wat sterk uitgedrukt is, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
Heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb ook minder 'binding' met de deelnemers van X-factor. Alhoewel 'binding' wel wat sterk uitgedrukt is, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
dan haal je toch een paar euvalyptustakken voor hem bij de bloemistquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:36 schreef my_own het volgende:
ik durf de stad niet in, uit angst dat ik richy tegenkom
Zij is de enige die me kippenvel heeft bezorgd dit seizoen (en Hearts ook)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:43 schreef Misstique het volgende:
Zit ik nietsvermoedend in de auto naar 3FM te luisteren, komt Sharon ineens Loving You van Minnie Ripperton zingen. Zit ik daar met een enorme brok in mn keel op de vroege ochtend.
Stom kind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |