Dat was BB hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat je je haarkleur niet drastisch mocht veranderen????????![]()
![]()
![]()
Nee joh, hij is met zijn verhaallijn bezig, en dus wil hij zijn waar "zijn" Patricia is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:
Die Nathanael, hij vindt het leuk om bij de dames in de kapsalon te zitten.
De programmamakers, ivm de foto's van het binnenkomen, je moet ten alle tijden hetzelfde uiterlijk, dus herkenbaarheid, blijven behouden.quote:
Hij is 28 (en zo ziet zij er uit)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij klonk ook veel ouder dan zij
Sylvia heeft dr haar ook laten kleuren, en als ik naar de haarproducten in de kapsalon kijk dan is er zoveel sponsoring van kleurmiddelen dat het nalatigheid naar de sponsors zou zijn als er niet af en toe iemand een ander kleurtje zou krijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
De programmamakers, ivm de foto's van het binnenkomen, je moet te allen tijde hetzelfde uiterlijk, dus herkenbaarheid, blijven behouden.
Mij mogen ze altijd wakker maken voor een geile elleboog of knieholte!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:27 schreef petraa het volgende:
hahaha ik lig ff in een deuk om huub, Ik ben een fervent oogkasbewonderaar.![]()
![]()
Ik maak je ff wakker voor me knieholte nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:30 schreef demins het volgende:
[..]
Mij mogen ze altijd wakker maken voor een geile elleboog of knieholte!![]()
yepquote:
Zou ik ook niet hebben hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:30 schreef Gigageil het volgende:
Wat een verschrikkelijke zenuwelijer die Amanda.....zit maar aan dat haar te frunniken......totaal geen vertrouwen in die kapster![]()
Have fun en goed van jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
Mensen ik ga me ff 3 uur wezenloos zweten voor het goede doel bij de Kuip. Duss houden jullie de streams voor mij ff bij. En graag niet zoveel cossen er doorheen jagen, want dan moet ik zoveeeeeeeeel bijlezen.![]()
![]()
Doe je best !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
Mensen ik ga me ff 3 uur wezenloos zweten voor het goede doel bij de Kuip. Duss houden jullie de streams voor mij ff bij. En graag niet zoveel cossen er doorheen jagen, want dan moet ik zoveeeeeeeeel bijlezen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
Noem je wat Pat doet bij zdngmw nou genaaidworden???????????
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
![]()
Ik had al zo'n idee. Dit is zo'n wanvertonig, 'kdacht, moet ik toch even aanstippen. Ben benieuwd of de kapster zelf eigenlijk zo blij is met z'n aanwezigheid tijden het knippen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, hij is met zijn verhaallijn bezig, en dus wil hij zijn waar "zijn" Patricia is.
Ongeveer hetzelfde als Bart die altijd bij de stallen was terwijl die paarden hem geen bal schelen.
Ik zat net ook al te bedenken dat die pony haar gezicht nog breder maakt dan het al is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat grappig is aan Amanda haar haar is dat je constant de indruk hebt dat zij een helm op heeft!
Stembanda ook gelijk: "Ik had het eerder dan Nena hoor"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
Whahahaahahhah, Huub tegen Stembanda....heyyyyyyyyyyyyyyy Nena![]()
![]()
![]()
"Ik had het eerder dan haar hoor" zegt ze terugquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
Whahahaahahhah, Huub tegen Stembanda....heyyyyyyyyyyyyyyy Nena![]()
![]()
![]()
Die pony staat haar inderdaad niet, ook al is het trendyquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat net ook al te bedenken dat die pony haar gezicht nog breder maakt dan het al is.
Wat zal ze daar ziek van zijn...... ze wil Nena wel zijn maar ze wil echt niet zo genoemd wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:47 schreef snetje het volgende:
grote kans dat huub haar vanaf nu constant nena gaat noemen![]()
JAAAAAAquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zal ze daar ziek van zijn......
dat is helemaal een reden om haar zo te noemen, dan loopt ze zo huilend de poort uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zal ze daar ziek van zijn...... ze wil Nena wel zijn maar ze wil echt niet zo genoemd worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |