Ik hoop dat dit cynisch bedoelt isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, en ik kan maar weinig positiefs over Natasia bedenken, maar haar gezicht is mooier dan dat van Amanda.
ja zou dat der voor kunnen zorgen dat ze der Smoel dicht houdquote:
minnen mennen mannenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef Dogga het volgende:
iets aan der stem doen nu ze in dat programma zit?
ideetje?
Niet eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit cynisch bedoelt is![]()
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer met die apen die ringen en die lelijke dingen ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
oh hellup........ zdngmw heeft weer een kapsel dat r niet staat!
Ja was idd lekker rustig zonder poezie en gitaarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef ruby het volgende:
Ow bah, daar hoor ik Brian weer. Ik was 'm even vergeten.
slechte reacties op internet die hij niet wilde noemen (zo erg..), veel geruzie, geen normen en waarden, niemand te vertrouwen, huub die je uitscheld, nee echt helemaal niks, niet leuk, van mij hoeft het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef Copycat het volgende:
Iemand een kleine recap van wat er werd gezegd in dat telefoongesprek?
Ge-wel-dig!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
Vriend vindt het verblijf van Amanda bij nader inzien helemaal niets. De reacties zijn negatief, hij heeft met Nena gebeld, en die beloofde nog later wel eens te praten met Amanda
"Het is een spel, hoor, het is niet een programma met normen en waarden, dus je moet niemand vertrouwen. Er is 1 jongen, hoe heet ie ook al weer, die heeft je achter je rug om uitgescholden. Héél eerlijk? Ik vind het niets. Nou hou je goed"
Dan belt ze nog iemand (Debbie) die heeft helemaal niet gekeken "hoe is je kamer?"
Even uit de oude doos....... excuses...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
Er is dus echt een onderwatercamera, had ik nog niet gezien, funny.
onder welke steen kom jij vandaan???????????????quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef pluisje78 het volgende:
volgens mij heeft N een oogje op die kapster bahhh
Joh, zou het?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef pluisje78 het volgende:
volgens mij heeft N een oogje op die kapster bahhh
gelukkig was t vrij snel klaar. kan ze altijd nog opnieuw laten doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
oh hellup........ zdngmw heeft weer een kapsel dat r niet staat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |