Na zondag zekerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat had ik graag in de goude kooi gezeten.... Al die discussies![]()
Kunnen ze niet ff iemand naar achter roepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Katewalker het volgende:
Ik lees hier steeds dat Huub het zo goed doet en dat hij de discussie wint enzo maar zo voelt het denk ik voor hem en de rest dus niet...als je je steeds verdedigen moet ben je niet aan de winnende hand, als je wordt uitgelachen win je niet en als je steeds met je armen over elkaar zit ook niet..Huub heeft het zwaar..ik heb het geluid uit want ik kan niet naar zoiets luisteren dan krijg ik helaas hartkloppingen..maar er moet nu iets gebeuren zodat het stopt...
Dit is BB in het kwadraat, geen dammmen maar Schakenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat had ik graag in de goude kooi gezeten.... Al die discussies![]()
Dan kijk ik dus echt niet meer hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:28 schreef bosb het volgende:
hier moeten ze mee stoppen, kan me voorstellen als huub straks weer iemand (nl) aanvliegt.
We doen gelijk alles in de uitverkoop, NL en Brian gooien we ook op de hoop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |