Ah, kuch. Ik zag ff niet dat er nog een vraag openstond..quote:Op maandag 5 februari 2007 22:14 schreef Berkery het volgende:
Da's van The Cult, She sells sanctuary. Die van cafca weet ik nie
Belsen "rekenwonder" +1quote:Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef belsen het volgende:
En die van Cafca is The modern dance van Pere Ubu, stelletje cultuurbarbaren.
Deze nachtbraker ook nietquote:
Oh jawel, dat is die nieuwe van U2. Geen idee hoe die heet verderquote:
En ik heb inmiddels gegoogled en dat klopt. Namens GP:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:05 schreef knars het volgende:
de nieuwe u2 heet window of the skies, zoveel weet ik dan nog wel na een paar weken verbouwen met radio 3 op de achtergrondOngeooflijk hoe vaak Chelsea Dagger gedraaid wordt trouwens, en dat er dan nog mensen naar de show bellen die niet weten hoe dat ene nummer nou heet of van wie het nou is, tuhduhduh-tuhduhduh, tuhduh-duhduh-duhduh....
Hoorde het van de week toevallig (zonder clip dus):quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Trouwens briljant bedacht van U2 die clip bij dat nummer. Het is een ongelovelijk saai t%ringnummer, maar omdat je de hele tijd bezig ben met mensen herkennen luister je niet eens meer en merk je niet dat het zonder twijfel het meest saaie U2 nummer ooit is![]()
Ik ken slechter inderdaad. Zoek ook nog even de aflevering van never mind the buzzcocks op waar ze zo dronken als een tor aan meedoet. Erg grappig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat klopt. Vind het wel een leuk nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |