Foeilelijk gedaan..... geen visitekaartje voor het kappersvak.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Zijn de highlights wat uitgeschoten bij Stembanda???????????? Ze is gewoon helemaal blond![]()
Dat bleef ik ook nog heel lang, tegen beter weten in, hopen.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:17 schreef Ecila111 het volgende:
Ik dacht dat ze eindelijk echt werd met dat korte ingevlochten koppie.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Opmerkelijk, op hetzelfde moment dat er een amoebe in het huis gegooid wordt, hebben we hier op het forum óók een amoebe gekregen.
Het zal vast geen toeval zijn?
Al verandert ze nog zo haar uiterlijk. Wanneer ze dat smoelwerk van haar opentrekt, weten ze weer wie ze is. Ze kan beter eerst daar aan werken en dan pas haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel heel laks ben met het naar de kapper gaan (2 x per jaar ofzo) maar waar gaat dit met Natasia dr haar nog over?? Waar doe je het voor?
Het eigen haar is ingevlochten en daar worden dan stukjes nep haar aan vastgemaakt??
Strax heeft ze nep haar, siliconentieten en een weggezogen buik...
Zo fake en dan nog zo gruwelijk lelijk (van binnen en van buiten)
Waarom denk ik nou dat dat niet helemaal per ongeluk is, direct een coupe Nena nemen valt te erg op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Zijn de highlights wat uitgeschoten bij Stembanda???????????? Ze is gewoon helemaal blond![]()
ze kon moeilijk zeggen ik wil zo blond als Nena, dus ging het nu zo in onder het mom van Highlights. Maar in werkelijkheid wil ze een kloon van Nena zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Zelfde gedachtequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat dat niet helemaal per ongeluk is, direct een coupe Nena nemen valt te erg op.
Ze doet het stapsgewijsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat je je haarkleur niet drastisch mocht veranderen????????![]()
![]()
![]()
Van wie niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Als Huub er bij zit is het wel leuk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:
Die Nathanael, hij vindt het leuk om bij de dames in de kapsalon te zitten.
oh .. nóg erger.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is een rijkeluis' kindje die heel haar leven verwend is. Denk dus eerder dat ze mensen met minder dan een miljoen als "arm" zal beschouwen
Hij klonk ook veel ouder dan zijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Afgaande op wat Amanda allemaal over haar vriendje gezegt heeft, is ie erg rijk. Dus kan hij Amanda zonder probleem inruilen voor een andere golddigger, misschien zelfs eentje die er beter uit ziet.
Dat was BB hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Nee joh, hij is met zijn verhaallijn bezig, en dus wil hij zijn waar "zijn" Patricia is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:
Die Nathanael, hij vindt het leuk om bij de dames in de kapsalon te zitten.
De programmamakers, ivm de foto's van het binnenkomen, je moet ten alle tijden hetzelfde uiterlijk, dus herkenbaarheid, blijven behouden.quote:
Hij is 28 (en zo ziet zij er uit)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij klonk ook veel ouder dan zij
Sylvia heeft dr haar ook laten kleuren, en als ik naar de haarproducten in de kapsalon kijk dan is er zoveel sponsoring van kleurmiddelen dat het nalatigheid naar de sponsors zou zijn als er niet af en toe iemand een ander kleurtje zou krijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
De programmamakers, ivm de foto's van het binnenkomen, je moet te allen tijde hetzelfde uiterlijk, dus herkenbaarheid, blijven behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |