Wat een kutmentaliteit van Taasquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik hoef haar iig die 150 niet terug te betalen.
Bah!
...eh.... ja... maar eh.... je voelt hem wel aankomen, he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Lieve het volgende:
Vieze Nasty MOET de contactpunten teruggeven DGK! Dat is gewoon.... eerlijk!
Dat moest hij van de redactiequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef Lieve het volgende:
VUILE LUIS gaat NAAST haar zitten??? Dat verzin je toch niet????? Wie heeft dat stuk tuig opgevoed¿¿¿¿¿¿ WAT EEN GOORBEK!
Whahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef Flyduck het volgende:
of dat er nu een cliniclown binnenkomt die een show geeft
Ik vind het ranzig eigenlijk...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zitten nu heel lief hand in hand op de bank
Ze moet er wel keihard om lachen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
die schopt stelt ECHT niks voor......
Diep triest.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
Brian en Nena houden elkaars hand vast?!![]()
heeft hij toch ook?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef agter het volgende:
Brian kijkt zo van "ik heb gewonnen"...
Hou nou eens op met je gebler tokkie!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef Lieve het volgende:
VUILE LUIS gaat NAAST haar zitten??? Dat verzin je toch niet????? Wie heeft dat stuk tuig opgevoed¿¿¿¿¿¿ WAT EEN GOORBEK!
quote:
Ze heeft ook haar vaker gezegd dat ze van haar hield en zo maar ze bleef lief doen omdat Nena populair is en in de spotlight...dus dat wil ze ook delen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft Nena alleen nog maar af zitten zeiken, en in haar gezicht lief doen... smerig kutwijf.
Precies.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vies selectief filmpje is het weer! Ik walg er echt van.
Nou nou.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je gebler tokkie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |