Dacht het wel, of hij had het van te voren speciaal voor de show opgenomen en heel goed ingestudeerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:09 schreef schaap001 het volgende:
Was het wel live? Kan me herinneren dat Kiss een keer stond te playbacken.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Dacht het wel, of hij had het van te voren speciaal voor de show opgenomen en heel goed ingestudeerd.
Hij begon met Let's Go Crazy, daarna een combi van Baby I'm a Star en Proud Mary (met een gast zangeres die ik even niet herkende), een erg gave uitvoering van Al Along the Watchtower en als laatste Purple Rain.
eigenlijk baal ik er nu al van dat ik het direct na kijken van m'n harddisk recorder heb afgegooid
Ow nou lekker: daar woon ik dus nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:21 schreef ranja het volgende:
In Rotterdam hebben we deze maand NASN (ofzo, NACN? NASC?) als preview-kanaal en daar was het live op![]()
Komt mij niet bekend voor, die tekst...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef bartrid het volgende:
Dit bandje staat op 2 in de UK trouwens.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Falll Out Boy - This Is Not A Scene, It's An Arms Race?
ik moet zeggen dat ik het beter vind dan hun andere nummers en het is best wel catchy. Maar nog steeds een kutbandquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
ik vind dit wel een onwijs leuk nummer eigenlijk
Sack_Blabbath +1quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lostprophets
als ik hem te moeilijk maak raad nooit iemand hem en nu is hij weer te makkelijk xDquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:50 schreef ranja het volgende:
Lou Reed en Laurie Anderson
hele album is goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat klopt. Vind het wel een leuk nummer
was die al geboren in 1981quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
Ane Brun?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Werkelijk nog nooit van gehoord.
Het hangt van de definiëring van "we" af, maar ik denk dat je veilig kan concluderen dat het antwoord "nee" isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:53 schreef ranja het volgende:
Kennen 'we' deze dan ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |