Ik ook, maar desondanks niet bijster origineelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef SpecialGuest het volgende:
Ontzettend eens met de TT.
Ik vind de grimassen bij Sharon lang zo storend niet als bij Christian, Sharon komt veel minder "gemaakt" op me over.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals altijd weer goed. Maar ik ergerde me weer aan dat overdreven gedoe met die armen en die grimassen. Verder is ze natuurlijk de beste.
Ik vind Sharon leuker worden, maar toch is zij niet mijn favoriet. Christian is nep....ik hoop zo erg dat eentje van HJ deze week eruit gaat, met voorkeur Christian. 3x is scheepsrecht.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind de grimassen bij Sharon lang zo storend niet als bij Christian, Sharon komt veel minder "gemaakt" op me over.
Blijft voor mij ook zo, maar gelukkig hoor je dat niet op de cdquote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals altijd weer goed. Maar ik ergerde me weer aan dat overdreven gedoe met die armen en die grimassen. Verder is ze natuurlijk de beste.
Ik vind het vooral dit keer heel erg, juist omdat het nummer zo'n mooi, simpel en ingetogen nummer is wat je met je stem moet laten schitteren. De rest erbij (de armen dus) maakt het theatraal en overdreven, gespeeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef Natalie het volgende:
Ze maaide altijd al met haar armen. Valt het sommigen nu pas op
Dat begin ik steeds irritanter te vinden, samen met die persweeën op d'r gezicht. Ze maakt er elke keer weer zo'n drama van.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef Natalie het volgende:
Ze maaide altijd al met haar armen. Valt het sommigen nu pas op
Zelfde hier. Ik hoop dan ook dat ze genadeloos verliest in de finale. Maakt me niet eens meer uit van wiequote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt op zich geweldig maar ze doet me helemaal niks...
Ze kan me niet echt raken, ik vind haar wat nep overkomen, gespeeld gevoelig zeg maar...
Alleen bij dat tweede nummer. Daar ergerde ik me ook aanquote:Op zondag 4 februari 2007 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Sharon heel tof leuk en goed. En wat betreft de grimassen, ik wil niet heel vervelend zijn, maar Christian doet het ook en nog wel meer.
En persoonlijk stoor ik me er bij beide niet echt aan.
Jij zóékt gewoon ergernissen, jijquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen bij dat tweede nummer. Daar ergerde ik me ook aan.
Nee, ik erger me gewoon aan een heleboel dingenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij zóékt gewoon ergernissen, jij.
Uiteindelijk zal ze wel winnen, maar dat is dan dus puur op basis van haar zangkwaliteit. Verder hebben de meeste mensen blijkbaar niet echt veel met Sharon. Waarom het programma dan X factor heet, snap ik niet echt. Het is dan gewoon de ouderwetse soundmix show. Er zijn/waren toch wel kandidaten die meer X factor hebben dan Sharon?!?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef Andiyan het volgende:
Lijkt een beetje op een eensgezinde mening hier. Iedereen vindt haar goed maar daar blijft het bij. Qua persoon is ze ook niet zo bijzonder natuurlijk. Ben ik het dus ook helemaal mee eens.
Onzin. Sharon heeft echt wel een dijk van een x-factor, een eigen persoonlijkheid, en weet vrijwel elk nummer een eigen saus te geven. Het soundmix-gehalte gaat ze daarmee ver voorbij. En als iedereen zo eensgezind is blijft er weinig ruimte voor discussie, en worden de topics wel saaiquote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef Everett het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ze wel winnen, maar dat is dan dus puur op basis van haar zangkwaliteit. Verder hebben de meeste mensen blijkbaar niet echt veel met Sharon. Waarom het programma dan X factor heet, snap ik niet echt. Het is dan gewoon de ouderwetse soundmix show. Er zijn/waren toch wel kandidaten die meer X factor hebben dan Sharon?!?
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Lynx666 het volgende:
En als iedereen zo eensgezind is blijft er weinig ruimte voor discussie, en worden de topics wel saai.
bent helemaal met je eens... opzich is ze wel goed maar gespeeld ofzo ik weet niet wat dat is... er zit niet veel gevoel in haar stem ofzo...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt op zich geweldig maar ze doet me helemaal niks...
Ze kan me niet echt raken, ik vind haar wat nep overkomen, gespeeld gevoelig zeg maar...
quote:Aanstaande zaterdag zullen de X FACTOR-kandidaten één van de nummers ten gehore brengen. Welke dat is? Dat blijft nog even een verrassing...
Voor Sharon:
- 'Unfaithful' van Rihanna
- 'MacArthur Park' van Donna Summer/ Richard Harris
- 'Hips don't lie' van Shakira
Zegt me zo snel niks.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop op MacArthur Park.
Geluisterd, laat dit hem maar worden!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Vind ik erg Sharonachtig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Klassieker uit de jaren 60 van Richard Harris! Boudewijn Büch heeft ooit een hele uitzending gewijd aan dat nummer waarvoor hij ook naar het Mac Arthur Park in Los Angeles is geweest. Maar Sharon moet natuurlijk de versie van Donna Summer doen.quote:
Wat een verademing zal dat zijn, zonder dat gehinnik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil 'Unfaithful' wel eens horen van iemand die wel kan zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |