Idd, hij moet wel uitkijken dat mensen geen sympathie voor haar gaan opvatten vanwege zijn pesterijen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
Hij kan ook overdrijven he. Een keer is leuk, twee keer, nee...
Ik ben daar eigenlijk niet zo bang voor, hij is de hele dag al goed op dreef.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, hij moet wel uitkijken dat mensen geen sympathie voor haar gaan opvatten vanwege zijn pesterijen.
Dat er geen kaartenactie gaat komen ofzo..... het zogenaamde "Huub-effect"![]()
verontschuldig je aub nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:21 schreef Kinga het volgende:
Die amanda heeft echt wel een rotkop, spijt me zeer.
aub niet, is ie helemaal niet meer te hachelenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:23 schreef Scarabee het volgende:
Haha Brian wil de feromonen. Zullen we een litermaat naar hem sturen met feromonen erin![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
aub niet, is ie helemaal niet meer te hachelen![]()
Huub komt er mee weg dus en Bart nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
Ik vind "hoe heet je ook alweer" een Bartiaans grapje. Van dezelfde orde als "Sjakie".
Jammer Huub.
Dat vraag ik me af hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub komt er mee weg dus en Bart niet![]()
Huub ook niet als hij het dagen of weken volhoudt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Huub komt er mee weg dus en Bart niet![]()
Daar heb je wel een punt, je zou toch gek worden van dat wijf, daar zit echt geen rem op, alhoewel Pat ook maar doorratelt, zit ook niet echt om woorden verlegenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Patricia wel waardering heeft voor Nathanael, al was het maar omdat ze anders alleen zou zitten met Natasia....
Nu wisselt het domme geblaat zich iig een beetje af tussen Natasia en Nathanael.
Van een egocentrisch kutkarakter en 7 jaar intensief zonnebanken knap je gezicht niet op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:36 schreef Shadowke het volgende:
Wat een ouwe kop heeft die amanda
en daar mogen we nog 7 maanden van genieten, aldus zdngmw, zijn we klaar meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
Nathanael en Natasia zijn weer bezig Nena door het slijk te halen.
Natasia stoorde zich er met name aan dat Nena haar niet oprecht vond, en doet moeite om uit te leggen dat zij dat juist wél is. En Nena niet.
We hebben allemaal gezien hoe Natasia Nena achter haar rug om afbrandde in de keuken, tegenover Brian, en een half uur in snikken uitbarste bij haar afscheidswoorden aan Nena. Dus: lul niet zo dom, vals lelijk stinkwijf.
Die zitten dan nog steeds bij haar zus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:41 schreef Brici het volgende:
natasia gaat de eerste 3 weeken naakt rond lopen als ze de kooi uit is.
Zielig voor die kinderen
Omdat er camera's bij zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef Brici het volgende:
waarom steekt patricia ( zo heet ze toch? ) Die naald niet in natasia's kop???
O, pakt ze haar oude beroep weer op?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:41 schreef Brici het volgende:
natasia gaat de eerste 3 weeken naakt rond lopen als ze de kooi uit is.
Huub heeft genoeg om leuk te vinden. Nu zeer zeker, maar in het begin ook al. Amanda heeft echt h e l e m a a l niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, hij moet wel uitkijken dat mensen geen sympathie voor haar gaan opvatten vanwege zijn pesterijen.
Dat er geen kaartenactie gaat komen ofzo..... het zogenaamde "Huub-effect"![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
O, pakt ze haar oude beroep weer op?
Tja, meningen verschillen nog wel eens..... gelukkig!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub heeft genoeg om leuk te vinden. Nu zeer zeker, maar in het begin ook al. Amanda heeft echt h e l e m a a l niets.
Ben jij ook een van die vriendinnen ofzo? Zo ja, kun je het dan verdragen hoe Amanda met Natasia zit mee te lullen over Nena?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Tja, meningen verschillen nog wel eens..... gelukkig!
Ze is de kapster van Natasia, niet de discussiepartner. Als Natasia volgende week zegt dat Sylvia geweldig is dan zal ze dat ook niet ontkennen, ik denk dat ze niet eens verder zou vragen dan een kritische "oh? ik dacht dat jullie elkaar niet lagen?" En ongeacht wat voor antwoord Natasia dan geeft, ze zal niet tegengesproken worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef ruby het volgende:
Patricia denkt dat Amanda leuk is. Hoe ze daar nou weer bij komt?
Nou, volgens mij had Patricia onlangs wel een mening over Huub (niet negatief), dus ze ging toen bijna de discussie aan. Maar ja, ze werd alweer overtuigd door NL en Natasia en toen droop ze weer af.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is de kapster van Natasia, niet de discussiepartner. Als Natasia volgende week zegt dat Sylvia geweldig is dan zal ze dat ook niet ontkennen, ik denk dat ze niet eens verder zou vragen dan een kritische "oh? ik dacht dat jullie elkaar niet lagen?" En ongeacht wat voor antwoord Natasia dan geeft, ze zal niet tegengesproken worden.
Knap dat je luistert, ik kan er niet eens meer naar kijken, ondanks dat Patricia wel een mooi gezicht heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef ruby het volgende:
Natasia wist wel dat ze een hele sterke vrouw was, maar qua kracht dat ze "hier" heeft, wist ze niet dat ze dat in zich had.
Volgens mij is het gewoon de kapster..... dat Natasia gelijk doet alsof ze al jaren vriendinnnen zijn verbaast me niets, ze behandelt Amanda ook alsof het haar favoriete nichtje is, waarbij ze de navelstreng nog doorgeknipt heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:59 schreef ruby het volgende:
Op zich lijkt het me wel een aardige meid eigenlijk. 't Is jammer voor haar dat ze kennis is van Natasia.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:55 schreef tipsch het volgende:
godcaramba, 18:00 kapperklaar - geen slechte inschatting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |