quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe ze vannacht ook op haar tenen naar hun bed waggelde. Er was niets te zien, maar ze heeft e.e.a erbij verzonnen.
Misschien kan Brian een keer mee met rijles, en dat het dan 1-0 voor die hele dikke boom wordt.
De rij-instructeur die het stuur de fatale slinger gaf en aldus de mensheid een grote dienst bewees, zal tot in de eeuwigheid als held vereerd worden.![]()

Brian spoort echt niet, klaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:12 schreef Kaya.nl het volgende:
uhhhhhhhhhhhhh

quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef schizolientje het volgende:
ik wil het afscheid ff live mee maken val ik in het kleuterschoolkringgesprek. Ik hoop dat Natasia zo eerlijk zal zijn als ze steeds zegt: dus, ik ben blij dat jr oprot. Dan zou ze eerlijk zijn. Zou ze het durven? Eerlijk zijn bedoel ik

quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
stoeptegel - koekepan - vlammenwerper - zoutzuur - ...... streams maar weer even uit![]()

was ie de broodjes aan t rondbrengen en zag ie z'n kans om stiekem in t shot te glippen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef lady1 het volgende:
http://www.vethard.nl/showpic.html?pic=gal203.jpg en de acteur bart in vet hard

Nou hij heeft het toch mooi voor elkaar.quote:

Gezellig saampjes SCHUIMBEKKEN!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:12 schreef CarOnline het volgende:
ik krijg per post van jou méér zin in Maart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |