Is ze dan al echt wat met hem begonnen? Of hebben ze 2 keer een handje vastgehouden en puberaal gezoend?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:54 schreef Gigageil het volgende:
Nathanael begrijpt totaal niet dat de enige reden waarom Patricia wat met hem is begonnen is omdat hij in DGK zit......buiten had ze hem niet zien staan......![]()
Zo praat Nathanael wel dus.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ze dan al echt wat met hem begonnen? Of hebben ze 2 keer een handje vastgehouden en puberaal gezoend?
Ik denk echt niet dat die ineens braaf thuis zit te wachten tot Nathanael uit DGK komt.
haar dus, sorryquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Oehhhhhhhhhhhhh dat haat van zdngmw, het is net The Wicked Witch form DGK![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Oehhhhhhhhhhhhh dat haar van zdngmw, het is net The Wicked Witch from DGK![]()
![]()
![]()
De edit-knop zit naast de quote-knopquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
haar dus, sorry
Ze kon toch ook geen computer aanzetten? Als ze al niet kan mailen dan zal ze het vinden en bekijken van streams echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:01 schreef Black_king het volgende:
Amoebe heeft de streams nooit gevolgd hoor. "Buurten" kent ze niet en ze weet niet dat Huub al in de tuin heeft geplast.
thanksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
De edit-knop zit naast de quote-knop![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
Huub wordt steeds sneller: een vrouw is 2 seconden binnen en hij zit al met zijn handen in haar broek
oh wow .. ik zie nu wat je bedoelde....inderdaad doodeng !!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Hoge haargrens heeft zdngmw, doodeng![]()
Ik schat geen van de bewoners en geen van de bezoekers die we tot nu toe gezien hebben in op het kaliber dat zich kan permiteren echt bont te dragen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:12 schreef Gigageil het volgende:
Een actie TEGEN Bont is wel een goed idee......weer zo'n bont-jas in DGK....![]()
Ik vindt het verhaal ook niet geweldig, wij weten immers vrij weinig. Is het allemaal gespeeld, of is er echt iets aan de hand tussen Nena en Amanda? Met deze copycat actie van Amanda zou je denken dat alles volgens een strak script gaat. Wij weten het gewoon niet, ik heb liever enige vorm van duidelijkheid in de verhaal lijnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
"Nena eruit, ik vind het best. En dat verhaal van gisteren vind ik een beetje triest' zegt Nathanael.
Dat verhaal van gisteren, Nathanael, was GEWELDIG! ... En JIJ bent degene die triest is, heel erg triest. Sukkel
DOOR BARTquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:14 schreef Borga het volgende:
HALLO:::::::::DOOR WIE IS HUUB IN HET ZWEMBAD GEDUWD DAN????????????
Doe eens ff normaal met je caps joh, je lijkt Natasia wel: die kan ook alleen maar schreeuwen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:14 schreef Borga het volgende:
Och, ze zullen wel een beetje gestyled worden om ze enigszins een "miljonairs look" te geven, maar vindt niet dat dat tot nu toe echt gelukt is. Hoewel Ilona wel een geloofwaardige miljonair zou zijn, maar dat kan ook weer door haar leeftijd komen natuurlijk...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schat geen van de bewoners en geen van de bezoekers die we tot nu toe gezien hebben in op het kaliber dat zich kan permiteren echt bont te dragen.
had je al opgemerkt dat je capslock aanstaat ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:14 schreef Borga het volgende:
HALLO .. DOOR BART. BART, HOOR JE!!! ... DOOR BART IS HUUB IN HET ZWEMBAD GEDUWD.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:14 schreef Borga het volgende:
edit: sorry kon het niet latenquote:
Echt bont ligt dusdanig gevoelig dat ik niet denk dat ze een bont-verkoper als sponsor willen of krijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:16 schreef Mika25 het volgende:
Och, ze zullen wel een beetje gestyled worden om ze enigszins een "miljonairs look" te geven, maar vindt niet dat dat tot nu toe echt gelukt is. Hoewel Ilona wel een geloofwaardige miljonair zou zijn, maar dat kan ook weer door haar leeftijd komen natuurlijk...
Hupie daagde Bart uit dat als hij langs zou lopen hij hem in het zwembad zou duwen .. en hij trok een denkbeeldige lijn op de grond. Bart stond lang te aarzelen maar deed het toch. Het gevolg was dat Huub binnen no-time in het zwembad lag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef Borga het volgende:
had bart ruzie met HUUB
nee, Huub zat te dollen dat hij Bart in het water zou gooienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef Borga het volgende:
had bart ruzie met HUUB
Hij gaat z'n parfum vast Lesley noemen. Huub noemt die van hem Nena denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
Wat een enthousiasme van BoerBart, bijna eng![]()
![]()
wel een goeie NEUSquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef Charmian het volgende:
Wat een raar mens die van de parfum
en blijf goddomme van je haar afquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:24 schreef avonne het volgende:
Amanda, recht op zitten!
Wat moet Brian dan?? Als Huub de naam Nena al gebruikt??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef Kaleddis het volgende:
Hij gaat z'n parfum vast Lesley noemen. Huub noemt die van hem Nena denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |