Ik heb werkelijk waar geen flauw ideequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:09 schreef Ritchie het volgende:
Maar dan nu de vraag, wie is Lieke?
LiekeVindPost
Die vraag rijst ook bij mijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:09 schreef Ritchie het volgende:
Maar dan nu de vraag, wie is Lieke?
LiekeVindPost
Ik denk dat Supreme daar antwoord op moet gaan geven?quote:
Jah het is wel lekker buiten inddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het vandaag net lente! Heerlijk zacht, nou nog een zonnetje en het komt helemaal goed!
Mag ook wel eens!quote:
Zijn ze zo erg?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken ook een aantal Liekes, maar daar ga ik verder maar niet op in. Enzo.
quote:
Ik ga je nog een keer uithoren over achternamen, misschien kennen we wel weer een zelfdequote:
Ja dat is goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga je nog een keer uithoren over achternamen, misschien kennen we wel weer een zelfde.
Bijna thuis! Wel hip trouwens dat je vanaf waar de hell ben je kan internettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef bassieVL het volgende:
wachtend op mijn vlliegtuig wat me weer dichterbij Breda gaat brengen![]()
WI-FI is voor reizigers inderdaad ideaal. al kost het je elke keer wel wat, maar je hebt tenminste iets te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bijna thuis! Wel hip trouwens dat je vanaf waar de hell ben je kan internetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |