Dat zou mijn tweede gok zijn, GZA ken ik niet eensquote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe ik Ghostface Killah
GZA (aka the Genius) is toch wel een van de bekendere Wu-Tangers. Maar die is het zeker niet. RZA ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zou mijn tweede gok zijn, GZA ken ik niet eens
Voor mij is het allemaal Who? Tang Clanquote:Op maandag 5 februari 2007 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
GZA (aka the Genius) is toch wel een van de bekendere Wu-Tangers.
Barbaarquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Voor mij is het allemaal Who? Tang Clan
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe ik Ghostface Killah
Naast basketballer ook zeer getalenteerd rapperquote:Op maandag 5 februari 2007 15:44 schreef Mark het volgende:
Lijkt Shaq wel
Prima! Neleos +1quote:Op maandag 5 februari 2007 15:57 schreef Neleos het volgende:
Sting - Dune
Madonna - Next Best Thing
Britney Spears - Crossroads
Mark E. Smith - 24 Hour Party People
Eminem - 8 Mile
Melanie C - Spice World
Jennifer Lopez - The Wedding Planner
Whitney Houston - The Bodyguard
Rene Froger - Filmpje
Yes-R - Beetje Verliefd
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:= weetniet
= Faith No More
= Epic
Ik kan je wel de namen van de andere leden noemen. Maar van hemmie vergeet ik altijd z'n naamquote:Op maandag 5 februari 2007 16:34 schreef Mark het volgende:
[..]en dan weet je de belangrijkste vraag niet....
Een hoop haar met een zonnebril.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:36 schreef Mark het volgende:
Omschrijf hem dan maar even
Ik reken hem goed, vond het al erg knap dat je direct wist over wie het gingquote:Op maandag 5 februari 2007 16:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een hoop haar met een zonnebril.
Ja, ik voor niets lopen te paintenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, vond het al erg knap dat je direct wist over wie het ging![]()
Hij heet overigens "Big" Jim Martin, nou niet meer vergeten, he?![]()
[afbeelding]
Ik zou nog maar geen ontslag nemen om van je hobby je beroep te makenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, ik voor niets lopen te painten![]()
[afbeelding]
Ik heb niet eens een baan om ontslag van te nemenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zou nog maar geen ontslag nemen om van je hobby je beroep te maken
Mark+1quote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef Mark het volgende:
Jerry Garcia
Je hebt er toch een dagtaak aan om Depeche Mode klaar te stomen voor Lowlands?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baan om ontslag van te nemen![]()
Sorry, ik moet er vandoor....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En ik gok alvast Rick Rubin op de volgende vraag...
Ja, maar daar krijg ik geen rooie cent voor.....en het UWV vind het ook niet echt een toffe tijdsbestedingquote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Je hebt er toch een dagtaak aan om Depeche Mode klaar te stomen voor Lowlands?
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:08 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Frank Zappa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |