quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:24 schreef PokerJoker het volgende:
wel een goeie NEUS
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nena copycat alert
Groot hoofd hoort bij een grote bekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:34 schreef pluisje78 het volgende:
zitten ze nog steeds bij de kapper pfff
Ja, hij is in topvorm vandaag...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Stembanda.....hoe heet je ook alweer, die vent blijft hilarisch![]()
was ze soms verkleed als Bonnie?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:46 schreef Cungy het volgende:
Amandel was laatst op een IQ-test
*hele groep lacht*
![]()
Misschien ziet hij nu in, dat hij beter met de groep kan omgaan, omdat hij zichzelf anders erbuiten plaatst, en de kans loopt weggestemd te worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
BoerBart is in goede doen, hij heeft wrs idd een opdracht van boven.![]()
Vroeger, toen ze nog Tupperwareparty's deed, klaagde niemand daarover.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
als taalpurist ga ik ff afhaken bij de neus, wat een taalgebruik, ''dat kost duur''![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef JaneMastroanni het volgende:
[..]
Vroeger, toen ze nog Tupperwareparty's deed, klaagde niemand daarover.![]()
Het niveau moet aansluiten bij de doelgroep van de tvquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef Sporti het volgende:
wat een babbeldoos zeg en weer een stem als een dijkwerker![]()
Als ik kijk hoe dieptriest de reacties op de Tien-site zelf zijn, dan ben ik bang dat je daar gelijk in hebt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:
Het niveau moet aansluiten bij de doelgroep van de tv![]()
Die loeide al sinds een tijdje maar andersom is ook waar denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nena copycat alert
dit was nog sneller dan Nena en Braaaaaaaaaajenquote:
Zou kunnen, alleen jammer dat hij zijn slabbetje vergeten is, om de arteficial kwijl op te vangen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
Waarom hoeft Nathanael niet naar pafrumles trouwens?
Is hij bang dat Natasia zich aan Patricia vergrijpt als hij ze alleen laat?
Ja nu je het zegt, als ik mijn ogen dicht doe idd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:04 schreef snetje het volgende:
ik heb elke keer het idee dat yvonne er iszelfde stem ..... zus ervan
Hoe vaak krijgt zij eigenlijk een nieuwe struik andijvie op d'r kop?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Zou zdngmw straks topzwaar zijn met al dat haar?![]()
om de 2 weken ongeveer, als ze straks thuis is gaat ze over op voorgekookte ivm de uitkeringquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:10 schreef JaneMastroanni het volgende:
[..]
Hoe vaak krijgt zij eigenlijk een nieuwe struik andijvie op d'r kop?
Hij kan ook overdrijven he. Een keer is leuk, twee keer, nee...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Gaat Huub weer tegen Stembanda....ehhhhhhhhhhh, hoe heet je ook alweer, niks zeggen, niks zeggen![]()
![]()
![]()
Tien keer en het is hilarisch!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij kan ook overdrijven he. Een keer is leuk, twee keer, nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |