quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:24 schreef PokerJoker het volgende:
wel een goeie NEUS
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nena copycat alert
Groot hoofd hoort bij een grote bekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:34 schreef pluisje78 het volgende:
zitten ze nog steeds bij de kapper pfff
Ja, hij is in topvorm vandaag...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Stembanda.....hoe heet je ook alweer, die vent blijft hilarisch![]()
was ze soms verkleed als Bonnie?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:46 schreef Cungy het volgende:
Amandel was laatst op een IQ-test
*hele groep lacht*
![]()
Misschien ziet hij nu in, dat hij beter met de groep kan omgaan, omdat hij zichzelf anders erbuiten plaatst, en de kans loopt weggestemd te worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
BoerBart is in goede doen, hij heeft wrs idd een opdracht van boven.![]()
Vroeger, toen ze nog Tupperwareparty's deed, klaagde niemand daarover.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
als taalpurist ga ik ff afhaken bij de neus, wat een taalgebruik, ''dat kost duur''![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef JaneMastroanni het volgende:
[..]
Vroeger, toen ze nog Tupperwareparty's deed, klaagde niemand daarover.![]()
Het niveau moet aansluiten bij de doelgroep van de tvquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef Sporti het volgende:
wat een babbeldoos zeg en weer een stem als een dijkwerker![]()
Als ik kijk hoe dieptriest de reacties op de Tien-site zelf zijn, dan ben ik bang dat je daar gelijk in hebt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:
Het niveau moet aansluiten bij de doelgroep van de tv![]()
Die loeide al sinds een tijdje maar andersom is ook waar denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nena copycat alert
dit was nog sneller dan Nena en Braaaaaaaaaajenquote:
Zou kunnen, alleen jammer dat hij zijn slabbetje vergeten is, om de arteficial kwijl op te vangen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
Waarom hoeft Nathanael niet naar pafrumles trouwens?
Is hij bang dat Natasia zich aan Patricia vergrijpt als hij ze alleen laat?
Ja nu je het zegt, als ik mijn ogen dicht doe idd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:04 schreef snetje het volgende:
ik heb elke keer het idee dat yvonne er iszelfde stem ..... zus ervan
Hoe vaak krijgt zij eigenlijk een nieuwe struik andijvie op d'r kop?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Zou zdngmw straks topzwaar zijn met al dat haar?![]()
om de 2 weken ongeveer, als ze straks thuis is gaat ze over op voorgekookte ivm de uitkeringquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:10 schreef JaneMastroanni het volgende:
[..]
Hoe vaak krijgt zij eigenlijk een nieuwe struik andijvie op d'r kop?
Hij kan ook overdrijven he. Een keer is leuk, twee keer, nee...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Gaat Huub weer tegen Stembanda....ehhhhhhhhhhh, hoe heet je ook alweer, niks zeggen, niks zeggen![]()
![]()
![]()
Tien keer en het is hilarisch!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij kan ook overdrijven he. Een keer is leuk, twee keer, nee...
Idd, hij moet wel uitkijken dat mensen geen sympathie voor haar gaan opvatten vanwege zijn pesterijen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
Hij kan ook overdrijven he. Een keer is leuk, twee keer, nee...
Ik ben daar eigenlijk niet zo bang voor, hij is de hele dag al goed op dreef.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, hij moet wel uitkijken dat mensen geen sympathie voor haar gaan opvatten vanwege zijn pesterijen.
Dat er geen kaartenactie gaat komen ofzo..... het zogenaamde "Huub-effect"![]()
verontschuldig je aub nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:21 schreef Kinga het volgende:
Die amanda heeft echt wel een rotkop, spijt me zeer.
aub niet, is ie helemaal niet meer te hachelenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:23 schreef Scarabee het volgende:
Haha Brian wil de feromonen. Zullen we een litermaat naar hem sturen met feromonen erin![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
aub niet, is ie helemaal niet meer te hachelen![]()
Huub komt er mee weg dus en Bart nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
Ik vind "hoe heet je ook alweer" een Bartiaans grapje. Van dezelfde orde als "Sjakie".
Jammer Huub.
Dat vraag ik me af hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub komt er mee weg dus en Bart niet![]()
Huub ook niet als hij het dagen of weken volhoudt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Huub komt er mee weg dus en Bart niet![]()
Daar heb je wel een punt, je zou toch gek worden van dat wijf, daar zit echt geen rem op, alhoewel Pat ook maar doorratelt, zit ook niet echt om woorden verlegenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Patricia wel waardering heeft voor Nathanael, al was het maar omdat ze anders alleen zou zitten met Natasia....
Nu wisselt het domme geblaat zich iig een beetje af tussen Natasia en Nathanael.
Van een egocentrisch kutkarakter en 7 jaar intensief zonnebanken knap je gezicht niet op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:36 schreef Shadowke het volgende:
Wat een ouwe kop heeft die amanda
en daar mogen we nog 7 maanden van genieten, aldus zdngmw, zijn we klaar meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
Nathanael en Natasia zijn weer bezig Nena door het slijk te halen.
Natasia stoorde zich er met name aan dat Nena haar niet oprecht vond, en doet moeite om uit te leggen dat zij dat juist wél is. En Nena niet.
We hebben allemaal gezien hoe Natasia Nena achter haar rug om afbrandde in de keuken, tegenover Brian, en een half uur in snikken uitbarste bij haar afscheidswoorden aan Nena. Dus: lul niet zo dom, vals lelijk stinkwijf.
Die zitten dan nog steeds bij haar zus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:41 schreef Brici het volgende:
natasia gaat de eerste 3 weeken naakt rond lopen als ze de kooi uit is.
Zielig voor die kinderen
Omdat er camera's bij zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef Brici het volgende:
waarom steekt patricia ( zo heet ze toch? ) Die naald niet in natasia's kop???
O, pakt ze haar oude beroep weer op?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:41 schreef Brici het volgende:
natasia gaat de eerste 3 weeken naakt rond lopen als ze de kooi uit is.
Huub heeft genoeg om leuk te vinden. Nu zeer zeker, maar in het begin ook al. Amanda heeft echt h e l e m a a l niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, hij moet wel uitkijken dat mensen geen sympathie voor haar gaan opvatten vanwege zijn pesterijen.
Dat er geen kaartenactie gaat komen ofzo..... het zogenaamde "Huub-effect"![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
O, pakt ze haar oude beroep weer op?
Tja, meningen verschillen nog wel eens..... gelukkig!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub heeft genoeg om leuk te vinden. Nu zeer zeker, maar in het begin ook al. Amanda heeft echt h e l e m a a l niets.
Ben jij ook een van die vriendinnen ofzo? Zo ja, kun je het dan verdragen hoe Amanda met Natasia zit mee te lullen over Nena?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Tja, meningen verschillen nog wel eens..... gelukkig!
Ze is de kapster van Natasia, niet de discussiepartner. Als Natasia volgende week zegt dat Sylvia geweldig is dan zal ze dat ook niet ontkennen, ik denk dat ze niet eens verder zou vragen dan een kritische "oh? ik dacht dat jullie elkaar niet lagen?" En ongeacht wat voor antwoord Natasia dan geeft, ze zal niet tegengesproken worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef ruby het volgende:
Patricia denkt dat Amanda leuk is. Hoe ze daar nou weer bij komt?
Nou, volgens mij had Patricia onlangs wel een mening over Huub (niet negatief), dus ze ging toen bijna de discussie aan. Maar ja, ze werd alweer overtuigd door NL en Natasia en toen droop ze weer af.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is de kapster van Natasia, niet de discussiepartner. Als Natasia volgende week zegt dat Sylvia geweldig is dan zal ze dat ook niet ontkennen, ik denk dat ze niet eens verder zou vragen dan een kritische "oh? ik dacht dat jullie elkaar niet lagen?" En ongeacht wat voor antwoord Natasia dan geeft, ze zal niet tegengesproken worden.
Knap dat je luistert, ik kan er niet eens meer naar kijken, ondanks dat Patricia wel een mooi gezicht heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef ruby het volgende:
Natasia wist wel dat ze een hele sterke vrouw was, maar qua kracht dat ze "hier" heeft, wist ze niet dat ze dat in zich had.
Volgens mij is het gewoon de kapster..... dat Natasia gelijk doet alsof ze al jaren vriendinnnen zijn verbaast me niets, ze behandelt Amanda ook alsof het haar favoriete nichtje is, waarbij ze de navelstreng nog doorgeknipt heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:59 schreef ruby het volgende:
Op zich lijkt het me wel een aardige meid eigenlijk. 't Is jammer voor haar dat ze kennis is van Natasia.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:55 schreef tipsch het volgende:
godcaramba, 18:00 kapperklaar - geen slechte inschatting!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb een goed idee voor Johan dM. Bij de TV uitzendingen moet hij de fok stream commentaren in beeld laten meelopen. Heb weer even bijgelezen en lig continu dubbel hier. Heerlijk genieten.
Terwijl het toch zo simpel is: een vuilniszak over die kop. O, en prop dan eerst even een gebruikte zweetsok in haar waffel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Een kapper moet je mooier maken, maar bij Natasia lijkt dat niet te lukken.
[afbeelding]
Dat enorme waterhoofd van Natasia vergt nou eenmaal veel werk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:18 schreef Charmian het volgende:
Tering, ik zou gillend gek worden als ik zo lang bij de kapper moest zitten, laat staan dat ik daar dan zomaar een beetje zit te kijken hoe ze aan iemands hoofd zitten te friemelen![]()
Over een half uurtje is het gedrocht klaar, dan gaan ze gourmettenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:19 schreef tipsch het volgende:
ik had overigens niet op Natassss gewacht met eten, volgens mij gourmet ze toch niet mee.
Ze heeft een vriend he.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het vandaag al eerder gezegd, maar de mensen die de film ook kennen zullen toch ook moeten beamen dat dit een beetje op single white female begint te lijkt. Helemaal als ze straks ook nog met Brian in bed duikt. Wat een eng kind is het toch
[afbeelding]
Inderdaad! Maar ging dat nepwijf in die film niet dood op het eind? Dan hebben we tenminste nog iets om naar uit te kijken!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het vandaag al eerder gezegd, maar de mensen die de film ook kennen zullen toch ook moeten beamen dat dit een beetje op single white female begint te lijkt. Helemaal als ze straks ook nog met Brian in bed duikt. Wat een eng kind is het toch
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar ging dat nepwijf in die film niet dood op het eind? Dan hebben we tenminste nog iets om naar uit te kijken!
Daar voel je niets vanquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:30 schreef Cungy het volgende:
Als iemand nu zdngmw capped en de foto hier plaatst, diegene verdiend onmiddellijk een ban !
Damn, wat een mierzoete naam zeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:29 schreef avonne het volgende:
[..]
We kennen zijn naam nog niet eens. Wel de naam van haar ex![]()
(dusty)
Met Natasia vergeleken is Mike Tyson een schoonheidquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:33 schreef Cungy het volgende:
[afbeelding]
Mike Tyson vs Natasia..
Vind de verschillen !
is de hele dag al zo, grrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:31 schreef avonne het volgende:
Ik zie dat Stream 3 en 4 nu permanent zijn verkocht aan Make Me Beautifull?
Pardon? Waar heb jij het nou weer over...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:30 schreef Cungy het volgende:
Als iemand nu zdngmw capped en de foto hier plaatst, diegene verdiend onmiddellijk een ban !
Sommigen zullen denken dat dat vanwege Patricia/Nathanael is, maar dat is niet echt zo. Natasia MOET in beeld, daarom staan de streams de hele dag daar al op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
is de hele dag al zo, grrrrrrrrrrrrrrrrr
Haha, die cap van scanman van zdngmw.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Pardon? Waar heb jij het nou weer over...
cossen lezen please, doen wij ook, dank Uquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Dogga het volgende:
Jaaaa einderlijk terug van werk...streams gaan weer aan..
wat heb ik gemist??
ik lees iets als huub is op dreef?
Ben lui..doe dat later welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
cossen lezen please, doen wij ook, dank U
Wie?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:39 schreef pluisje78 het volgende:
ik vind het haar wel strak
sorry las ht verkeerd, excuse me, en idd het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel strak haarquote:
Natasia MOET ook winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommigen zullen denken dat dat vanwege Patricia/Nathanael is, maar dat is niet echt zo. Natasia MOET in beeld, daarom staan de streams de hele dag daar al op.
Hier gaat echt op............ al draagt een aap een gouden dingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:41 schreef Kaleddis het volgende:
OMG, 9 uur bij de kapper gezeten en dan ziet het er zo uit !!![]()
haar vriendje en dat gaat niet echt lekker, ivm de reacties op het vertrek van Nenaquote:
Als dat haar eigen vriendje is, dan komt hij in ieder geval intelligenter over dan Amanda.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
haar vriendje en dat gaat niet echt lekker, ivm de reacties op het vertrek van Nena
Zwoel is anders ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
Wat een KUT stem heeft dat gedrocht.
Dat vind ik dus ook, en ik kan maar weinig positiefs over Natasia bedenken, maar haar gezicht is mooier dan dat van Amanda.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:21 schreef Kinga het volgende:
Die amanda heeft echt wel een rotkop, spijt me zeer.
Zoals d'r strot doorsnijden?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef Dogga het volgende:
iets aan der stem doen nu ze in dat programma zit?
ideetje?
idd onbegrijpelijk, maar kaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef mootie het volgende:
Die vriend klinkt zoooo veel intelligenter dan zij!
Ik hoop dat dit cynisch bedoelt isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, en ik kan maar weinig positiefs over Natasia bedenken, maar haar gezicht is mooier dan dat van Amanda.
ja zou dat der voor kunnen zorgen dat ze der Smoel dicht houdquote:
minnen mennen mannenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef Dogga het volgende:
iets aan der stem doen nu ze in dat programma zit?
ideetje?
Niet eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit cynisch bedoelt is![]()
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer met die apen die ringen en die lelijke dingen ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
oh hellup........ zdngmw heeft weer een kapsel dat r niet staat!
Ja was idd lekker rustig zonder poezie en gitaarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef ruby het volgende:
Ow bah, daar hoor ik Brian weer. Ik was 'm even vergeten.
slechte reacties op internet die hij niet wilde noemen (zo erg..), veel geruzie, geen normen en waarden, niemand te vertrouwen, huub die je uitscheld, nee echt helemaal niks, niet leuk, van mij hoeft het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef Copycat het volgende:
Iemand een kleine recap van wat er werd gezegd in dat telefoongesprek?
Ge-wel-dig!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
Vriend vindt het verblijf van Amanda bij nader inzien helemaal niets. De reacties zijn negatief, hij heeft met Nena gebeld, en die beloofde nog later wel eens te praten met Amanda
"Het is een spel, hoor, het is niet een programma met normen en waarden, dus je moet niemand vertrouwen. Er is 1 jongen, hoe heet ie ook al weer, die heeft je achter je rug om uitgescholden. Héél eerlijk? Ik vind het niets. Nou hou je goed"
Dan belt ze nog iemand (Debbie) die heeft helemaal niet gekeken "hoe is je kamer?"
Even uit de oude doos....... excuses...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
Er is dus echt een onderwatercamera, had ik nog niet gezien, funny.
onder welke steen kom jij vandaan???????????????quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef pluisje78 het volgende:
volgens mij heeft N een oogje op die kapster bahhh
Joh, zou het?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef pluisje78 het volgende:
volgens mij heeft N een oogje op die kapster bahhh
gelukkig was t vrij snel klaar. kan ze altijd nog opnieuw laten doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
oh hellup........ zdngmw heeft weer een kapsel dat r niet staat!
zoiets jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:54 schreef pinkplatinum het volgende:
al draagt een aap een gouden ring, het blijft een aap
het is en blijf een lelijk dingquote:
Errug dom dat kind, haar korte termijn geheugen doet het ook al niet meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef doesss het volgende:
D'r zus is heel de dag in het ziekenhuis geweest.
Waarom? Dat weet ze niet.![]()
Hallo![]()
Kan er iets beter geacteerd worden Amoebe![]()
en het duurt maar en het duurt maar, Huub heeft honger.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:59 schreef tipsch het volgende:
leuk, gourmetten!
Nena was een STUK gruwelijker dan deze snolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Stembanda is dus toch een Nena look a like, die deed nl ook geen fuck.
heyyyyyyyyyyyyy das een goeie, was me ff ontgaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:58 schreef lady1 het volgende:
nou ze zei dus tegen haar hus, ik heb je de hele dag proberen te bellen en daar bedoelde donderdag mee, dus ze wist wel dat ze de kooi in ging
natuurlijk niet...nog ff en ze spant zich in..ben je helemaal gek gewordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:00 schreef mootie het volgende:
heeft ze uberhaupt gevraagd of ze kan helpen?
excuse me?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:00 schreef Dogga het volgende:
[..]
Nena was een STUK gruwelijker dan deze snol
Gaf ook zo'n hint van, laat iemand anders de rest maar doen. Amanda blijft gewoon zitten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:55 schreef ruby het volgende:
Ilona houdt het voor gezien. Ze heeft pijn in haar been, ze heeft genoeg gedaan.
En nu hijgt ze.
Nee hoor, en Nena heeft een prachtige kick.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:00 schreef Dogga het volgende:
[..]
You dont get?quote:
ja natuurlijk, hij is gisteren flink op zijn bek gegaan tegenover haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:03 schreef Cungy het volgende:
Huub heeft Amandel al helemaal door![]()
heerlijk hoe hij mensen doorgrond
ik krijg moordneigingenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef raggende_annie het volgende:
heeft ook al de halve dag bij de kapper gezeten en nog wat met geurtjes gerotzooid. ze kan niet blijven werken he
wat dan? wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ja natuurlijk, hij is gisteren flink op zijn bek gegaan tegenover haar.
Dat zal geen twee keer gebeuren
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:03 schreef Dogga het volgende:
[..]
You dont get?
Nena was een stuk Leuker dan amandel
amandel is stom
Maar bij het uitpakken van haar tas bleek dat ze condooms bij zich had.quote:
ik ookquote:
Dat is dan weer apart.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar bij het uitpakken van haar tas bleek dat ze condooms bij zich had.
Nou, dat vond ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ja natuurlijk, hij is gisteren flink op zijn bek gegaan tegenover haar.
Dat zal geen twee keer gebeuren
Ja voor de dagen dat haar vriend haar komt opzoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar bij het uitpakken van haar tas bleek dat ze condooms bij zich had.
Andere mensen, je zus of je beste vriendin, zijn gewoon niet zo interessant voor haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Errug dom dat kind, haar korte termijn geheugen doet het ook al niet meer.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Copycat het volgende:
Goed zo Amanda, met twee handjes die champagneflute vasthouden. Misschien is er nog een tuitbeker in huis voor je?
Amandel wist niet eens waar hij het over hadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Cungy het volgende:
Flink op zijn bek gegaan, volgens mij heeft Amandel hem nooit klem geluld
Dat vind ik nu zó hypocriet van je, ruby!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef ruby het volgende:
Er valt namelijk niet te discusseren met zo'n iemand die maar een beetje van die dooddoeners op zit te noemen.
lees maar terugquote:
als ik het een beetje kan inschatten komt die vriend echt niet, heeft een heel goed beeld van de villa, dus die condooms blijven in de tas , hoop ik nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja voor de dagen dat haar vriend haar komt opzoeken.
waar ging dat over? heb dit compleet gemist. was dit de err "ruzie" waar huub door 5 mensen werd af-en aangevallen waar hij het vandaag even kort over had?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik wel meevallen eigenlijk.
Ze zat alleen maar dom te blaten en daarmee dacht ze dat ze Huub in haar zak had.
Huub reageerde er wel wat emotioneler op, maar ja dat is Huub. Volgende keer moet ie gewoon weglopen als ze weer zo dom zit te lullen. Er valt namelijk niet te discusseren met zo'n iemand die maar een beetje van die dooddoeners op zit te noemen.
Uhuh. Kan hoor, dat ze daarom heeft meegenomen, en dat ze nog maar kort een relatie hebben en dat ze daarom de pil niet slikt en zo. Maar ik geloof er niets van dat dit de enige reden is waarom ze die dingen bij zich heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja voor de dagen dat haar vriend haar komt opzoeken.
Yep.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:00 schreef Dogga het volgende:
[..]
Idd, Ik heb dat filmpje gedownload en heb Amandelletje alleen maar horen zeggen dat Huub een meeloper was en hypocriet hahaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Amandel wist niet eens waar hij het over had
Voel je je aangevallen, meeloper?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik nu zó hypocriet van je, ruby!![]()
Gelukkig we hebben toch hetzelfde gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef avonne het volgende:
[..]
lees maar terug
ongeveer 23 uur of zo
Probeerde haar iets uit te leggen, en kon maar niet bevatten dat ze zo dom was.
Logica is totaal niet besteed aan haar, en Huub bleef maar proberen iets uit te leggen, terwijl ze rare dingen terug zei.
Huub werd er helemaal gek van.
Dus ze heeft helemaal afgedaan voor hem, en valt in de categorie "geestelijke armoede"
Uiteindelijk kwamen er 5 mensen bij zitten jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
waar ging dat over? heb dit compleet gemist. was dit de err "ruzie" waar huub door 5 mensen werd af-en aangevallen waar hij het vandaag even kort over had?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
als ik het een beetje kan inschatten komt die vriend echt niet, heeft een heel goed beeld van de villa, dus die condooms blijven in de tas , hoop ik niet![]()
Ik wilde graag een keer iets aardigs over haar zeggenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Kan hoor, dat ze daarom heeft meegenomen, en dat ze nog maar kort een relatie hebben en dat ze daarom de pil niet slikt en zo. Maar ik geloof er niets van dat dit de enige reden is waarom ze die dingen bij zich heeft.
eindelijk een goeie cap van zdngmwquote:
Precies. Datquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik wel meevallen eigenlijk.
Ze zat alleen maar dom te blaten en daarmee dacht ze dat ze Huub in haar zak had.
Huub reageerde er wel wat emotioneler op, maar ja dat is Huub. Volgende keer moet ie gewoon weglopen als ze weer zo dom zit te lullen. Er valt namelijk niet te discusseren met zo'n iemand die maar een beetje van die dooddoeners op zit te noemen.
Ben je soms homo ofzo, je wappert met je handen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies. Dat
Niet te geloven hoe dom. Huub werd er letterlijk gek van.
Dus hij zal niet weer proberen met haar te discussieren
meeloperquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik nu zó hypocriet van je, ruby!![]()
Ik denk dat het begonnen is in COS 285. Het begon met Amanda omdat Huub "achter haar rug" gezegd zou hebben dat hij haar eruit wil hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
waar ging dat over? heb dit compleet gemist. was dit de err "ruzie" waar huub door 5 mensen werd af-en aangevallen waar hij het vandaag even kort over had?
zus: ik was in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:10 schreef lady1 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Amanda in gesprek met vriend http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=13462
nou, niet winnaar, maar Huub "lost it" bijnaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig we hebben toch hetzelfde gezienIk meende dat je haar als overwinnaar in die discussie aanwees
Daar is Nel goed in, heeft ie ook altijd zon succes mee bij Natasia.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, niet winnaar, maar Huub "lost it" bijna
Nota bene Nel die hem gaat kalmeren
zo lijkt het jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:21 schreef ruby het volgende:
Is Huub Amanda dronken aan het voeren?
Maar het vervelende is: je kunt 100x gelijk hebben: als je kwaad wordt, heb je verloren en lachen de anderen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:16 schreef ruby het volgende:
Wel reageerde hij wat emotioneler, maar ja dat is Huub he.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:21 schreef Marrije het volgende:
Wat een b-acteur(s).
Ondertussen denkt NL aan een wilde nacht met Brian.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:21 schreef Marrije het volgende:
Natasia vraagt hoe het met Nel gaat en hij zegt niet zo goed.
Waarop Natasia zegt: heb je het zo te pakken?
Nel bevestigd dat.
Wat een b-acteur.
hij is weer top onwetendequote:
fake topicquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:25 schreef anno-i-mus het volgende:
wie heeft die pic van huub met silvia/ilona en nena als angels?
The Golden Cage Fakes!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:25 schreef anno-i-mus het volgende:
Weet ik niet, kun je wel vinden in het Fake pictures topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:25 schreef anno-i-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |