Oh echt? Dat is mij niet opgevallen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Natasia is sprakeloos. Zij schrok van bepaalde uitspraken volgens mij.
Haalde je dat eruit? Ik vond het een absoluut negatief filmpje voor Brian.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef jacqjacq het volgende:
selectief filmpje. bah,
alsof brian de prins op het witte paard is,, yukk
het laatste.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Natasia lijkt down. Is ze van zichzelf geschrokken?
Of kan ze er niet tegen dat alle aandacht nu naar Nena gaat?
Dat laatste. Volgens mij vind ze zichzelf toch geweldig...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Gemiste kans van de redactie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vies selectief filmpje is het weer! Ik walg er echt van.
Die 2 zijn juist perfect voor elkaar..........maar hebbenhelaas het zelfde wantrouwende karakter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
En dan zitten ze hand in hand te kijken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haalde je dat eruit? Ik vond het een absoluut negatief filmpje voor Brian.
Vond het meer een filmpje dat aantoont hoe explosief Nena en Brian met elkaar waren...en hoe het eindigdequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef jacqjacq het volgende:
selectief filmpje. bah,
alsof brian de prins op het witte paard is,, yukk
Dat laatste.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haalde je dat eruit? Ik vond het een absoluut negatief filmpje voor Brian.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:02 schreef LiisaB het volgende:
heel gemiste kans van de redactie. Gewoon een kutfilmpje, wat een stelletje sukkels
ja, he?! Eigenlijk zou ze er botweg uit moeten lopen met een middelvinger richting camera..quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
De redactie zit uitzendminuten te scoren. Nena moet er gewoon niet aan mee werken. Ze hebben haar eruit geflikkerd, dus geef ze gewoon geen uitzendmateriaal meer.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste.
En vandaar de sneer zonet nog even, van de ex-hoer, dat zo'n afscheidspraatje er alleen is voor als je doodgaat.
Vanavond nog, in de keuken. De meest laffe en lage opmerkingen had ze klaar, over het 19-jarige meisje dat ze aangerand heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Nena moest eens weten. Ze weet niet half wat Natasia allemaal over Nena heeft gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |