quote:Warmer than may her tender sighs
Love was ours
Ours a love I held tightly
Feeling the rapture grow
Like a flame burning brightly
But when she left, gone was the glow of![]()
But in my heart there'll always be
Precious and warm, a memory
Through the years
Berkery +1quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:28 schreef Berkery het volgende:
Bobby Vinton dan. Filmtrivia is hier tegenover![]()
Die gingen alleen op toernee dacht ik. Maar denk wel in die orde van grootte.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef jerver73 het volgende:
the police?
Yup.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:05 schreef peaceman het volgende:
Bedoel je dan toch The Eagles?
Dat rijtje...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef peaceman het volgende:
Ik zal nu maar niet de vraag stellen welke band ook weer bij een is.... Die vraag heb ik zelf al verneukt
Gepost door Teije (PekingDuck)quote:Na Crowded House, Twarres, The Police en Jim Morrison zullen ook The Eagles binnenkort hun muzikale wederopstanding beleven.
Wat is het toch een heldquote:
Da's Rob Thomas maar geen idee in welke band hij zit eigenlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef peaceman het volgende:
Wie zingt in het nummer Smooth van Santana en in welke band zat hij?
Berkery scoort, Gambolputty de assist....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:21 schreef Berkery het volgende:
Rob Nogwat van Matchbox 20, dat wist ik dan weer wel![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef peaceman het volgende:
Frank Boeijen?
Leukere hints had ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef peaceman het volgende:
Jan Rot?
Close, but no sigar....quote:
net op tijd hersteldquote:
Dat was een edit, Belsenquote:
Gelijk geedit, tijpfoutje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:06 schreef peaceman het volgende:
tja edits maken het altijd lastig voor de vraagsteller.... Ben er ook geen voorstander van...
quote:
Dus de vraagstelling was niet duidelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:23 schreef belsen het volgende:
[..]
bartrid +1
Eerste campingflight was idd 1993.
quote:The alternative metal bandemerged from the New York City hardcore scene of the late '80s; before coming together in 1990, singer/guitarist Walter Schreifels, guitarist Tom Capone, bassist Sergio Vega, and drummer Alan Cage all honed their chops in a series of local acts, including Youth of Today, the Gorilla Biscuits, and Bold and Beyond.
is een half punt waardquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:37 schreef Mark het volgende:
Is het verzamelde werk van Frank Boeijen voldoende?
Wie het kleine niet eert.....quote:
Peaceman zal het vast niet erg vinden als ik je het punt geef. Hij is al bijna 3 uur offline. Zeker gezien het aantal nog niet genoemde titels.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:25 schreef belsen het volgende:Wim Sonneveld - Zo heerlijk rustig Interpol - Slow hands Blur - Inertia Boudewijn de Groot - Zolang ik niet beweeg Gorillaz - Slow country Soulwax - Slowdance Robert Long - Langzaam aan / Bikkelhard Prince - Slow love Blur - Slow down Larry Williams - Slow down Goose - Slow down Hal - Slow down (you've got a friend) The Tower - Slow motion mind Little Barry - Move on so easy Het oevre van Frank Boeyen Het oevre van Stef Bos
Pet - Slow machine
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:55 schreef peaceman het volgende:
Natalie Merchant?
Ook niet, maar wel de goede leeftijd zo'n beetje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
KT Tunstall?
Goed rijtje, al ken ik Camille en Breut niet en Gilberto laat maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:29 schreef cafca het volgende:
Similar Artists: Dido, Beth Orton,Portishead, Suzanne Vega, Emilie Simon, Camille, Astrud Gilberto, Francoiz Breut, Carla Bruni
peaceman +1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:52 schreef peaceman het volgende:
Quicksand?
Hoe kan een rijtje dat met Dido begint goed zijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Goed rijtje, al ken ik Camille en Breut niet en Gilberto laat maar
Maar geen idee nog.
Elk lijstje dat begint met Dido is potentieel goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:12 schreef bartrid het volgende:
Hoe kan een rijtje dat met Dido begint goed zijn?
Stevie Ann.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:29 schreef cafca het volgende:
Deze mevrouw gebruikt alleen haar 2 voornamen...
quote:Op zondag 4 februari 2007 09:43 schreef peaceman het volgende:
Karen Ann?
Wie isquote:If the blues has a truly mythic figure, one whose story hangs over the music the way a Charlie Parker does over jazz or a Hank Williams does over country, it's, certainly the most celebrated figure in the history of the blues.
Bartrid +1quote:Op zondag 4 februari 2007 12:28 schreef bartrid het volgende:
dat zal robert johnson wel zijn.
Ow niet gezienquote:Op zondag 4 februari 2007 12:52 schreef bartrid het volgende:
psst http://forum.fok.nl/topic/976228/2/50#45960174
Ah die ja. Ik ken ze alleen van naam.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:55 schreef bartrid het volgende:
Welke band? (Ben even Ranja'en)
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2007 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
DAF dus
ik kom weer mooi op tijd binnenvallen voor de intik-hint
quote:It's no secret we're close
As sweaty velcro
Like latex, fur and feathers
Stuck together
Now
In their '62 'vette
Sharing one cigarette
In a black light trance then
Go go dance
Then
Go go trance
Then
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:52 schreef bartrid het volgende:
my girlfriend's girlfriend van type o negative.
quote:Tonight make me unstoppable
I will charm, I will slice,
I will dazzle them with my wit
makkie. Captain_Redbeard +1quote:Op zondag 4 februari 2007 16:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
bloc party - the prayer
Scotland Yard?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Niemand?
Hint: het klinkt als een Schotse detective.
Ben over een half uur terug
ik krijg hier geen rebus van gemaakt. Was gewoon een kwestie van weten of niet weten: een tig koppige metalband met klassieke instrumenten. Ik geef 'm weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef bartrid het volgende:
Rebus?
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik krijg hier geen rebus van gemaakt. Was gewoon een kwestie van weten of niet weten: een tig koppige metalband met klassieke instrumenten. Ik geef 'm weg.
Het antwoord was: Haggard
Iemand anders mag verder.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef bartrid het volgende:
een reppert?
Dat zou mijn tweede gok zijn, GZA ken ik niet eensquote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe ik Ghostface Killah
GZA (aka the Genius) is toch wel een van de bekendere Wu-Tangers. Maar die is het zeker niet. RZA ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zou mijn tweede gok zijn, GZA ken ik niet eens
Voor mij is het allemaal Who? Tang Clanquote:Op maandag 5 februari 2007 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
GZA (aka the Genius) is toch wel een van de bekendere Wu-Tangers.
Barbaarquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Voor mij is het allemaal Who? Tang Clan
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe ik Ghostface Killah
Naast basketballer ook zeer getalenteerd rapperquote:Op maandag 5 februari 2007 15:44 schreef Mark het volgende:
Lijkt Shaq wel
Prima! Neleos +1quote:Op maandag 5 februari 2007 15:57 schreef Neleos het volgende:
Sting - Dune
Madonna - Next Best Thing
Britney Spears - Crossroads
Mark E. Smith - 24 Hour Party People
Eminem - 8 Mile
Melanie C - Spice World
Jennifer Lopez - The Wedding Planner
Whitney Houston - The Bodyguard
Rene Froger - Filmpje
Yes-R - Beetje Verliefd
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:= weetniet
= Faith No More
= Epic
Ik kan je wel de namen van de andere leden noemen. Maar van hemmie vergeet ik altijd z'n naamquote:Op maandag 5 februari 2007 16:34 schreef Mark het volgende:
[..]en dan weet je de belangrijkste vraag niet....
Een hoop haar met een zonnebril.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:36 schreef Mark het volgende:
Omschrijf hem dan maar even
Ik reken hem goed, vond het al erg knap dat je direct wist over wie het gingquote:Op maandag 5 februari 2007 16:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een hoop haar met een zonnebril.
Ja, ik voor niets lopen te paintenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, vond het al erg knap dat je direct wist over wie het ging![]()
Hij heet overigens "Big" Jim Martin, nou niet meer vergeten, he?![]()
[afbeelding]
Ik zou nog maar geen ontslag nemen om van je hobby je beroep te makenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, ik voor niets lopen te painten![]()
[afbeelding]
Ik heb niet eens een baan om ontslag van te nemenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zou nog maar geen ontslag nemen om van je hobby je beroep te maken
Mark+1quote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef Mark het volgende:
Jerry Garcia
Je hebt er toch een dagtaak aan om Depeche Mode klaar te stomen voor Lowlands?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baan om ontslag van te nemen![]()
Sorry, ik moet er vandoor....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En ik gok alvast Rick Rubin op de volgende vraag...
Ja, maar daar krijg ik geen rooie cent voor.....en het UWV vind het ook niet echt een toffe tijdsbestedingquote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Je hebt er toch een dagtaak aan om Depeche Mode klaar te stomen voor Lowlands?
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:08 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Frank Zappa
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Arsenal?
a balladeer?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:22 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Van welke band is deze uitspraak: "We stonden zelfs op teletekst"
quote:News guy wept and told us, earth was really dying
Cried so much his face was wet, then I knew he was not lying
I heard telephones, opera house, favourite melodies
I saw boys, toys electric irons and T.V.'s
My brain hurt like a warehouse, it had no room to spare
I had to cram so many things to store everything in there
And all the fat-skinny people, and all the tall-short people
And all the nobody people, and all the somebody people
I never thought I'd need so many people
A girl my age went off her head, hit some tiny children
If the black hadn't a-pulled her off, I think she would have killed them
A soldier with a broken arm, fixed his stare to the wheels of a Cadillac
A cop knelt and kissed the feet of a priest, and a queer threw up at the sight of that
I think I saw you in an ice-cream parlour, drinking milk shakes cold and long
Smiling and waving and looking so fine, don't think
you knew you were in this song
cafca +1quote:Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef cafca het volgende:
Five years van Bowie
Ah, kuch. Ik zag ff niet dat er nog een vraag openstond..quote:Op maandag 5 februari 2007 22:14 schreef Berkery het volgende:
Da's van The Cult, She sells sanctuary. Die van cafca weet ik nie
Belsen "rekenwonder" +1quote:Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef belsen het volgende:
En die van Cafca is The modern dance van Pere Ubu, stelletje cultuurbarbaren.
Deze nachtbraker ook nietquote:
Oh jawel, dat is die nieuwe van U2. Geen idee hoe die heet verderquote:
En ik heb inmiddels gegoogled en dat klopt. Namens GP:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:05 schreef knars het volgende:
de nieuwe u2 heet window of the skies, zoveel weet ik dan nog wel na een paar weken verbouwen met radio 3 op de achtergrondOngeooflijk hoe vaak Chelsea Dagger gedraaid wordt trouwens, en dat er dan nog mensen naar de show bellen die niet weten hoe dat ene nummer nou heet of van wie het nou is, tuhduhduh-tuhduhduh, tuhduh-duhduh-duhduh....
Hoorde het van de week toevallig (zonder clip dus):quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Trouwens briljant bedacht van U2 die clip bij dat nummer. Het is een ongelovelijk saai t%ringnummer, maar omdat je de hele tijd bezig ben met mensen herkennen luister je niet eens meer en merk je niet dat het zonder twijfel het meest saaie U2 nummer ooit is![]()
Ik ken slechter inderdaad. Zoek ook nog even de aflevering van never mind the buzzcocks op waar ze zo dronken als een tor aan meedoet. Erg grappig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat klopt. Vind het wel een leuk nummer
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:56 schreef ranja het volgende:
Arctic Monkeys
quote:
Zittend aan de pianoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:03 schreef bartrid het volgende:
Billy Joel toch?
hm daar gaat mijn volgende vraagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef Mark het volgende:
Weet alleen dat Prince als pauze-act optrad
Was het wel live? Kan me herinneren dat Kiss een keer stond te playbacken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
hm daar gaat mijn volgende vraag![]()
en jouw punt daarop
Was wel een geweldig optreden
quote:I am an arms dealer
Fitting you with weapons in the form of words
And I don't really care, which side wins
As long as the room keeps singing
That's just the business I'm in
Dacht het wel, of hij had het van te voren speciaal voor de show opgenomen en heel goed ingestudeerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:09 schreef schaap001 het volgende:
Was het wel live? Kan me herinneren dat Kiss een keer stond te playbacken.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Dacht het wel, of hij had het van te voren speciaal voor de show opgenomen en heel goed ingestudeerd.
Hij begon met Let's Go Crazy, daarna een combi van Baby I'm a Star en Proud Mary (met een gast zangeres die ik even niet herkende), een erg gave uitvoering van Al Along the Watchtower en als laatste Purple Rain.
eigenlijk baal ik er nu al van dat ik het direct na kijken van m'n harddisk recorder heb afgegooid
Ow nou lekker: daar woon ik dus nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:21 schreef ranja het volgende:
In Rotterdam hebben we deze maand NASN (ofzo, NACN? NASC?) als preview-kanaal en daar was het live op![]()
Komt mij niet bekend voor, die tekst...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef bartrid het volgende:
Dit bandje staat op 2 in de UK trouwens.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Falll Out Boy - This Is Not A Scene, It's An Arms Race?
ik moet zeggen dat ik het beter vind dan hun andere nummers en het is best wel catchy. Maar nog steeds een kutbandquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
ik vind dit wel een onwijs leuk nummer eigenlijk
Sack_Blabbath +1quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lostprophets
als ik hem te moeilijk maak raad nooit iemand hem en nu is hij weer te makkelijk xDquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:50 schreef ranja het volgende:
Lou Reed en Laurie Anderson
hele album is goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat klopt. Vind het wel een leuk nummer
was die al geboren in 1981quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
Ane Brun?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Werkelijk nog nooit van gehoord.
Het hangt van de definiėring van "we" af, maar ik denk dat je veilig kan concluderen dat het antwoord "nee" isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:53 schreef ranja het volgende:
Kennen 'we' deze dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |