indeed ... 1 bij 1 bij 1 meter is al 1000 liter dus dit is eerder 22000 literquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:22 schreef Missy_1974 het volgende:
BS want in mijn waterbed zit al 900 liter ongeveer
Reken maar !!! ... en precies waar Huub op hooptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef tipsch het volgende:
oh pas op, volgens mij gaat Natasia straks door het lint als ze de keuken ziet
zeker, doen ze leukquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Is dat geduw en getrek bij SHI niet gewoon om de schop van Nena te bagatelliseren??
Thank god!! Nog een Nena kunnen ze ons echt niet aandoen hoor......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda wordt nooit een Nena .....
IK WIL NENA TERUG !!!
Mwah, uit de wind, in de zon..... dan is het best te doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef Raissa het volgende:
Ik snap niet dat ze met dit weer in de tuin gaan liggen....
De laatste tijd toen Nena er nog was kwam Huub vaker in beeld. Dat mist hij nu volgens mij een beetje. Ach, dan maar in de vijver zwemmen en zich in het zwembad laten gooien........ Alles voor TV toch Huubquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:33 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb ook in de meterkast gekeken. Daar zit Nena ook niet"
Maarja, Natasia zit daar. Dat is voldoende reden voor de regie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:36 schreef tipsch het volgende:
klopt ilona: zonde om vandaag de hele dag bij de kapper te zitten. het is ook retesaai om naar te kijken bovendien.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De laatste tijd toen Nena er nog was kwam Huub vaker in beeld. Dat mist hij nu volgens mij een beetje. Ach, dan maar in de vijver zwemmen en zich in het zwembad laten gooien........ Alles voor TV toch Huub![]()
Ja hoor, meid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De laatste tijd toen Nena er nog was kwam Huub vaker in beeld. Dat mist hij nu volgens mij een beetje. Ach, dan maar in de vijver zwemmen en zich in het zwembad laten gooien........ Alles voor TV toch Huub![]()
Opmerkelijk, op hetzelfde moment dat er een amoebe in het huis gegooid wordt, hebben we hier op het forum óók een amoebe gekregen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Opmerkelijk, op hetzelfde moment dat er een amoebe in het huis gegooid wordt, hebben we hier op het forum óók een amoebe gekregen.
Het zal vast geen toeval zijn?
Als ze dat van de kinderbijslag wil betalen moet ze er eerst nog een stuk of 5 kinderen bijkrijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:43 schreef Scrupules het volgende:
een hele dagtaak dat haar van natasia, hoe gaat ze dat buiten de kooi doen? van de kinderbijslag?
Daar wacht ik echt opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef tipsch het volgende:
oh pas op, volgens mij gaat Natasia straks door het lint als ze de keuken ziet
wel een leuk idee, een zwarte met in het wit een "tribal" teken zoals z'n tatoeage?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:43 schreef raggende_annie het volgende:
zullen we allemaal wat geld bij elkaar leggen en een nieuwe zwembroek kopen voor huub?
ik ben bang dat dit saaie kappergedoe nog wel tot 18:00 gaat duren. m'n planning voor vandaag loopt helemaal in het honderd als ik hier actief op ga zitten wachten!quote:
Niet kleinzusje beledigen hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
_Inge_ is Suikeroom's kleine zusje?
zou ze vandaag gaan doen .... als hij zijn nummer tenminste nog niet heeft veranderdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef tipsch het volgende:
Heeft Armando haar 2 maanden-vriendje eigenlijk al gebeld?
of gewoon een die wél mooi isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
wel een leuk idee, een zwarte met in het wit een "tribal" teken zoals z'n tatoeage?
hehe, ja - een short of een echte zwembroek? short is nog steeds stoerder toch? zeker bij ielie Huub, lijkt me.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:51 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
of gewoon een die wél mooi is![]()
Iemand boven bijstandsniveau is in haar ogen erg rijk waarschijnlijk ... wat een trol en nog een lelijke ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Afgaande op wat Amanda allemaal over haar vriendje gezegt heeft, is ie erg rijk. Dus kan hij Amanda zonder probleem inruilen voor een andere golddigger, misschien zelfs eentje die er beter uit ziet.
Aha....Amanda in de wasbak.......ik gok op, die wordt "blond"quote:
verzuipen dat krengquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Aha....Amanda in de wasbak.......ik gok op, die wordt "blond"![]()
![]()
Nou ik zit nu ook ff lekker met een lab-toppiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef Raissa het volgende:
Ik snap niet dat ze met dit weer in de tuin gaan liggen....
Het is een rijkeluis' kindje die heel haar leven verwend is. Denk dus eerder dat ze mensen met minder dan een miljoen als "arm" zal beschouwenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Iemand boven bijstandsniveau is in haar ogen erg rijk waarschijnlijk ... wat een trol en nog een lelijke ook
quote:
Ik snap het wel. Ik zou het ook doen als ik zo'n fucked up afro zou hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:58 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap niet dat iemand die geen kanker heeft gehad, de hele dag met een pruik op wil lopen......![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik zou het ook doen als ik zo'n fucked up afro zou hebben.
Uit een laboratorium??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:57 schreef Miraaa het volgende:
Nou ik zit nu ook ff lekker met een lab-toppie![]()
Als je zo'n vrouw neemt weet je zeker dat je een levenslange kostenpost van een paar honderd per maand hebt........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik zou het ook doen als ik zo'n fucked up afro zou hebben.
Je zou haar ook gewoon aan het werk kunnen schoppen. Kan ze haar eigen haar onderhouden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:07 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als je zo'n vrouw neemt weet je zeker dat je een levenslange kostenpost van een paar honderd per maand........![]()
True miljonairsquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel heel laks ben met het naar de kapper gaan (2 x per jaar ofzo) maar waar gaat dit met Natasia dr haar nog over?? Waar doe je het voor?
Het eigen haar is ingevlochten en daar worden dan stukjes nep haar aan vastgemaakt??
Strax heeft ze nep haar, siliconentieten en een weggezogen buik...
Zo fake en dan nog zo gruwelijk lelijk (van binnen en van buiten)
wordt idd nooit watquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel heel laks ben met het naar de kapper gaan (2 x per jaar ofzo) maar waar gaat dit met Natasia dr haar nog over?? Waar doe je het voor?
Het eigen haar is ingevlochten en daar worden dan stukjes nep haar aan vastgemaakt??
Ze maken het aleen maar ergerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat ze eindelijk echt werd met dat korte ingevlochten koppie. Maar ik zie nu pas dat dat lange haar er weer ingaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Foeilelijk gedaan..... geen visitekaartje voor het kappersvak.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Zijn de highlights wat uitgeschoten bij Stembanda???????????? Ze is gewoon helemaal blond![]()
Dat bleef ik ook nog heel lang, tegen beter weten in, hopen.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:17 schreef Ecila111 het volgende:
Ik dacht dat ze eindelijk echt werd met dat korte ingevlochten koppie.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Opmerkelijk, op hetzelfde moment dat er een amoebe in het huis gegooid wordt, hebben we hier op het forum óók een amoebe gekregen.
Het zal vast geen toeval zijn?
Al verandert ze nog zo haar uiterlijk. Wanneer ze dat smoelwerk van haar opentrekt, weten ze weer wie ze is. Ze kan beter eerst daar aan werken en dan pas haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Waarom denk ik nou dat dat niet helemaal per ongeluk is, direct een coupe Nena nemen valt te erg op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Zijn de highlights wat uitgeschoten bij Stembanda???????????? Ze is gewoon helemaal blond![]()
ze kon moeilijk zeggen ik wil zo blond als Nena, dus ging het nu zo in onder het mom van Highlights. Maar in werkelijkheid wil ze een kloon van Nena zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Zelfde gedachtequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat dat niet helemaal per ongeluk is, direct een coupe Nena nemen valt te erg op.
Ze doet het stapsgewijsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat je je haarkleur niet drastisch mocht veranderen????????![]()
![]()
![]()
Van wie niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat je je haarkleur niet drastisch mocht veranderen????????![]()
![]()
![]()
Als Huub er bij zit is het wel leuk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:
Die Nathanael, hij vindt het leuk om bij de dames in de kapsalon te zitten.
oh .. nóg erger.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is een rijkeluis' kindje die heel haar leven verwend is. Denk dus eerder dat ze mensen met minder dan een miljoen als "arm" zal beschouwen
Hij klonk ook veel ouder dan zijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Afgaande op wat Amanda allemaal over haar vriendje gezegt heeft, is ie erg rijk. Dus kan hij Amanda zonder probleem inruilen voor een andere golddigger, misschien zelfs eentje die er beter uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |