Dit is de Barend en van Dorp methode............1 voor 1 vragen afvoeren en iemand in het nauw drijven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef Zus_konijn het volgende:
Ik vind het echt ver gaan hoor, met ze allen tegen Huub
IK OOKquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Miraaa het volgende:
Hey, bart maak een grappie en ik vind hem leuk..................help
ik hoop hetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Huub is bewust van wat ie doet, hij kent de grens
Huub is juist uitstekend voor het programma.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef ozewiesewoze het volgende:
redactieeeeeeeeeeeeeeeeee grijp nu gewoon ff in joh... huub eruit is echt niet goed voor het programma hoor... en hij gaat zo los vrees ik
Ja, dat bedoel ik dus ook.... wij kijken toch om huub te zien winnen of niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Huub is juist uitstekend voor het programma.
Maar hopelijk laat ie zich niet helemaal uit de tent lokken.
ja psies, af en toe zou toch even willen inbreken daar om hun selectieve geheugen ff op te frissen? Wat een prutsers...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Ik laat haar toch niet voor hoer uitmaken zegt Zdngmw en wat heeft zij dan gedaan bij Nena
hij begrijpt het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef elsie het volgende:
wat is Brain rustig voor z'n doen ....
Om zijn punten kracht te geven maar Huub is nog nuchter genoeg hij zit nu aan het waterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop het
Hij zei net dat hij opgefokt raakte
Hij is in het nauw gedreven....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop het
Hij zei net dat hij opgefokt raakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |