Jahquote:
Was het niet "hope is for the people who don't have/haven't found grace." ?quote:
Volgens mij ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef Un4 het volgende:
[..]
Was het niet "hope is for the people who don't have/haven't found grace." ?![]()
blijft even eens een mooie zin !quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef Un4 het volgende:
[..]
Was het niet "hope is for the people who don't have/haven't found grace." ?![]()
Wie zei dat ook alweer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef Un4 het volgende:
[..]
Muchachoquote:
Had niet eens door dat de zin niet kloptquote:
tofquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef mash_ het volgende:
ik heb een nieuw avatar of hoe dat ook heet op fok
Hij is alleen een beetje uitgerektquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef mash_ het volgende:
ik heb een nieuw avatar of hoe dat ook heet op fok
Doe es liefquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hij is alleen een beetje uitgerekt![]()
nee en dat komt er hopelijk ook niet. het is mooi geweest nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef sitting_elfling het volgende:
alles van seizoen 2 is al gefilmd neem ik aan? Seizoen 3 nu mee bezig om te filmen ?
En jouw wil is wetquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee en dat komt er hopelijk ook niet. het is mooi geweest nu.
quote:
quote:[..] hopelijk [..]
seizoen 2 had zo goed kunnen zijn .. alleen die 'toevalligheden' die maken het 'net' minder ..quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk, maar wel minder.
seizoen 1 zat ook al vol met toevaligheden, ze gaan eigenlijk op dezelfde voet verder. Dat maakt het voor mij een vermakelijke serie maar verre van een topseriequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
seizoen 2 had zo goed kunnen zijn .. alleen die 'toevalligheden' die maken het 'net' minder ..
quote:'Prison Break-acteur schuldig aan dood tiener'
Uitgegeven: 1 februari 2007 10:20
Laatst gewijzigd: 1 februari 2007 10:22
LOS ANGELES - De Amerikaanse acteur Lane Garrison, bekend als Tweener in de televisieserie 'Prison Break', moet worden aangeklaagd wegens doodslag en rijden onder invloed.
Dat stelt de politie van Los Angeles, die de toedracht heeft onderzocht van een ongeluk waarbij Garrison betrokken was.
De 26-jarige Garrison botste in december met zijn terreinwagen tegen een boom. Een 17-jarige jongen die bij hem in de auto zat, kwam daarbij om het leven en twee 15-jarige meisjes raakten gewond. De acteur raakte zelf lichtgewond.
Uit onderzoek is volgens de politie gebleken dat Garrison onder invloed was van alcohol toen het ongeluk gebeurde. Bovendien zouden er sporen van cocaïne in zijn bloed zijn gevonden.
Schuldig
Het Openbaar Ministerie van Los Angeles heeft nog geen besluit genomen over de vervolging van de acteur. De advocaat van Garrison noemt de uitlatingen van de politie daarom onverantwoordelijk. Hij vreest dat zijn cliënt nu bij voorbaat door het publiek schuldig wordt bevonden.
Als het Openbaar Ministerie besluit om tot vervolging over te gaan, hangt Garrison maximaal tien jaar gevangenisstraf boven het hoofd.
ga lekker ergens anders huilen joh...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:47 schreef ne0n het volgende:
bedankt voor de spoilers gvd
ga jankenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:47 schreef ne0n het volgende:
bedankt voor de spoilers gvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:42 schreef Waltero het volgende:
zei er iemand Spoilers?HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
HmmIk gok op Haywire of C-note.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestopt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:28 schreef Troel het volgende:
Waarom is het nou weer gestopt dan? The UNit is ook wel leuk, maar ik wil meer Prison Break
Was dit het einde van het seizoen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |