nog een kaartenactie ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
OK, nu is het genoeg, heb het drie kwartier vol gehouden, maar met z'n allen 1 persoon aanvallen een uitlachen![]()
Streams uit, geeneens mute, uit !
Huub is LETTERLIJK ingeslotenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind het een beetje eng. Tis zo niet eerlijk, 1 iemand aanvallen![]()
Huub loopt niet weg maar ik vind het zielig....
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef avonne het volgende:
ZIJ IS ZO DOM DAT JE NOOIT EEN DISCUSSIE MET HAAR KUNT WINNEN
ik doe maar even bold, want anders kom ik er niet tussen
Ik wou hetzelfde vermelden, maar ik dacht ik hou me maar in.quote:
Hier nog eenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik wou hetzelfde vermelden, maar ik dacht ik hou me maar in.
Maar je hebt me over de streep getrokken.
Ik begin enge neigingen te krijgen van dat mormel.![]()
Dat is niet gek.................ik zit me kapot te ergeren aan dat domme amsterdamse accent.........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik erger me aan Amanda... Is dat gek?
Waarom zijn er mensen in de gouden kooi die haar verdedigen en gelijk geven? Zijn die ook zo dom?
Iedereen lacht zich te pletter daarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom zijn er mensen in de gouden kooi die haar verdedigen en gelijk geven? Zijn die ook zo dom?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik ben voor een tweede kaartenactie inderdaad
Ze wordt alleen maar gebruikt als buffer voor Club Loser.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Vakkie_W het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:22 schreef demins het volgende:
Ik schaam me dat ik haar niet eerder dood heb gewild...![]()
heeft ze vanavond zelf gezegdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Nena geen "vriendinnen" meer is met die goedkope teringtrol.
Mee eens, Huub is nog steeds de Game Masterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Hij redt het nu prima, let op mijn woorden. De vorrige kaartenactie werkt nog door
Ja, ik was idd iets vroeg, maar kreeg ff een ingevingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
Hidiho![]()
[COS#287] hypocriete am(anda)oebe![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |