quote:
Deze groep is tegen Huub wat hij ook doet, en ik vind het knap dat hij niet wegloopt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Katewalker het volgende:
Ik lees hier steeds dat Huub het zo goed doet en dat hij de discussie wint enzo maar zo voelt het denk ik voor hem en de rest dus niet...als je je steeds verdedigen moet ben je niet aan de winnende hand, als je wordt uitgelachen win je niet en als je steeds met je armen over elkaar zit ook niet..Huub heeft het zwaar..ik heb het geluid uit want ik kan niet naar zoiets luisteren dan krijg ik helaas hartkloppingen..maar er moet nu iets gebeuren zodat het stopt...
Bart kan ook best leuk zijn somsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Miraaa het volgende:
Hey, bart maak een grappie en ik vind hem leuk..................help
Wat zei ie dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef bosb het volgende:
lol@bart
same herequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Miraaa het volgende:
Huub is bewust van wat ie doet, hij kent de grensquote:
Dit is de Barend en van Dorp methode............1 voor 1 vragen afvoeren en iemand in het nauw drijven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef Zus_konijn het volgende:
Ik vind het echt ver gaan hoor, met ze allen tegen Huub
IK OOKquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Miraaa het volgende:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Huub is bewust van wat ie doet, hij kent de grens
Huub is juist uitstekend voor het programma.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef ozewiesewoze het volgende:
redactieeeeeeeeeeeeeeeeee grijp nu gewoon ff in joh... huub eruit is echt niet goed voor het programma hoor... en hij gaat zo los vrees ik
Ja, dat bedoel ik dus ook.... wij kijken toch om huub te zien winnen of niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Huub is juist uitstekend voor het programma.
Maar hopelijk laat ie zich niet helemaal uit de tent lokken.
ja psies, af en toe zou toch even willen inbreken daar om hun selectieve geheugen ff op te frissen? Wat een prutsers...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Ik laat haar toch niet voor hoer uitmaken zegt Zdngmw en wat heeft zij dan gedaan bij Nena
hij begrijpt het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef elsie het volgende:
wat is Brain rustig voor z'n doen ....
Om zijn punten kracht te geven maar Huub is nog nuchter genoeg hij zit nu aan het waterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop het
Hij zei net dat hij opgefokt raakte
Hij is in het nauw gedreven....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop het
Hij zei net dat hij opgefokt raakte
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook.... wij kijken toch om huub te zien winnen of niet?
Als ze hem zo blijven zuigen vrees ik dat hij toch een keer de grens overgaat... ik zou allang met een zeis door de kamer gegaan zijn....
je bent de 100ste die het zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:35 schreef noucky het volgende:
Het volgende slachtoffer van Brian wordt Amanda.
Let op mijn woorden, hij geilt nu al.
Bart en NL !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:37 schreef Sug4r het volgende:
Bart kiest de kant van Huub??
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:37 schreef Sug4r het volgende:
Bart kiest de kant van Huub??
Ja zielig eigenlijk welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kijk haar nou zitten ... alles is nep aan dat wijf
Hear ! Hear !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef uitgeslapen het volgende:
Huuub is goed hoor, denk je zelf in in deze situautie.HULDE
De enige winnaar is nu Huub, hij loopt weg uit een zinloze discussie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Die zelfingenomen koppen van brian, natasia en lawaaipapegaai
Ja, dat vind ik ook eng Ozewiesewoze (Whehe, schrijf dat maar een goed)
Tussen Huub en Bart wel, ik vind NL maar een meeloper hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef Black_king het volgende:
Gaat nog goed komen tussen Bart, Nathanael en Huub hoor !
Tijd voor een tweede kaartenoffensief??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef Zus_konijn het volgende:
Ik vind het echt ver gaan hoor, met ze allen tegen Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |