quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mee eens, Huub is nog steeds de Game Master![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:22 schreef demins het volgende:
Ik schaam me dat ik haar niet eerder dood heb gewild...![]()
HELEMAAL absoluut mee eens !!!!! ....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:23 schreef Sug4r het volgende:
Aub DGK_REDACTIE mocht er een volgende bewoner nog in het huis komen, mag het dan AUB iemand zijn die NIET uit de omstreken van Amsterdam komt???????????????
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef droomkoningin het volgende:
brian verwijt huub dat ie met zn pik denkt?
De enige die met zijn pik denkt is Brainlessquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef droomkoningin het volgende:
brian verwijt huub dat ie met zn pik denkt?
Dat was al wel duidelijk, vanavond aan tafel, toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Nena geen "vriendinnen" meer is met die goedkope teringtrol.
Ja en dan mag ze Brian een stoot op z'n waterhoofd geven en die domme Amanda ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef Tissik het volgende:
Please, mag Nena terug????
Dit is té erg!
Nee Brian heeft Nena ook gepakt toen zij dronken was, en weet ook wel dat wanneer zij nuchter was geweest dit NOOIT had gedaan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef Miraaa het volgende:
Deze vrouw heeft echt een record.............24 uur in de kooi en heel FOK over je heen............![]()
( stiekum geef ik bart wel gelijk................alleen denk Brain nu weer een punt gescoort te hebben)
Die er niet bij was, en niets heeft gezien op de streams. Dat heeft ze zelf verkondigd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Copycat het volgende:
De analyse van Amanda.
Na zondag zekerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat had ik graag in de goude kooi gezeten.... Al die discussies![]()
Kunnen ze niet ff iemand naar achter roepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Katewalker het volgende:
Ik lees hier steeds dat Huub het zo goed doet en dat hij de discussie wint enzo maar zo voelt het denk ik voor hem en de rest dus niet...als je je steeds verdedigen moet ben je niet aan de winnende hand, als je wordt uitgelachen win je niet en als je steeds met je armen over elkaar zit ook niet..Huub heeft het zwaar..ik heb het geluid uit want ik kan niet naar zoiets luisteren dan krijg ik helaas hartkloppingen..maar er moet nu iets gebeuren zodat het stopt...
Dit is BB in het kwadraat, geen dammmen maar Schakenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat had ik graag in de goude kooi gezeten.... Al die discussies![]()
Dan kijk ik dus echt niet meer hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:28 schreef bosb het volgende:
hier moeten ze mee stoppen, kan me voorstellen als huub straks weer iemand (nl) aanvliegt.
We doen gelijk alles in de uitverkoop, NL en Brian gooien we ook op de hoop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |