quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb een goed idee voor Johan dM. Bij de TV uitzendingen moet hij de fok stream commentaren in beeld laten meelopen. Heb weer even bijgelezen en lig continu dubbel hier. Heerlijk genieten.
Terwijl het toch zo simpel is: een vuilniszak over die kop. O, en prop dan eerst even een gebruikte zweetsok in haar waffel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Een kapper moet je mooier maken, maar bij Natasia lijkt dat niet te lukken.
[afbeelding]
Dat enorme waterhoofd van Natasia vergt nou eenmaal veel werk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:18 schreef Charmian het volgende:
Tering, ik zou gillend gek worden als ik zo lang bij de kapper moest zitten, laat staan dat ik daar dan zomaar een beetje zit te kijken hoe ze aan iemands hoofd zitten te friemelen![]()
Over een half uurtje is het gedrocht klaar, dan gaan ze gourmettenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:19 schreef tipsch het volgende:
ik had overigens niet op Natassss gewacht met eten, volgens mij gourmet ze toch niet mee.
Ze heeft een vriend he.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het vandaag al eerder gezegd, maar de mensen die de film ook kennen zullen toch ook moeten beamen dat dit een beetje op single white female begint te lijkt. Helemaal als ze straks ook nog met Brian in bed duikt. Wat een eng kind is het toch
[afbeelding]
Inderdaad! Maar ging dat nepwijf in die film niet dood op het eind? Dan hebben we tenminste nog iets om naar uit te kijken!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het vandaag al eerder gezegd, maar de mensen die de film ook kennen zullen toch ook moeten beamen dat dit een beetje op single white female begint te lijkt. Helemaal als ze straks ook nog met Brian in bed duikt. Wat een eng kind is het toch
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar ging dat nepwijf in die film niet dood op het eind? Dan hebben we tenminste nog iets om naar uit te kijken!
Daar voel je niets vanquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:30 schreef Cungy het volgende:
Als iemand nu zdngmw capped en de foto hier plaatst, diegene verdiend onmiddellijk een ban !
Damn, wat een mierzoete naam zeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:29 schreef avonne het volgende:
[..]
We kennen zijn naam nog niet eens. Wel de naam van haar ex![]()
(dusty)
Met Natasia vergeleken is Mike Tyson een schoonheidquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:33 schreef Cungy het volgende:
[afbeelding]
Mike Tyson vs Natasia..
Vind de verschillen !
is de hele dag al zo, grrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:31 schreef avonne het volgende:
Ik zie dat Stream 3 en 4 nu permanent zijn verkocht aan Make Me Beautifull?
Pardon? Waar heb jij het nou weer over...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:30 schreef Cungy het volgende:
Als iemand nu zdngmw capped en de foto hier plaatst, diegene verdiend onmiddellijk een ban !
Sommigen zullen denken dat dat vanwege Patricia/Nathanael is, maar dat is niet echt zo. Natasia MOET in beeld, daarom staan de streams de hele dag daar al op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
is de hele dag al zo, grrrrrrrrrrrrrrrrr
Haha, die cap van scanman van zdngmw.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Pardon? Waar heb jij het nou weer over...
cossen lezen please, doen wij ook, dank Uquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Dogga het volgende:
Jaaaa einderlijk terug van werk...streams gaan weer aan..
wat heb ik gemist??
ik lees iets als huub is op dreef?
Ben lui..doe dat later welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
cossen lezen please, doen wij ook, dank U
Wie?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:39 schreef pluisje78 het volgende:
ik vind het haar wel strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |