Nee hoor, en Nena heeft een prachtige kick.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:00 schreef Dogga het volgende:
[..]
Nena was een STUK gruwelijker dan deze snol
You dont get?quote:
ja natuurlijk, hij is gisteren flink op zijn bek gegaan tegenover haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:03 schreef Cungy het volgende:
Huub heeft Amandel al helemaal door![]()
heerlijk hoe hij mensen doorgrond
ik krijg moordneigingenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef raggende_annie het volgende:
heeft ook al de halve dag bij de kapper gezeten en nog wat met geurtjes gerotzooid. ze kan niet blijven werken he
wat dan? wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ja natuurlijk, hij is gisteren flink op zijn bek gegaan tegenover haar.
Dat zal geen twee keer gebeuren
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:03 schreef Dogga het volgende:
[..]
You dont get?
Nena was een stuk Leuker dan amandel
amandel is stom
Maar bij het uitpakken van haar tas bleek dat ze condooms bij zich had.quote:
ik ookquote:
Dat is dan weer apart.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar bij het uitpakken van haar tas bleek dat ze condooms bij zich had.
Nou, dat vond ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
ja natuurlijk, hij is gisteren flink op zijn bek gegaan tegenover haar.
Dat zal geen twee keer gebeuren
Ja voor de dagen dat haar vriend haar komt opzoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar bij het uitpakken van haar tas bleek dat ze condooms bij zich had.
Andere mensen, je zus of je beste vriendin, zijn gewoon niet zo interessant voor haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Errug dom dat kind, haar korte termijn geheugen doet het ook al niet meer.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Copycat het volgende:
Goed zo Amanda, met twee handjes die champagneflute vasthouden. Misschien is er nog een tuitbeker in huis voor je?
Amandel wist niet eens waar hij het over hadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Cungy het volgende:
Flink op zijn bek gegaan, volgens mij heeft Amandel hem nooit klem geluld
Dat vind ik nu zó hypocriet van je, ruby!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef ruby het volgende:
Er valt namelijk niet te discusseren met zo'n iemand die maar een beetje van die dooddoeners op zit te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |