nog een kaartenactie ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
OK, nu is het genoeg, heb het drie kwartier vol gehouden, maar met z'n allen 1 persoon aanvallen een uitlachen![]()
Streams uit, geeneens mute, uit !
Huub is LETTERLIJK ingeslotenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind het een beetje eng. Tis zo niet eerlijk, 1 iemand aanvallen![]()
Huub loopt niet weg maar ik vind het zielig....
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef avonne het volgende:
ZIJ IS ZO DOM DAT JE NOOIT EEN DISCUSSIE MET HAAR KUNT WINNEN
ik doe maar even bold, want anders kom ik er niet tussen
Ik wou hetzelfde vermelden, maar ik dacht ik hou me maar in.quote:
Hier nog eenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik wou hetzelfde vermelden, maar ik dacht ik hou me maar in.
Maar je hebt me over de streep getrokken.
Ik begin enge neigingen te krijgen van dat mormel.![]()
Dat is niet gek.................ik zit me kapot te ergeren aan dat domme amsterdamse accent.........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik erger me aan Amanda... Is dat gek?
Waarom zijn er mensen in de gouden kooi die haar verdedigen en gelijk geven? Zijn die ook zo dom?
Iedereen lacht zich te pletter daarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom zijn er mensen in de gouden kooi die haar verdedigen en gelijk geven? Zijn die ook zo dom?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik ben voor een tweede kaartenactie inderdaad
Ze wordt alleen maar gebruikt als buffer voor Club Loser.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Vakkie_W het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:22 schreef demins het volgende:
Ik schaam me dat ik haar niet eerder dood heb gewild...![]()
heeft ze vanavond zelf gezegdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Nena geen "vriendinnen" meer is met die goedkope teringtrol.
Mee eens, Huub is nog steeds de Game Masterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Hij redt het nu prima, let op mijn woorden. De vorrige kaartenactie werkt nog door
Ja, ik was idd iets vroeg, maar kreeg ff een ingevingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
Hidiho![]()
[COS#287] hypocriete am(anda)oebe![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mee eens, Huub is nog steeds de Game Master![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:22 schreef demins het volgende:
Ik schaam me dat ik haar niet eerder dood heb gewild...![]()
HELEMAAL absoluut mee eens !!!!! ....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:23 schreef Sug4r het volgende:
Aub DGK_REDACTIE mocht er een volgende bewoner nog in het huis komen, mag het dan AUB iemand zijn die NIET uit de omstreken van Amsterdam komt???????????????
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef droomkoningin het volgende:
brian verwijt huub dat ie met zn pik denkt?
De enige die met zijn pik denkt is Brainlessquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef droomkoningin het volgende:
brian verwijt huub dat ie met zn pik denkt?
Dat was al wel duidelijk, vanavond aan tafel, toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Nena geen "vriendinnen" meer is met die goedkope teringtrol.
Ja en dan mag ze Brian een stoot op z'n waterhoofd geven en die domme Amanda ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef Tissik het volgende:
Please, mag Nena terug????
Dit is té erg!
Nee Brian heeft Nena ook gepakt toen zij dronken was, en weet ook wel dat wanneer zij nuchter was geweest dit NOOIT had gedaan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef Miraaa het volgende:
Deze vrouw heeft echt een record.............24 uur in de kooi en heel FOK over je heen............![]()
( stiekum geef ik bart wel gelijk................alleen denk Brain nu weer een punt gescoort te hebben)
Die er niet bij was, en niets heeft gezien op de streams. Dat heeft ze zelf verkondigd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Copycat het volgende:
De analyse van Amanda.
Na zondag zekerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat had ik graag in de goude kooi gezeten.... Al die discussies![]()
Kunnen ze niet ff iemand naar achter roepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Katewalker het volgende:
Ik lees hier steeds dat Huub het zo goed doet en dat hij de discussie wint enzo maar zo voelt het denk ik voor hem en de rest dus niet...als je je steeds verdedigen moet ben je niet aan de winnende hand, als je wordt uitgelachen win je niet en als je steeds met je armen over elkaar zit ook niet..Huub heeft het zwaar..ik heb het geluid uit want ik kan niet naar zoiets luisteren dan krijg ik helaas hartkloppingen..maar er moet nu iets gebeuren zodat het stopt...
Dit is BB in het kwadraat, geen dammmen maar Schakenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat had ik graag in de goude kooi gezeten.... Al die discussies![]()
Dan kijk ik dus echt niet meer hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:28 schreef bosb het volgende:
hier moeten ze mee stoppen, kan me voorstellen als huub straks weer iemand (nl) aanvliegt.
We doen gelijk alles in de uitverkoop, NL en Brian gooien we ook op de hoop.quote:
quote:
Deze groep is tegen Huub wat hij ook doet, en ik vind het knap dat hij niet wegloopt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Katewalker het volgende:
Ik lees hier steeds dat Huub het zo goed doet en dat hij de discussie wint enzo maar zo voelt het denk ik voor hem en de rest dus niet...als je je steeds verdedigen moet ben je niet aan de winnende hand, als je wordt uitgelachen win je niet en als je steeds met je armen over elkaar zit ook niet..Huub heeft het zwaar..ik heb het geluid uit want ik kan niet naar zoiets luisteren dan krijg ik helaas hartkloppingen..maar er moet nu iets gebeuren zodat het stopt...
Bart kan ook best leuk zijn somsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Miraaa het volgende:
Hey, bart maak een grappie en ik vind hem leuk..................help
Wat zei ie dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef bosb het volgende:
lol@bart
same herequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Miraaa het volgende:
Huub is bewust van wat ie doet, hij kent de grensquote:
Dit is de Barend en van Dorp methode............1 voor 1 vragen afvoeren en iemand in het nauw drijven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef Zus_konijn het volgende:
Ik vind het echt ver gaan hoor, met ze allen tegen Huub
IK OOKquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Miraaa het volgende:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Huub is bewust van wat ie doet, hij kent de grens
Huub is juist uitstekend voor het programma.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef ozewiesewoze het volgende:
redactieeeeeeeeeeeeeeeeee grijp nu gewoon ff in joh... huub eruit is echt niet goed voor het programma hoor... en hij gaat zo los vrees ik
Ja, dat bedoel ik dus ook.... wij kijken toch om huub te zien winnen of niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Huub is juist uitstekend voor het programma.
Maar hopelijk laat ie zich niet helemaal uit de tent lokken.
ja psies, af en toe zou toch even willen inbreken daar om hun selectieve geheugen ff op te frissen? Wat een prutsers...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Ik laat haar toch niet voor hoer uitmaken zegt Zdngmw en wat heeft zij dan gedaan bij Nena
hij begrijpt het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef elsie het volgende:
wat is Brain rustig voor z'n doen ....
Om zijn punten kracht te geven maar Huub is nog nuchter genoeg hij zit nu aan het waterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop het
Hij zei net dat hij opgefokt raakte
Hij is in het nauw gedreven....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop het
Hij zei net dat hij opgefokt raakte
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook.... wij kijken toch om huub te zien winnen of niet?
Als ze hem zo blijven zuigen vrees ik dat hij toch een keer de grens overgaat... ik zou allang met een zeis door de kamer gegaan zijn....
je bent de 100ste die het zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:35 schreef noucky het volgende:
Het volgende slachtoffer van Brian wordt Amanda.
Let op mijn woorden, hij geilt nu al.
Bart en NL !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:37 schreef Sug4r het volgende:
Bart kiest de kant van Huub??
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:37 schreef Sug4r het volgende:
Bart kiest de kant van Huub??
Ja zielig eigenlijk welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kijk haar nou zitten ... alles is nep aan dat wijf
Hear ! Hear !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef uitgeslapen het volgende:
Huuub is goed hoor, denk je zelf in in deze situautie.HULDE
De enige winnaar is nu Huub, hij loopt weg uit een zinloze discussie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Die zelfingenomen koppen van brian, natasia en lawaaipapegaai
Ja, dat vind ik ook eng Ozewiesewoze (Whehe, schrijf dat maar een goed)
Tussen Huub en Bart wel, ik vind NL maar een meeloper hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef Black_king het volgende:
Gaat nog goed komen tussen Bart, Nathanael en Huub hoor !
Tijd voor een tweede kaartenoffensief??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef Zus_konijn het volgende:
Ik vind het echt ver gaan hoor, met ze allen tegen Huub
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef Black_king het volgende:
NL heeft respect voor Huub
Allemaal gescripdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kijk haar nou zitten ... alles is nep aan dat wijf
Precies, wat ik net al zei dat NL Huub nu goede raad geeft, zo slecht is ie dus nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
Leuk, hoor
Nel praat serieus met Huub
Jammer dat huub nu te opgefokt is om te luisteren
Ja, hij heeft het over het grotere plaatje, begrijp ik nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
NL geeft Huub toch wel oprecht goede raad
In het updatetopic staat een filmpje volgens mij. Ik vond haar sterk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me heel even updaten over wat er gebeurde met nena toen ze vanavond terug kwam ? Ik heb het gemist
5 minuten ???........noue dan heb je niets gemist, want Huub heeft er 3 uur over gedaan om het woordje Hypocreet uit te leggen.........alleen helaas.......niet gelukt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
Ik zie Amanda pas 5 minuten, maar ik mag er nu al
Ze weet een snaartje te raken bij Huub![]()
![]()
Die krijgt vast een warm ontvangst daar![]()
Kijk in updates topic. Is ook filmpjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me heel even updaten over wat er gebeurde met nena toen ze vanavond terug kwam ? Ik heb het gemist
Huub is niet opgefokd, huub is gescripd om opgefokt te spelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
Leuk, hoor
Precies, beetje vader/zoon gesprek, wel mooiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het over het grotere plaatje, begrijp ik nu.
Nena was boos op Amanda omdat ze zich verraden voelde toen zij het huis in ging. Precies waar wij het 's middags over hadden op het forum, weet je nog? Daar was ze boos om, begrijpelijk dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
Hij zit hem een minderwaardigheidscomplex aan te praten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
Leuk, hoor
Ik hoop het echt voor Nena!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:42 schreef doesss het volgende:
[..]
Allemaal gescripd![]()
In het echte leven is het nog eens geen vriendin van Nena![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
Ik zie Amanda pas 5 minuten, maar ik mag er nu al
Ze weet een snaartje te raken bij Huub![]()
![]()
Die krijgt vast een warm ontvangst daar![]()
Ja ik zit met mijn bek open nu........we gaan het nog beleven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
Wel een grappig gesprekje nu, tussen NL en Huub: ze communicéren echt.
Wat ik al eerder postte, BB =Dammen DGK= Schakenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:44 schreef Black_king het volgende:
Kanonne, incongruenties en aparte onwaarheden....... BB was never like this !!!!
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef Sebi het volgende:
[..]
hij zegt dat hij vrouwen niet kan doorgronden, noemt hem onvolwassen en meer van dat soort zaken. Satan zit hem gewoon te kleineren, triest figuur
Maakt mij niet uit, hij begon aardig te flippen toen ze hem 'playde'quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef Miraaa het volgende:
[..]
5 minuten ???........noue dan heb je niets gemist, want Huub heeft er 3 uur over gedaan om het woordje Hypocreet uit te leggen.........alleen helaas.......niet gelukt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder postte, BB =Dammen DGK= Schaken
Ik denk t ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:46 schreef Black_king het volgende:
NL is eigenlijk een beetje verliefd op Huub
het gaat mij te snel. Ik kan het niet volgenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
Tuurlijk, wat heeft Amanda gemeen met Nena waarom het uberhaupt vriendinnen zouden zijnquote:
En ze praten nog stééds:oquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:45 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja ik zit met mijn bek open nu........we gaan het nog beleven.![]()
Ik sluit het niet geheel uit, maar in de hele groep gezien zal dat niet altijd zichtbaar zijn omdat NL natuurlijk Brian en consorten niet ogenschijnlijk moet afvallen (dus het SPEL spelenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:47 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik denk dat NL en Huub nog eens de beste vrienden in het huis gaan worden!
Ik kan het niet allemaal volgen, maar met de kritiek van Nel kun je altijd meer (al was het maar wegredeneren) dan met dat gelul van Amandaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij zit hem een minderwaardigheidscomplex aan te praten.
Hij zegt steeds: dat kun je niet...je slaat de plank mis....je ziet het fout!
Zie jij dat niet ofzo?
Het is echt horizontale communicatie nu, zoals dat heet. Amanda, hoe dom en irritant ook, zou zomaar eens een nieuwe groepsafsplitsing in werking kunnen stellen. De ontbrekende schakels Amanda, Brian en ZDNGMW in een kamp, en dan 1 of 2 kampjes ernaast.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
is de derde keer al, schatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:45 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja ik zit met mijn bek open nu........we gaan het nog beleven.![]()
Nee, vind ik niet......ik vind hem wel oprecht en sterker, ik geef NL gelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:46 schreef Ning het volgende:
Zooo denigrerend hoe Nel tegen huub praat gadver
ik lach nu mijn drie bloedjes wakker plus mijn commatueze hond !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:50 schreef ruby het volgende:
Die stem van Brian....net alsof ie poep ruikt.
Dan kan ze lekker op de maat tegen die "plankton" aanrijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia wil nog wat DJ muziek van NL
Mocht al.... Ze roken nu alleen niet meer in de gameroom geloof ik..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef ozewiesewoze het volgende:
er mag ineens in huis gerookt worden?????
Is al langer hoor, gebeurd alleen niet overdagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef agter het volgende:
Hey, wordt er weer gerookt in de villa???
Dat is toch mooi, zo midden in de nacht.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:51 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
ik lach nu mijn drie bloedjes wakker plus mijn commatueze hond !
Juist en zoooo gebeurt het!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef doesss het volgende:
Ach gussie ze gaan een feestje bouwen met het nieuwe meisje![]()
En och god Amanda gaat met brian neuken want dat vinden we allemaal zo erg.
En btw wie wil er wedden dat Lesley met Valetijn terug komt![]()
Zeg het gerust.....ik voel me totaal niet aangesproken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef partyyboyy het volgende:
komen die 'domme wijve' weer aan!
sorry hoor vrouwen dat ik deze uitdrukking gebruik.
Tequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Juist en zoooo gebeurt het!
Zo duidelijk allemaal!![]()
LOL ..... geen enkel probleem hier. Het zijn vreselijk domme wijven !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef partyyboyy het volgende:
komen die 'domme wijve' weer aan!
sorry hoor vrouwen dat ik deze uitdrukking gebruik.
Ik denk eerder dat Natasia Amanda gaat neuken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef doesss het volgende:
En och god Amanda gaat met brian neuken want dat vinden we allemaal zo erg.
Alle vrouwen zijn van hem, net als zijn mammie. Vieze straatrat met oedipus is het...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:55 schreef noucky het volgende:
Brian kan wel doorgaan over Nena, maar eigenlijk wil hij zeggen:
Blijf met je poten van MIJN vrouwen af, MIJN vrouwen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:56 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Natasia Amanda gaat neuken.![]()
Mag alleen wel hopen dat Amanda meteen laat zien wat voor een hoertje tisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Juist en zoooo gebeurt het!
Zo duidelijk allemaal!![]()
Fijne vakantie! Waar ga je heen? Ligt er genoeg sneeuw?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:54 schreef bosb het volgende:
ik ga tukken, vertrek om half 5 voor een weekje wintersport.
Slaap lekker allemaal voor straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |