hoezo nou, 10.000 euro pisse. die heeft ze toch echt gewoon verdiend voor het verrichte werk (jawel, naast haar salaris van 50 euro p.d). bn benieuwd hoe dat contract wat ze tekenen er ongeveer uitziet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon respect voor de mensen die hun werk doen en heb je het fatsoen om je gewoon netjes te gedragen tot het eind.
Waarbij hij zich wéér eens "bloot" geeft waar het bij hem om draait.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. Dat is haar toegevoegde waarde. Je moet zoveel mogelijk verschillende verhaallijnen hebben in de gouden kooi. Nena zorgt voor een beetje seks. Zonder Nena daalt dat tot het nul punt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
heeft als verborgen doelstelling in de kooi om in het Guinnes book of onbenulligheden te komen vanwege de langste onafgebroken norse gelaatsuitdrukking, totnogtoe een puike prestatie, hou vol!
PUNTNL zet een prachtige karikatuur van de slappe spin-in-het-web-SMART-beoordelende on-the-edge-of-burnout middle-management usedtobeyoung Urban Professional cultuur neer, ook hiervoor hulde.
Toen de villa gebouwd werd zat er een vrouw zwijgend op de bouwgrond. Niemand lette op haar en de werken vatten aan. Na enige tijd was de villa af. De mysterieuze dame zat er nog steeds, de bouwers gingen weg en de bewonders en filmploegen arriveerden en dachten dat deze dame een door JDM verzonnen interieurstuk was, zodoende...
Precies. Vertrouwensbeginsel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:47 schreef mootie het volgende:
Van mij mag ze nu blijven, tis al bijna 2 uur over tijd!
Ja, een dubbeltjes hoer! Achter het station voor een duppie! Een tencate temijer! Vieze smerige PUTA. Daar heeft ze haar streken ook vandaan! En haar gescheld en de stem!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mocht het huis niet in.
maar was natasia een hoer?
Eééé skatje, kom je lekker in mijn 10-euro-kutje?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef PokerJoker het volgende:
Hahaha, Natasja zit weer achter het raam
Streams, en Nasty ontkende het niet echt volgens mij.quote:
Ze heeft Nena alleen nog maar af zitten zeiken, en in haar gezicht lief doen... smerig kutwijf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik hoef haar iig die 150 niet terug te betalen.
Bah!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:47 schreef happyme28 het volgende:
Ilona tegen Natanael nadat Nena allemaal cornflakes op de grond heeft gegooid: 'Ze heeft vast je ontbijt klaar gemaakt'
Nicequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nena komt terug. Staat met diploma in de hand bij de poort als de op 1 na laatste bewoner vertrekt. Terwijl de auto met achterin een schuimbekkende brainless omgeven door mannen in witte pakken het terrein verlaat vallen Huub en zijn Nena elkaar brullend van het lachen in de armen. Samen trokken ze nog een een fles champagne open terwijl het kickboxmeisje de ene na de andere camera onklaar schopt!
Dat beweerde die 3 snollen van huub vorige week in het bubbelbad.quote:
nou Nena riep ooit zoiets...voor de gein...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
Natas: zij gaat gewoon een creditcard aanvragen en lekker in het rood staan.
Wat is ze toch naar!
1 uur laterquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:47 schreef mootie het volgende:
Van mij mag ze nu blijven, tis al bijna 2 uur over tijd!
Ja, als je gaat lopen zeiken over 50 cp's voor haar belletje naar Jurre dan moeten ze daar zeker over gaan zeiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Lieve het volgende:
Vieze Nasty MOET de contactpunten teruggeven DGK! Dat is gewoon.... eerlijk!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef Kaya.nl het volgende:
sssssssssssttttttttttttt
Dat werd omgeroepen. Hij moest daar dus gaan zitten...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef Lieve het volgende:
VUILE LUIS gaat NAAST haar zitten??? Dat verzin je toch niet????? Wie heeft dat stuk tuig opgevoed¿¿¿¿¿¿ WAT EEN GOORBEK!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef jessie het volgende:
Nu moeten ze even een filmpje laten zien met het voorval!
Wat een kutmentaliteit van Taasquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik hoef haar iig die 150 niet terug te betalen.
Bah!
...eh.... ja... maar eh.... je voelt hem wel aankomen, he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Lieve het volgende:
Vieze Nasty MOET de contactpunten teruggeven DGK! Dat is gewoon.... eerlijk!
Dat moest hij van de redactiequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef Lieve het volgende:
VUILE LUIS gaat NAAST haar zitten??? Dat verzin je toch niet????? Wie heeft dat stuk tuig opgevoed¿¿¿¿¿¿ WAT EEN GOORBEK!
Whahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef Flyduck het volgende:
of dat er nu een cliniclown binnenkomt die een show geeft
Ik vind het ranzig eigenlijk...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zitten nu heel lief hand in hand op de bank
Ze moet er wel keihard om lachen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
die schopt stelt ECHT niks voor......
Diep triest.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
Brian en Nena houden elkaars hand vast?!![]()
heeft hij toch ook?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef agter het volgende:
Brian kijkt zo van "ik heb gewonnen"...
Hou nou eens op met je gebler tokkie!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef Lieve het volgende:
quote:
Ze heeft ook haar vaker gezegd dat ze van haar hield en zo maar ze bleef lief doen omdat Nena populair is en in de spotlight...dus dat wil ze ook delen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft Nena alleen nog maar af zitten zeiken, en in haar gezicht lief doen... smerig kutwijf.
Precies.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vies selectief filmpje is het weer! Ik walg er echt van.
Nou nou.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je gebler tokkie!![]()
Oh echt? Dat is mij niet opgevallen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Natasia is sprakeloos. Zij schrok van bepaalde uitspraken volgens mij.
Haalde je dat eruit? Ik vond het een absoluut negatief filmpje voor Brian.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef jacqjacq het volgende:
selectief filmpje. bah,
alsof brian de prins op het witte paard is,, yukk
het laatste.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Natasia lijkt down. Is ze van zichzelf geschrokken?
Of kan ze er niet tegen dat alle aandacht nu naar Nena gaat?
Dat laatste. Volgens mij vind ze zichzelf toch geweldig...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Gemiste kans van de redactie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vies selectief filmpje is het weer! Ik walg er echt van.
Die 2 zijn juist perfect voor elkaar..........maar hebbenhelaas het zelfde wantrouwende karakter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
En dan zitten ze hand in hand te kijken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haalde je dat eruit? Ik vond het een absoluut negatief filmpje voor Brian.
Vond het meer een filmpje dat aantoont hoe explosief Nena en Brian met elkaar waren...en hoe het eindigdequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef jacqjacq het volgende:
selectief filmpje. bah,
alsof brian de prins op het witte paard is,, yukk
Dat laatste.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haalde je dat eruit? Ik vond het een absoluut negatief filmpje voor Brian.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:02 schreef LiisaB het volgende:
heel gemiste kans van de redactie. Gewoon een kutfilmpje, wat een stelletje sukkels
ja, he?! Eigenlijk zou ze er botweg uit moeten lopen met een middelvinger richting camera..quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
De redactie zit uitzendminuten te scoren. Nena moet er gewoon niet aan mee werken. Ze hebben haar eruit geflikkerd, dus geef ze gewoon geen uitzendmateriaal meer.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste.
En vandaar de sneer zonet nog even, van de ex-hoer, dat zo'n afscheidspraatje er alleen is voor als je doodgaat.
Vanavond nog, in de keuken. De meest laffe en lage opmerkingen had ze klaar, over het 19-jarige meisje dat ze aangerand heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Nena moest eens weten. Ze weet niet half wat Natasia allemaal over Nena heeft gezegd.
iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef Gigageil het volgende:
Op Cristina Aguilera voor Natasia:
You are a Ugly, no matter what they say,
You are very Ugly, No matter what they say, words can bring you down !!!![]()
Wat trekt ze weer een smerige rotharses, goor wijf.....![]()
![]()
Natasia heeft gewoon een hele dikke vette vinger in het hele nena -brian verhaal gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Nena moest eens weten. Ze weet niet half wat Natasia allemaal over Nena heeft gezegd.
Zij staat niet in de aandacht, dat is het hele probleem met haar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zit te zuchten en te steunen. Ik krijg per dag nog steeds een grotere hekel aan dat mens. Niet gedacht dat het nog kon, maar heb me vergist.
Inderdaad. Ik weet nu al dat ik in de rest van mijn leven nooit meer een net zo walgelijk, smerig, laag persoon zal zien/tegenkomen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond nog, in de keuken. De meest laffe en lage opmerkingen had ze klaar, over het 19-jarige meisje dat ze aangerand heeft.
wat dan? heb die opmerking ff gemist.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet nu al dat ik in de rest van mijn leven nooit meer een net zo walgelijk, smerig, laag persoon zal zien/tegenkomen.
Ja, niet te geloven toch en gewoon die blik ook vasthouden!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
Mijn hemel, die kop van Natasia........ alsof ze een rot ei ruikt.......
ze is zelf n rot ei dus dat ruikt ze altijd. dat kan t niet zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
Mijn hemel, die kop van Natasia........ alsof ze een rot ei ruikt.......
Hey bartj!!! Bob Marley opstaan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef dieenebart het volgende:
Damn, alle actie weer gemist!
"ohja, is dieenebart die ene bart ??" behalve deze:) Daar doe je dan 7 jaar je best voor...
Jammer dat Nena weg is. Scan, nog steeds geen tieten van nena zeker?
Defensiefe houding, armen over elkaar......Wat is dat mens lelijk zeg.....en dat haar.....het lijkt wel of ze zo uit de vuilnisbak is komen rollen.....armoedige kop heeft zequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zit te zuchten en te steunen. Ik krijg per dag nog steeds een grotere hekel aan dat mens. Niet gedacht dat het nog kon, maar heb me vergist.
Een vrolijkerd....................quote:
Nog geeuwen ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven toch en gewoon die blik ook vasthouden!
En? Wat vind jij ervan dat Nena weggaat?quote:
Inderdaad. Hoe ze vannacht ook op haar tenen naar hun bed waggelde. Er was niets te zien, maar ze heeft e.e.a erbij verzonnen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Natasia heeft gewoon een hele dikke vette vinger in het hele nena -brian verhaal gehad.
We zullen zien als er een 2e Nena ( iedereen heeft immers een rol in de villa ) komt en als het vanaf dag 1 ook zo gaat........dan weet je dat Natas erachter zit.
Neem alleen al het voorbeeld van vanmorgen.......aan wie vertelde ze het eerste dat Nena bij Huub lag.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef dieenebart het volgende:
Jammer dat Nena weg is. Scan, nog steeds geen tieten van nena zeker?
stoeptegel - koekepan - vlammenwerper - zoutzuur - ...... streams maar weer even uitquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef lady1 het volgende:
kijk die kop van mevrouw natashia
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe ze vannacht ook op haar tenen naar hun bed waggelde. Er was niets te zien, maar ze heeft e.e.a erbij verzonnen.
Misschien kan Brian een keer mee met rijles, en dat het dan 1-0 voor die hele dikke boom wordt.
De rij-instructeur die het stuur de fatale slinger gaf en aldus de mensheid een grote dienst bewees, zal tot in de eeuwigheid als held vereerd worden.![]()
Brian spoort echt niet, klaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:12 schreef Kaya.nl het volgende:
uhhhhhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef schizolientje het volgende:
ik wil het afscheid ff live mee maken val ik in het kleuterschoolkringgesprek. Ik hoop dat Natasia zo eerlijk zal zijn als ze steeds zegt: dus, ik ben blij dat jr oprot. Dan zou ze eerlijk zijn. Zou ze het durven? Eerlijk zijn bedoel ik
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
stoeptegel - koekepan - vlammenwerper - zoutzuur - ...... streams maar weer even uit![]()
was ie de broodjes aan t rondbrengen en zag ie z'n kans om stiekem in t shot te glippen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef lady1 het volgende:
http://www.vethard.nl/showpic.html?pic=gal203.jpg en de acteur bart in vet hard
Nou hij heeft het toch mooi voor elkaar.quote:
Gezellig saampjes SCHUIMBEKKEN!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:12 schreef CarOnline het volgende:
ik krijg per post van jou méér zin in Maart![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok Natasia stelt de show en liegt ervoor!
Dat weet ik niet zo zeker. De auditie van kastanova gelezen te hebben, willen ze juist geen sterke persoonlijkheden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef Gigageil het volgende:
Wie er ook inkomt, die heeft 100% zeker een hekel aan NastyAss., als die nieuwe de streams heeft gevolgd......ik hoop dat het vuurwerk geeft.![]()
![]()
zendtijd, hequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok Natasia stelt de show en liegt ervoor!
Ze zei net tegen Bart: ik zal haar niet missen!
Yeah, projectie. ALs ze niet voor d'r eigen kids zorgt...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef jessie het volgende:
T moet niet gekker wordenO, o, o, wat heeft ze voor dr gezorgd als een kindje
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef CartWOman het volgende:
Ik word echt misselijk nu.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef jacqjacq het volgende:
natasia heeft mamagevoelens voor nena:
ahum, zegt ook tegen je eigen dochter dat ze beter haar kut kan verkopen voor 10 euro achter het CS
mmm, ze biedt wel haar excuses aan voor wat ze tegen nena gezegd heeft (moet ik dat geloven?)
LOLquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
Natasia laat weer eens zien dat ze een schande voor de mensheid is, en wat doet God: die laat het gore sekreet doorleven.
Ik absoluut niet, vind het zo'n arrogantiequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef noekje het volgende:
Vind het wel mooi dat hij aangeeft dat hij ook zo was op zijn 19e. Dat is cool vind ik.
is dat echt gebeurd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef kissa het volgende:
Taas had mamagevoelens voor Nena......ik wist niet dat moeders hun kinderen vingerden![]()
Rotwijf met haar krokodillentranen![]()
![]()
![]()
Gert, je bent echt hilarisch vanavondquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
Natasia laat weer eens zien dat ze een schande voor de mensheid is, en wat doet God: die laat het gore sekreet dóór-leven.
Als Nena alles zou weten zou ze zeggen: Too little, too late, ugly black bitch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef jacqjacq het volgende:
natasia heeft mamagevoelens voor nena:
ahum, zegt ook tegen je eigen dochter dat ze beter haar kut kan verkopen voor 10 euro achter het CS
mmm, ze biedt wel haar excuses aan voor wat ze tegen nena gezegd heeft
Een welgemikte dodelijke bliksemschicht had idd op zijn plaats geweest...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
Natasia laat weer eens zien dat ze een schande voor de mensheid is, en wat doet God: die laat het gore sekreet dóór-leven.
Juist.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
WTF??? Natasia zit in het Nena-verhaal haar eigen TV-minuten ff te scoren??
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef kissa het volgende:
Taas had mamagevoelens voor Nena......ik wist niet dat moeders hun kinderen vingerden![]()
Rotwijf met haar krokodillentranen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |