wat dan? heb die opmerking ff gemist.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet nu al dat ik in de rest van mijn leven nooit meer een net zo walgelijk, smerig, laag persoon zal zien/tegenkomen.
Ja, niet te geloven toch en gewoon die blik ook vasthouden!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
Mijn hemel, die kop van Natasia........ alsof ze een rot ei ruikt.......
ze is zelf n rot ei dus dat ruikt ze altijd. dat kan t niet zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
Mijn hemel, die kop van Natasia........ alsof ze een rot ei ruikt.......
Hey bartj!!! Bob Marley opstaan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef dieenebart het volgende:
Damn, alle actie weer gemist!
"ohja, is dieenebart die ene bart ??" behalve deze:) Daar doe je dan 7 jaar je best voor...
Jammer dat Nena weg is. Scan, nog steeds geen tieten van nena zeker?
Defensiefe houding, armen over elkaar......Wat is dat mens lelijk zeg.....en dat haar.....het lijkt wel of ze zo uit de vuilnisbak is komen rollen.....armoedige kop heeft zequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zit te zuchten en te steunen. Ik krijg per dag nog steeds een grotere hekel aan dat mens. Niet gedacht dat het nog kon, maar heb me vergist.
Een vrolijkerd....................quote:
Nog geeuwen ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven toch en gewoon die blik ook vasthouden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |