Ja inderdaad! Zal het erg prettig vinden! Al vind ik MacArthur Park ook heel goed bij haar passen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat een verademing zal dat zijn, zonder dat gehinnik.
Meen je datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Slechtste optreden tot nu toe. Helaas. Veel te veel foutjes.
Sluit me hierbij aan! Ze raakte me veel meer dan Christina met haar versie van Hurt...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vaker dan normaal ja, maar regelmatig vond ik nou ook weer niet. De bezieling die zij legt is gewoon niet normaal zo sterk. En het klonk prachtig, boeie die paar kleine misstapjes.
Wij zijn het eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:53 schreef Kidney_Bean het volgende:
Op zich deed ze de nummers op haar manier goed... Maar Hurt, daarvan kon je gewoon al verwachten dat ze het nooit zo goed als het origineel zou gaan doen.. En op een of andere manier vind ik haar zo nep als wat met dat gehuil en dan dat gelach bij complimentjes, kan het niet verklaren...
er had wel bijna iets anders op dat podium gelegen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
What can I say. Dat Christina Aguilera nummer was werkelijk prachtig. Alles klopte gewoon.
Het tweede nummer was ik niet écht weg van, maar ze had wat mij betreft als 2e nummer een stinkende drol in een doos mogen kakken op het podium, dan nog zou ze op basis van het eerste nummer direct door mogen naar de finale.
De optredens ook overigens.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook.
Compleet met je eens! Ik vond haar ook helemaal niet goed zingen en erger me dan ook mateloos aan de jury die er helemaal mee weg loopt...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Slechtste optreden tot nu toe. Helaas. Veel te veel foutjes.
quote:De keuze van het publiek
Wat vinden de Jonge Solisten van de liedjes die het Nederlands publiek voor hen uitkoos?
Sharon:
“Ik vind het echt heel verrassend en ‘weird’ dat het publiek dit nummer heeft gekozen. Echt vreemd, zo’n oud nummer. Een aantal mensen om me heen kende het nummer wel en was al helemaal enthousiast dat ik dat zou gaan zingen.”
Positief dramatisch
“Ik kende het absoluut niet, maar toen ik het hoorde heb ik het meteen opgezocht en beluisterd. Nu ik het heb gehoord, vind ik het echt te gek! De tekst kan door iedereen op zijn of haar manier geïnterpreteerd worden, dat vind ik erg interessant. De muziek is positief dramatisch, groots! Ik houd daar wel van hoor. Ik heb er wel zin in!”
Verbaasd
“Ik had echt niet verwacht dat het publiek dit nummer zou kiezen. Ik had meer een ballad van Alicia Keys verwacht of zo. In ieder geval iets meer van deze tijd. Een jongere artiest, meer iets van nu. Ik was wel enorm verbaasd dat er ook nog gestemd is op een nummer van Shakira. Nou, dat is toch niets voor mij?!”
komt idd minder over. in de studio kwam het echt heel leuk over, maar die sfeer krijg je op tv niet meequote:Op maandag 12 februari 2007 01:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel raar, MacArthur Park lijkt veel minder een feestje dan in de studio
Het gaat in een sinusbeweging denk ik... Nu Richy opeens zomaar door is, schrikt iedereen zich in 1 keer de pleuris en volgende keer is ie weer het bokjequote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
Nou de weg ligt nu wel helemaal open voor Sharon! Met X6 en Richy als tegenstanders moet ze dit toch winnen..... ja.... of Richy moet gaan winnen door zijn enorme aanhang![]()
![]()
Ook nog wakker? whoehoequote:Op maandag 12 februari 2007 05:04 schreef robert2006 het volgende:
heb hem gedownload, donna summer versie, die is moet ik eerlijkheidshalve zeggen toch wel beter dan sharon's versie.
lange volle uithalen en vol diva-gehalte, moet ze nog effe op oefenen.
is toch een bekend nummer, ben zelf ook een twintiger maar ken het liedje en zo wel
zelfde geldt voor dat Christina Aguilera nummerquote:Op maandag 12 februari 2007 05:04 schreef robert2006 het volgende:
heb hem gedownload, donna summer versie, die is moet ik eerlijkheidshalve zeggen toch wel beter dan sharon's versie.
lange volle uithalen en vol diva-gehalte, moet ze nog effe op oefenen.
is toch een bekend nummer, ben zelf ook een twintiger maar ken het liedje en zo wel
Zij is ook de enige die me kippenvel bezorgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |