quote:Op maandag 5 februari 2007 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Arsenal?
a balladeer?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:22 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Van welke band is deze uitspraak: "We stonden zelfs op teletekst"
quote:News guy wept and told us, earth was really dying
Cried so much his face was wet, then I knew he was not lying
I heard telephones, opera house, favourite melodies
I saw boys, toys electric irons and T.V.'s
My brain hurt like a warehouse, it had no room to spare
I had to cram so many things to store everything in there
And all the fat-skinny people, and all the tall-short people
And all the nobody people, and all the somebody people
I never thought I'd need so many people
A girl my age went off her head, hit some tiny children
If the black hadn't a-pulled her off, I think she would have killed them
A soldier with a broken arm, fixed his stare to the wheels of a Cadillac
A cop knelt and kissed the feet of a priest, and a queer threw up at the sight of that
I think I saw you in an ice-cream parlour, drinking milk shakes cold and long
Smiling and waving and looking so fine, don't think
you knew you were in this song
cafca +1quote:Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef cafca het volgende:
Five years van Bowie
Ah, kuch. Ik zag ff niet dat er nog een vraag openstond..quote:Op maandag 5 februari 2007 22:14 schreef Berkery het volgende:
Da's van The Cult, She sells sanctuary. Die van cafca weet ik nie
Belsen "rekenwonder" +1quote:Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef belsen het volgende:
En die van Cafca is The modern dance van Pere Ubu, stelletje cultuurbarbaren.
Deze nachtbraker ook nietquote:
Oh jawel, dat is die nieuwe van U2. Geen idee hoe die heet verderquote:
En ik heb inmiddels gegoogled en dat klopt. Namens GP:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:05 schreef knars het volgende:
de nieuwe u2 heet window of the skies, zoveel weet ik dan nog wel na een paar weken verbouwen met radio 3 op de achtergrondOngeooflijk hoe vaak Chelsea Dagger gedraaid wordt trouwens, en dat er dan nog mensen naar de show bellen die niet weten hoe dat ene nummer nou heet of van wie het nou is, tuhduhduh-tuhduhduh, tuhduh-duhduh-duhduh....
Hoorde het van de week toevallig (zonder clip dus):quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Trouwens briljant bedacht van U2 die clip bij dat nummer. Het is een ongelovelijk saai t%ringnummer, maar omdat je de hele tijd bezig ben met mensen herkennen luister je niet eens meer en merk je niet dat het zonder twijfel het meest saaie U2 nummer ooit is![]()
Ik ken slechter inderdaad. Zoek ook nog even de aflevering van never mind the buzzcocks op waar ze zo dronken als een tor aan meedoet. Erg grappig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat klopt. Vind het wel een leuk nummer
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:56 schreef ranja het volgende:
Arctic Monkeys
quote:
Zittend aan de pianoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:03 schreef bartrid het volgende:
Billy Joel toch?
hm daar gaat mijn volgende vraagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef Mark het volgende:
Weet alleen dat Prince als pauze-act optrad
Was het wel live? Kan me herinneren dat Kiss een keer stond te playbacken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
hm daar gaat mijn volgende vraag![]()
en jouw punt daarop
Was wel een geweldig optreden
quote:I am an arms dealer
Fitting you with weapons in the form of words
And I don't really care, which side wins
As long as the room keeps singing
That's just the business I'm in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |