Kom op zeg, dat tweede nummer was [zie TT].quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Man, wat was dat tweede nummer ontzettend bagger. Zelfs Anja is weleens beter geweest.
Neen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat tweede nummer was [zie TT].
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Man, wat was dat tweede nummer ontzettend bagger.
Dat ze matig was.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben het er me eens, maar toch moet ze gewoon door.
Jep. Ik vind haar al vanaf het begin saai.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef superhero87 het volgende:
Vinden jullie Sharon niet een beetje 'saai' ? Ik bedoel, ze is al weken de favoriete op FOK! en toch heeft ze nog maar 2 topics...
Ok, je hebt gelijk. Anja kan natuurlijk bij lange na niet tippen aan een slechte Sharon.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak zeg..
Tuurlijk wel. Misschien ook (beter gezegd: vooralquote:
Ga jij je smaak eens terug uit je sterretje trekkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Anja kan natuurlijk bij lange na niet tippen aan een slechte Sharon.
Ik had vandaag voor het eerst iets vanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Misschien ook (beter gezegd: vooral) omdat ik tijdens vorige afleveringen teveel op onze Anja gefocust was, maar met dat 2e nummer had ik voor het eerst echt iets van
.
Ga jij mij dan eens wat minder inkoppertjes geven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ga jij je smaak eens terug uit je sterretje trekken.
Ja ik ook. De emotie zat er niet in bij mij, en toen kwamen haar trekjes een beetje gestileerd en plastic over. Terwijl ik daar juist bij Hurt echt een brok in m'n keel van kreeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst iets van.
Ik had 'm geeditquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga jij mij dan eens wat minder inkoppertjes geven.
Te laatquote:
ja, ze heeft een geweldig stem, en daarom is ze mijn favoriet, maar als persoon spreekt ze me gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:48 schreef superhero87 het volgende:
Vinden jullie Sharon niet een beetje 'saai' ? Ik bedoel, ze is al weken de favoriete op FOK! en toch heeft ze nog maar net 3 topics...
Dat boeit mij eigenlijk helemaal niets, het gaat mij erom wat ze op het podium doet. En ze wist mij in het tweede nummer mateloos te irriteren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef --Globe-- het volgende:
In die filmpjes kwam ze echt heel nep over..
Dat dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Alle filmpjes waren een beetje neppig, geacteerd. Ik denk niet dat dat aan Sharon zelf ligt.
totaal geen spontaniteit in de filmpjes idd, maar dat was in alle filmpjes zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Alle filmpjes waren een beetje neppig, geacteerd. Ik denk niet dat dat aan Sharon zelf ligt.
al die filmpjes waren tenenkrommendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef --Globe-- het volgende:
In die filmpjes kwam ze echt heel nep over..
Ik vond dat eerste X6 filmpje geniaalquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
al die filmpjes waren tenenkrommend
maar het kwam verder allemaal zo geplanned over.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste X6 filmpje geniaalOver dat vuurtje steken
sloeg echt nergens op
![]()
Als je dat al geniaal vindt, kijk eens films als Die Hard ofzo, jij kan je lol niet opquote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste X6 filmpje geniaalOver dat vuurtje steken
sloeg echt nergens op
![]()
nee het ging niet echt spotaan vond ik... maar dat vond ik bij alle filmpjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond Hurt juist 1 van haar slechtste optredensquote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef computergirl het volgende:
ik vond sharon in het tweede nummer ook niet goed.
Maar vorige week kreeg ik nog tranen in mijn ogen bij 'Hurt', van mij mag ze nog steeds winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |