Ik ook, maar desondanks niet bijster origineelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef SpecialGuest het volgende:
Ontzettend eens met de TT.
Ik vind de grimassen bij Sharon lang zo storend niet als bij Christian, Sharon komt veel minder "gemaakt" op me over.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals altijd weer goed. Maar ik ergerde me weer aan dat overdreven gedoe met die armen en die grimassen. Verder is ze natuurlijk de beste.
Ik vind Sharon leuker worden, maar toch is zij niet mijn favoriet. Christian is nep....ik hoop zo erg dat eentje van HJ deze week eruit gaat, met voorkeur Christian. 3x is scheepsrecht.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind de grimassen bij Sharon lang zo storend niet als bij Christian, Sharon komt veel minder "gemaakt" op me over.
Blijft voor mij ook zo, maar gelukkig hoor je dat niet op de cdquote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals altijd weer goed. Maar ik ergerde me weer aan dat overdreven gedoe met die armen en die grimassen. Verder is ze natuurlijk de beste.
Ik vind het vooral dit keer heel erg, juist omdat het nummer zo'n mooi, simpel en ingetogen nummer is wat je met je stem moet laten schitteren. De rest erbij (de armen dus) maakt het theatraal en overdreven, gespeeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef Natalie het volgende:
Ze maaide altijd al met haar armen. Valt het sommigen nu pas op
Dat begin ik steeds irritanter te vinden, samen met die persweeën op d'r gezicht. Ze maakt er elke keer weer zo'n drama van.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef Natalie het volgende:
Ze maaide altijd al met haar armen. Valt het sommigen nu pas op
Zelfde hier. Ik hoop dan ook dat ze genadeloos verliest in de finale. Maakt me niet eens meer uit van wiequote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt op zich geweldig maar ze doet me helemaal niks...
Ze kan me niet echt raken, ik vind haar wat nep overkomen, gespeeld gevoelig zeg maar...
Alleen bij dat tweede nummer. Daar ergerde ik me ook aanquote:Op zondag 4 februari 2007 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Sharon heel tof leuk en goed. En wat betreft de grimassen, ik wil niet heel vervelend zijn, maar Christian doet het ook en nog wel meer.
En persoonlijk stoor ik me er bij beide niet echt aan.
Jij zóékt gewoon ergernissen, jijquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen bij dat tweede nummer. Daar ergerde ik me ook aan.
Nee, ik erger me gewoon aan een heleboel dingenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij zóékt gewoon ergernissen, jij.
Uiteindelijk zal ze wel winnen, maar dat is dan dus puur op basis van haar zangkwaliteit. Verder hebben de meeste mensen blijkbaar niet echt veel met Sharon. Waarom het programma dan X factor heet, snap ik niet echt. Het is dan gewoon de ouderwetse soundmix show. Er zijn/waren toch wel kandidaten die meer X factor hebben dan Sharon?!?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef Andiyan het volgende:
Lijkt een beetje op een eensgezinde mening hier. Iedereen vindt haar goed maar daar blijft het bij. Qua persoon is ze ook niet zo bijzonder natuurlijk. Ben ik het dus ook helemaal mee eens.
Onzin. Sharon heeft echt wel een dijk van een x-factor, een eigen persoonlijkheid, en weet vrijwel elk nummer een eigen saus te geven. Het soundmix-gehalte gaat ze daarmee ver voorbij. En als iedereen zo eensgezind is blijft er weinig ruimte voor discussie, en worden de topics wel saaiquote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef Everett het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ze wel winnen, maar dat is dan dus puur op basis van haar zangkwaliteit. Verder hebben de meeste mensen blijkbaar niet echt veel met Sharon. Waarom het programma dan X factor heet, snap ik niet echt. Het is dan gewoon de ouderwetse soundmix show. Er zijn/waren toch wel kandidaten die meer X factor hebben dan Sharon?!?
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Lynx666 het volgende:
En als iedereen zo eensgezind is blijft er weinig ruimte voor discussie, en worden de topics wel saai.
bent helemaal met je eens... opzich is ze wel goed maar gespeeld ofzo ik weet niet wat dat is... er zit niet veel gevoel in haar stem ofzo...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt op zich geweldig maar ze doet me helemaal niks...
Ze kan me niet echt raken, ik vind haar wat nep overkomen, gespeeld gevoelig zeg maar...
quote:Aanstaande zaterdag zullen de X FACTOR-kandidaten één van de nummers ten gehore brengen. Welke dat is? Dat blijft nog even een verrassing...
Voor Sharon:
- 'Unfaithful' van Rihanna
- 'MacArthur Park' van Donna Summer/ Richard Harris
- 'Hips don't lie' van Shakira
Zegt me zo snel niks.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop op MacArthur Park.
Geluisterd, laat dit hem maar worden!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Vind ik erg Sharonachtig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Klassieker uit de jaren 60 van Richard Harris! Boudewijn Büch heeft ooit een hele uitzending gewijd aan dat nummer waarvoor hij ook naar het Mac Arthur Park in Los Angeles is geweest. Maar Sharon moet natuurlijk de versie van Donna Summer doen.quote:
Wat een verademing zal dat zijn, zonder dat gehinnik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil 'Unfaithful' wel eens horen van iemand die wel kan zingen.
Ja inderdaad! Zal het erg prettig vinden! Al vind ik MacArthur Park ook heel goed bij haar passen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat een verademing zal dat zijn, zonder dat gehinnik.
Meen je datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Slechtste optreden tot nu toe. Helaas. Veel te veel foutjes.
Sluit me hierbij aan! Ze raakte me veel meer dan Christina met haar versie van Hurt...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vaker dan normaal ja, maar regelmatig vond ik nou ook weer niet. De bezieling die zij legt is gewoon niet normaal zo sterk. En het klonk prachtig, boeie die paar kleine misstapjes.
Wij zijn het eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:53 schreef Kidney_Bean het volgende:
Op zich deed ze de nummers op haar manier goed... Maar Hurt, daarvan kon je gewoon al verwachten dat ze het nooit zo goed als het origineel zou gaan doen.. En op een of andere manier vind ik haar zo nep als wat met dat gehuil en dan dat gelach bij complimentjes, kan het niet verklaren...
er had wel bijna iets anders op dat podium gelegen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
What can I say. Dat Christina Aguilera nummer was werkelijk prachtig. Alles klopte gewoon.
Het tweede nummer was ik niet écht weg van, maar ze had wat mij betreft als 2e nummer een stinkende drol in een doos mogen kakken op het podium, dan nog zou ze op basis van het eerste nummer direct door mogen naar de finale.
De optredens ook overigens.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook.
Compleet met je eens! Ik vond haar ook helemaal niet goed zingen en erger me dan ook mateloos aan de jury die er helemaal mee weg loopt...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Slechtste optreden tot nu toe. Helaas. Veel te veel foutjes.
quote:De keuze van het publiek
Wat vinden de Jonge Solisten van de liedjes die het Nederlands publiek voor hen uitkoos?
Sharon:
“Ik vind het echt heel verrassend en ‘weird’ dat het publiek dit nummer heeft gekozen. Echt vreemd, zo’n oud nummer. Een aantal mensen om me heen kende het nummer wel en was al helemaal enthousiast dat ik dat zou gaan zingen.”
Positief dramatisch
“Ik kende het absoluut niet, maar toen ik het hoorde heb ik het meteen opgezocht en beluisterd. Nu ik het heb gehoord, vind ik het echt te gek! De tekst kan door iedereen op zijn of haar manier geïnterpreteerd worden, dat vind ik erg interessant. De muziek is positief dramatisch, groots! Ik houd daar wel van hoor. Ik heb er wel zin in!”
Verbaasd
“Ik had echt niet verwacht dat het publiek dit nummer zou kiezen. Ik had meer een ballad van Alicia Keys verwacht of zo. In ieder geval iets meer van deze tijd. Een jongere artiest, meer iets van nu. Ik was wel enorm verbaasd dat er ook nog gestemd is op een nummer van Shakira. Nou, dat is toch niets voor mij?!”
komt idd minder over. in de studio kwam het echt heel leuk over, maar die sfeer krijg je op tv niet meequote:Op maandag 12 februari 2007 01:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel raar, MacArthur Park lijkt veel minder een feestje dan in de studio
Het gaat in een sinusbeweging denk ik... Nu Richy opeens zomaar door is, schrikt iedereen zich in 1 keer de pleuris en volgende keer is ie weer het bokjequote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
Nou de weg ligt nu wel helemaal open voor Sharon! Met X6 en Richy als tegenstanders moet ze dit toch winnen..... ja.... of Richy moet gaan winnen door zijn enorme aanhang![]()
![]()
Ook nog wakker? whoehoequote:Op maandag 12 februari 2007 05:04 schreef robert2006 het volgende:
heb hem gedownload, donna summer versie, die is moet ik eerlijkheidshalve zeggen toch wel beter dan sharon's versie.
lange volle uithalen en vol diva-gehalte, moet ze nog effe op oefenen.
is toch een bekend nummer, ben zelf ook een twintiger maar ken het liedje en zo wel
zelfde geldt voor dat Christina Aguilera nummerquote:Op maandag 12 februari 2007 05:04 schreef robert2006 het volgende:
heb hem gedownload, donna summer versie, die is moet ik eerlijkheidshalve zeggen toch wel beter dan sharon's versie.
lange volle uithalen en vol diva-gehalte, moet ze nog effe op oefenen.
is toch een bekend nummer, ben zelf ook een twintiger maar ken het liedje en zo wel
Zij is ook de enige die me kippenvel bezorgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |