Vanwaar je nick dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:47 schreef Trancelocator het volgende:
Trance... niet echt mijn specialiteit.
Dat is niet echt nieuws.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:20 schreef Trancelocator het volgende:
Desalniettemin weet ik er redelijk veel.
1 2 3 | Trancelocator: 10pnt Curchulain: 7,5pnt |
Ik kan je het ook wel vertellen, voor een slordige 1000 euro ofzoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
15.
Je bent echt een held. Ik heb nooit de ID van die track geweten... En straks ga jij het me vertellen.
Weet je dat ik die ook heel toevallig afgelopen week heb gevonden met de vorige contestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
15.
Je bent echt een held. Ik heb nooit de ID van die track geweten... En straks ga jij het me vertellen.
Ach ja, meningen enzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef Da_Sandman het volgende:
lol @ Gitanki.
Ik vind deze contest trouwens wel aardig hoor. Niet gericht op onbekende lounge zooi, maar gewoon veel bekende dance. Echt van alles wat...
tot noch toequote:Op zondag 4 februari 2007 18:57 schreef Tokamak het volgende:
Vandaag is er tot noch toe niets binnen gekomen, dus voor de score kijk naar gister...
Ehm nee dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef Curchulain het volgende:
[..]
tot noch toe
Weet je zeker dat je niet "tot nog toe" bedoelt?![]()
Mjah, als je het gene wat je hebt opgegeven herkent, dan is idd de kans groot dat je het gene wat het werkelijk is ook ken. ik zou zeggen, doe nog een poging!quote:
1 2 3 4 | ==Donroyco: 11 Trancelocator: 10 Curchulain: 7,5 |
De nummers komen mij wel bekend voor, maar wie het zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:53 schreef Tokamak het volgende:
Goed, dr is een week om, en de spanning is om te snijden! Met de huidige stand ownt Gitanki de overige deelnemers Bigass! Deze overige deelnemers lijken het allemaal te pikken en doen geen poging voor een staatsgreep... jammer...
Dat zou je kunnen uitzoeken vriend, ik ben zo ook tweede gewordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
De nummers komen mij wel bekend voor, maar wie het zijn...
Ja, maar dan vind ik het spelletje niet meer zo leuk.. als ik echt diep ga graven om dat ene nummertje + puntje te bemachtigen.. dan wacht ik liever totdat de tracklist er is en dan zeg ik 'Oh, ja die..'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen uitzoeken vriend, ik ben zo ook tweede geworden
En dat is t m nou juistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik het spelletje niet meer zo leuk.. als ik echt diep ga graven om dat ene nummertje + puntje te bemachtigen.. dan wacht ik liever totdat de tracklist er is en dan zeg ik 'Oh, ja die..'![]()
1 2 3 4 5 6 | Gitanki: 18 Donroyco: 11 Trancelocator: 10 Curchulain: 7,5 ==Sequential: 0 |
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef Tokamak het volgende:
Er is een hopeloze greep naar de macht geweest door ons aller Sequential. Zijn gehele inzending (die bestond uit slechts 1 track) was helemaal fout.
Geloof t of niet, maar OOIT vond ik dat nr leukquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:15 schreef Sequencial het volgende:
[..]
weer niet op het podium.
Wat een goedkope rip-off is dat nummer dan zeg (of is het andersom?)... en oh ja, nummer 30(maar geen idee!)
Ik ook weer op hetzelfde moment blijkbaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef Sequencial het volgende:
*handenwrijft na weer een PM*
gni gni![]()
Ja joh, zo schiet het voor mij natuurlijk nooit op!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook weer op hetzelfde moment blijkbaar.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie eerste pagina... Ken em wel, vind het een topplaat. Wist alleen tot een aantal minuten geleden nooit van wie die plaat was.
1 2 3 4 5 6 7 | =Gitanki: 21,5 ==Messenga: 11.5 Donroyco: 11 Trancelocator: 10 =Curchulain: 7,5 =Sequential: 2 |
Ik ken m ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef Messenga het volgende:
Ik ken 9. Ik ken 9, ik ken 9, ik ken 9...
Oeh, het is toch wel cultuurbarbarisme van het hoogste niveau om die inzending van mij een goedkope ripoff te noemen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef Tokamak het volgende:
Curchulain: verkeerde goedkope ripoff... Al is t niet echt een hele goedkope ripoff, meer een semi-goedkope ripoff. een middleclass-ripoff... ofzo. (voor de dwazen onder ons, dit gaat over track nr 1)
Ik kreeg dit van jou via de mail, dusja: Na de opmerking over de goedkope ripoff die nr. 1 zou kunnen zijn ga ik maar ff een heel wilde gok doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:52 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Oeh, het is toch wel cultuurbarbarisme van het hoogste niveau om die inzending van mij een goedkope ripoff te noemen...
Wie weetquote:(o ja ik weet ook waar de sample uit liedje 2 uit komt en waar de samples van 21 en 28 ook in gebruikt zijn ooit, maar daar krijg ik vast geen punten voor)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Gitanki: 21,5 ==Warezguy05: 12 Messenga: 11.5 Donroyco: 11 Trancelocator: 10 ==Laevid: 8,5 Curchulain: 7,5 Sequential: 2 |
Die wilde gok was het origineel...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ik kreeg dit van jou via de mail, dusja: Na de opmerking over de goedkope ripoff die nr. 1 zou kunnen zijn ga ik maar ff een heel wilde gok doen![]()
Dan is je gok wel heel wild geweest. Anyway, excuus dan ofzo
![]()
[..]
o...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Die wilde gok was het origineel...![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Gitanki: 21,5 =Warezguy05: 16 Messenga: 11.5 Donroyco: 11 Trancelocator: 10 Laevid: 8,5 Curchulain: 7,5 Sequential: 2 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | =Gitanki: 23,5 Warezguy05: 16 ==Flamebringer: 15 Messenga: 11.5 Donroyco: 11 Trancelocator: 10 Laevid: 8,5 Curchulain: 7,5 Sequential: 2 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Gitanki: 23,5 =Warezguy05: 20 Flamebringer: 15 Messenga: 11.5 Donroyco: 11 Trancelocator: 10 Laevid: 8,5 Curchulain: 7,5 Sequential: 2 |
Niet om het een of ander (ik doe verder niet mee aan die wedstrijd), maar hoe zoek je dan in godsnaam op muziek.. dat begrijp ik echt nietquote:
Je googlet op de twee of drie woorden die je kan verstaan... ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:32 schreef flubub het volgende:
[..]
Niet om het een of ander (ik doe verder niet mee aan die wedstrijd), maar hoe zoek je dan in godsnaam op muziek.. dat begrijp ik echt niet
en/of slsknet.org ofzo. Discogs.com, amazon.com, htfr.com, juno.co.uk, lyrics-dit-en-zus-en-zowiezo.nationaliteit etc etcquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Je googlet op de twee of drie woorden die je kan verstaan... ofzo.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Gitanki: 25,5 Warezguy05: 20 Flamebringer: 15 Messenga: 11.5 Donroyco: 11 Trancelocator: 10 Laevid: 8,5 Curchulain: 7,5 Sequential: 2 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | =Flamebringer: 26 Gitanki: 25,5 Warezguy05: 20 Messenga: 11.5 Donroyco: 11 Trancelocator: 10 Laevid: 8,5 Curchulain: 7,5 Sequential: 2 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Flamebringer: 26 Gitanki: 25,5 Warezguy05: 20 Messenga: 11.5 Donroyco: 11 Trancelocator: 10 Laevid: 8,5 Curchulain: 7,5 Sequential: 2 |
Die klassieker van Faithless heet 'Insomnia'. Ze hebben m.i. nooit een nummer uitgebracht met bovenstaande titel.quote:20. Faithless - I Can't get no sleep (Weichentechnikk remix) (2005)
Klopt, alleen de 'Schranz-scene' is niet zo nauw met dit soort dingen, dr verschijnen regelmatig tracks zonder naam etc... Dat deze track veelal onder deze titel is te zien op internet, is (na mijn aanname) omdat deze track op die manier op vinyl is verschenen. Het druist inderdaad in tegen het verwachte en het normale, maar ik heb besloten om 'I can't get no sleep' direct over te nemen... Ik kan het helaas niet bewijzen, Hij staat idd ook niet op discogs, maar dr staat niet meer dan de helft van Weichentechnikk op...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:01 schreef rosstek het volgende:
[..]
Die klassieker van Faithless heet 'Insomnia'. Ze hebben m.i. nooit een nummer uitgebracht met bovenstaande titel.
Je hebt helemaal gelijk, haalde ze denk ik ff door elkaar met de wel Nederlandse 'Noisia'.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:46 schreef Curchulain het volgende:
Rawthang feat. Kari Rueslatten - Scorned. Die heb ik in de collectie. De heren komen echter niet uit Nederland, maar net als Kari uit Noorwegen.
Deze remix is volgensmij ook (nog) nooit op vinyl verschenen, hij is echter wel goed te vinden in het illegale circuit!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:08 schreef Gitanki het volgende:
Kai tracid![]()
Bij False light had ik echt alle remixes geluisterd of gegokt die ik kon vinden, die moet dus erg onbekend zijn![]()
Vind ik ook, maar Gabry Ponte is zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:33 schreef Trancelocator het volgende:
Eiffel65... voor mij toch een van de grootste dieptepunten in de hele dance-geschiedenis.
My thoughts exactly. Ook grappig dat de remix op de website van Weichentechnikk zelf nergens te vinden is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:01 schreef rosstek het volgende:
[..]
Die klassieker van Faithless heet 'Insomnia'. Ze hebben m.i. nooit een nummer uitgebracht met bovenstaande titel.
Eensch.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:08 schreef rosstek het volgende:
Ik stel voor dat er in het vervolg geen nummers meer worden gebruikt die alleen als bootleg zijn verschenen en waarvan de artiest en / of de titel niet met zekerheid vast is te stellen.
Dat zullen we dinsdag pas weten, denk ik zo...quote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb al het een en ander staan, dus daar gaan we morgen maar verder aan werken. Is dinsdag niet te laat?
Volgensmij is het te vroeg geblekenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb al het een en ander staan, dus daar gaan we morgen maar verder aan werken. Is dinsdag niet te laat?
Carnaval? In Zeeland?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:49 schreef Gitanki het volgende:
Toch nog iets teveel carnaval.
Sleep with one eye openquote:
Amen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight
Exit: #27
Enter: #28
Take my hand
We're looking forward to a new contest from Da Man of Sand!
Whehe, balen. Ik gebruik zelf trouwens Yamp (gratis CD ripper (naar WAV) + mp3 encoder/decoder) en Nero WAV editor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja hoi enzo, druk druk druk. Ik schuif em door, mede omdat ik Cool Edit kwijt ben. HTF kan ik nu mp3tjes knippen.
Dat zou mooi zijn, want ik heb er dus absoluut geen tijd voor...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan probeer ik morgen de contest alsnog te maken.
http://mpesch3.de1.cc/mp3dc.html dus (als je 'm nog niet gevonden had)quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb altijd CoolEdit gehad, prachtig programma... Kan ik dat Direct Cut zo downloaden? Dan probeer ik morgen de contest alsnog te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |