Bart is niet dom.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:51 schreef Mika25 het volgende:
Ik vindt Bart veel leuker nu hij bij Huub, Sylvia en Ilona aan het praten is. Zo hebben we hem al in geen tijden gezien (ik helemaal al niet omdat ik pas sinds 6 weken ofzo kijk). Dus er zit zeker nog potentie in Bart, maar dan moet ie wel een beetje gestuurd gaan worden door de redaktie. Hoewel ze dat waarschijnlijk allang geprobeerd hebben.
En straks niet meer over straat omdat iedereen een pesthekel aan haar heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:55 schreef raggende_annie het volgende:
als je dr uitgestemd wordt krijg je dat geld toch terug he. die amanda kan gewoon ongestoord n maand lang gratis feesten daar.
slim bedacht toch, er werkt dus idd maar 1 hersencel, dat moet in dit geval voldoende zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:55 schreef raggende_annie het volgende:
als je dr uitgestemd wordt krijg je dat geld toch terug he. die amanda kan gewoon ongestoord n maand lang gratis feesten daar.
Als Lesley er niet was geweest wel, maar Lesley laat hem niet meer los. Hij gaat het vast niet lang meer volhouden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Bart is niet dom.
Hij weet dat zijn enige kans om toch nog te winnen is door met dat groepje aan te pappen.
Ik denk dat als hij dat echt wilt het hem nog gaat lukken ook.
Ik zie Bart nog steeds als de meeste kans om te winnen.![]()
Ach misschien kan ze dan wel in de Playboy?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En straks niet meer over straat omdat iedereen een pesthekel aan haar heeft.
Klinkt een beetje alsof je dat eigenlijk hooptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:56 schreef itsme het volgende:
Denk trouwens ook dat als bart dat doet, met het andere groepje aanpappen, hij in no time weer net zo populair is bij de kijkers.![]()
dat klopt dan ook wel weer maar dat is ze zelf schuld. ik zou daar gewoon n beetje freeweelen. niemand tot last zijn en vooral ervoor zorgen dat ik me bij t positieve groepje aansluit. dat zij zich daar meteen zo neerzet is haar probleemquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En straks niet meer over straat omdat iedereen een pesthekel aan haar heeft.
Die tieten hebben we ook al gezien, dus daar loopt ook niemand meer warm voor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach misschien kan ze dan wel in de Playboy?
Doe niet zo raar, dat is dan valsspelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:51 schreef Mika25 het volgende:
Ik vindt Bart veel leuker nu hij bij Huub, Sylvia en Ilona aan het praten is. Zo hebben we hem al in geen tijden gezien (ik helemaal al niet omdat ik pas sinds 6 weken ofzo kijk). Dus er zit zeker nog potentie in Bart, maar dan moet ie wel een beetje gestuurd gaan worden door de redaktie. Hoewel ze dat waarschijnlijk allang geprobeerd hebben.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:58 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat klopt dan ook wel weer maar dat is ze zelf schuld. ik zou daar gewoon n beetje freeweelen. niemand tot last zijn (of misschien ook wel, aangezien ik t wel een beetje gevolgd heb weet ik wie ik ongestraft kan irriteren) en vooral ervoor zorgen dat ik me bij t positieve groepje aansluit. dat zij zich daar meteen zo neerzet is haar probleem
Dat is dan ook zijn enige valkuil.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Lesley er niet was geweest wel, maar Lesley laat hem niet meer los. Hij gaat het vast niet lang meer volhouden.
doe ik t weer (m'n eigen bericht quoten ipv aanpassen)quote:
NO WAY.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je dat eigenlijk hoopt
Daar is ze al veel te laat mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:58 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat klopt dan ook wel weer maar dat is ze zelf schuld. ik zou daar gewoon n beetje freeweelen. niemand tot last zijn en vooral ervoor zorgen dat ik me bij t positieve groepje aansluit. dat zij zich daar meteen zo neerzet is haar probleem
Maar Bart moet wel TV gaan maken. Dat heeft de redactie hem al duidelijk gemaakt. Als hij op deze manier doorgaat, heb je maar zo kans dat hij eruit vliegt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is dan ook zijn enige valkuil.
Maar als hij er in blijft dan weet hij 100 % wat hem te doen staat.
Bart zijn gedrag is al erg veranderd na de laatste stemming.
dat klopt, maar dat is meer eigenlijk van "he, het ademt nog"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:00 schreef itsme het volgende:
[..]
NO WAY.![]()
Ik baal daar van. Ik merk dat nu al aan sommige reacties.
Als Bart aardig is tegen Huub zitten vele mensen hier te juichen.![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:03 schreef raggende_annie het volgende:
ben ik trouwens de enige die mensen opeens een stuk normaler/leuker vind overkomen wanneer ze in een alledaags gesprek met huub en de zijnen belanden?
De tijd dat je in de Playboy kon als je 1x met je gezicht op TV kwam is al voorbij. DGK wordt gewoon niet genoeg bekeken door het publiek. Nena is gewilt omdat ze in all media kwam, door haar shoot met FHM, haar voetbal vriendje etc...bovendien past ze wel bij het imago van Playboy. Amanda daarentegen zou onder normale omstandigheden NOOIT in de playboy komen omdat ze daar gewoon niet knap genoeg voor is, haar enige kans is dus bekendheid te verwerven. Zodra ze in programma's als RTL Boulevard en SBS Shownieuws genoemd gaat worden wordt ze interessant voor de Playboy. Maar dan moet ze wel eerst iets spraakmakend gaan doen. En aangezien haar opties beperkt zijn, zie ik geen andere mogelijkheid dan:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:57 schreef itsme het volgende:
Ach misschien kan ze dan wel in de Playboy?
wat is masterberen, is dat zoiets als een Masterstitel?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De tijd dat je in de Playboy kon als je 1x met je gezicht op TV kwam is al voorbij. DGK wordt gewoon niet genoeg bekeken door het publiek. Nena is gewilt omdat ze in all media kwam, door haar shoot met FHM, haar voetbal vriendje etc...bovendien past ze wel bij het imago van Playboy. Amanda daarentegen zou onder normale omstandigheden NOOIT in de playboy komen omdat ze daar gewoon niet knap genoeg voor is, haar enige kans is dus bekendheid te verwerven. Zodra ze in programma's als RTL Boulevard en SBS Shownieuws genoemd gaat worden wordt ze interessant voor de Playboy. Maar dan moet ze wel eerst iets spraakmakend gaan doen. En aangezien haar opties beperkt zijn, zie ik geen andere mogelijkheid dan:
a. Masterberen BOVEN de dekens, dat werkte zeer goed bij die meid uit de Zweedse BB, die kan tot op de dag van vandaag nog steeds op die momenten teren.
b. Een relatie beginnen en seks in het huis hebben.
c. Een gigolo bestellen. De hoeren kennen we nu wel, maar als ze met een gigolo naar bed gaat dat weet je zeker dat alle media het daar over gaan hebben.
Andere mogelijkheden zie ik op dit moment niet, gewoonweg omdat ze niet genoeg inhoud heeft om iets anders te proberen. Ze is immers gecast op haar lichaam en domheid (inzoomende camera iemand?)
Als NL, Huub eruit gaat (en ook Sylvia omdat deze nog verdekt opgesteld staat zeg maar) stop ik met kijken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Stel je toch eens voor dat Huub eruit is. Daar moet je toch niet aan denken
Dan is er echt geen zak meer aan.
tis denk ik de Uberbeer!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat is masterberen, is dat zoiets als een Masterstitel?![]()
véél meer humor en zelfspot ... dat eeuwige geouwehoer van BBNN verveelt zoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:03 schreef raggende_annie het volgende:
ben ik trouwens de enige die mensen opeens een stuk normaler/leuker vind overkomen wanneer ze in een alledaags gesprek met huub en de zijnen belanden?
Dat punt zijn we allang voorbij, het is nu gewoon 100% soap, ik ben daar ook niet blij mee, maar inmiddels heb ik het geaccepteerd en probeer gewoon van deze soap te genieten, hoewel dat niet altijd luktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:58 schreef Sonique het volgende:
NAar mijn mening beginnen de dagelijkse beslommeringen de overhand te krijgen in DGK en het spelelement weg te ebben.
kloptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Stel je toch eens voor dat Huub eruit is. Daar moet je toch niet aan denken
Dan is er echt geen zak meer aan.
Daarom hang ik zo aan NL en Huub....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat punt zijn we allang voorbij, het is nu gewoon 100% soap, ik ben daar ook niet blij mee, maar inmiddels heb ik het geaccepteerd en probeer gewoon van deze soap te genieten, hoewel dat niet altijd lukt
ik snap ook niet dat je daar niet de hele dag lol zou hebben. je zit in een riante villa, t zonnetje begint te schijnen in je nog riantere tuin, alles wordt voor je geregeld en er lopen nog 3 mensen rond die je dag en nacht kunt uitlachen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Het groepje van Huub heeft echt de hele dag lol volgens mij![]()
Kalm aan, hoor. Mogen ze ook even uitrusten?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
NAar mijn mening beginnen de dagelijkse beslommeringen de overhand te krijgen in DGK en het spelelement weg te ebben.
dat wel, absolute misser van talpaquote:Dat zie je aan een karakter zoals AManda, dat is totaal BB niveau imo.
Spelelement 0
Kijkcijfers nihil.
Visueel meubilair zeg maar
mwa, short-time hit. ik was wel even verbaasd met haar entree! helaas lijkt Amando een nogal saai typje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:12 schreef avonne het volgende:
[..]
dat wel, absolute misser van talpa
Hij zei 2200quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:13 schreef Veulen het volgende:
Zei bart nou dat er maar 200 of 300 liter water in dat zwembad zit? Wat dachten ze van 2000 tot 3000 liter?
..misschien wat kraaltjes en spiegeltjes er in? ...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Stamt Fantasia van de Masai?Caps graag scan, please
![]()
Naja, uitrusten... Ze doen niets anders...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Kalm aan, hoor. Mogen ze ook even uitrusten?
Het is nu al 2 weken elke dag bal.
[..]
dat wel, absolute misser van talpa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |