indeed ... 1 bij 1 bij 1 meter is al 1000 liter dus dit is eerder 22000 literquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:22 schreef Missy_1974 het volgende:
BS want in mijn waterbed zit al 900 liter ongeveer
Reken maar !!! ... en precies waar Huub op hooptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef tipsch het volgende:
oh pas op, volgens mij gaat Natasia straks door het lint als ze de keuken ziet
zeker, doen ze leukquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Is dat geduw en getrek bij SHI niet gewoon om de schop van Nena te bagatelliseren??
Thank god!! Nog een Nena kunnen ze ons echt niet aandoen hoor......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda wordt nooit een Nena .....
IK WIL NENA TERUG !!!
Mwah, uit de wind, in de zon..... dan is het best te doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef Raissa het volgende:
Ik snap niet dat ze met dit weer in de tuin gaan liggen....
De laatste tijd toen Nena er nog was kwam Huub vaker in beeld. Dat mist hij nu volgens mij een beetje. Ach, dan maar in de vijver zwemmen en zich in het zwembad laten gooien........ Alles voor TV toch Huubquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:33 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb ook in de meterkast gekeken. Daar zit Nena ook niet"
Maarja, Natasia zit daar. Dat is voldoende reden voor de regie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:36 schreef tipsch het volgende:
klopt ilona: zonde om vandaag de hele dag bij de kapper te zitten. het is ook retesaai om naar te kijken bovendien.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De laatste tijd toen Nena er nog was kwam Huub vaker in beeld. Dat mist hij nu volgens mij een beetje. Ach, dan maar in de vijver zwemmen en zich in het zwembad laten gooien........ Alles voor TV toch Huub![]()
Ja hoor, meid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De laatste tijd toen Nena er nog was kwam Huub vaker in beeld. Dat mist hij nu volgens mij een beetje. Ach, dan maar in de vijver zwemmen en zich in het zwembad laten gooien........ Alles voor TV toch Huub![]()
Opmerkelijk, op hetzelfde moment dat er een amoebe in het huis gegooid wordt, hebben we hier op het forum óók een amoebe gekregen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Opmerkelijk, op hetzelfde moment dat er een amoebe in het huis gegooid wordt, hebben we hier op het forum óók een amoebe gekregen.
Het zal vast geen toeval zijn?
Als ze dat van de kinderbijslag wil betalen moet ze er eerst nog een stuk of 5 kinderen bijkrijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:43 schreef Scrupules het volgende:
een hele dagtaak dat haar van natasia, hoe gaat ze dat buiten de kooi doen? van de kinderbijslag?
Daar wacht ik echt opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef tipsch het volgende:
oh pas op, volgens mij gaat Natasia straks door het lint als ze de keuken ziet
wel een leuk idee, een zwarte met in het wit een "tribal" teken zoals z'n tatoeage?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:43 schreef raggende_annie het volgende:
zullen we allemaal wat geld bij elkaar leggen en een nieuwe zwembroek kopen voor huub?
ik ben bang dat dit saaie kappergedoe nog wel tot 18:00 gaat duren. m'n planning voor vandaag loopt helemaal in het honderd als ik hier actief op ga zitten wachten!quote:
Niet kleinzusje beledigen hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
_Inge_ is Suikeroom's kleine zusje?
zou ze vandaag gaan doen .... als hij zijn nummer tenminste nog niet heeft veranderdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef tipsch het volgende:
Heeft Armando haar 2 maanden-vriendje eigenlijk al gebeld?
of gewoon een die wél mooi isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
wel een leuk idee, een zwarte met in het wit een "tribal" teken zoals z'n tatoeage?
hehe, ja - een short of een echte zwembroek? short is nog steeds stoerder toch? zeker bij ielie Huub, lijkt me.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:51 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
of gewoon een die wél mooi is![]()
Iemand boven bijstandsniveau is in haar ogen erg rijk waarschijnlijk ... wat een trol en nog een lelijke ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Afgaande op wat Amanda allemaal over haar vriendje gezegt heeft, is ie erg rijk. Dus kan hij Amanda zonder probleem inruilen voor een andere golddigger, misschien zelfs eentje die er beter uit ziet.
Aha....Amanda in de wasbak.......ik gok op, die wordt "blond"quote:
verzuipen dat krengquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Aha....Amanda in de wasbak.......ik gok op, die wordt "blond"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |