En waar is de link naar het vorige topic?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:28 schreef Stroekie het volgende:
En waar zijn die lui met een blauw kleurtje als je ze nodig hebt![]()
Nou daar waar die thuis hoortquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En waar is de link naar het vorige topic?
had ik al gemaakt toen ik die post plaaatste over de afwezigheid van mensen met een blauw kleurtjequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
oh, nu ineens wel...
Heb ook al een report gedaan voor de titel..
is het wachten op de kamelen met de grote bulten ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Sunjammer het volgende:
En nu?
hebben die dan hun gat verbrand zodat ze op de blaren moeten zitten ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef wonderer het volgende:
Of apen met de rode kont!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:28 schreef Stroekie het volgende:
En waar zijn die lui met een blauw kleurtje als je ze nodig hebt![]()
Het was een running gag van mijn tante... "Kijk, daar loopt de aap met de rode kont!" En als je dan keek was ie net weg enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben die dan hun gat verbrand zodat ze op de blaren moeten zitten ?
Of jij goedgelovig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Mijn tante kon nogal overtuigend zijn
Oh, ik was (ben?) hartstikke naief hoor.quote:
Yup.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
CDP! nog gefeliciteerd. Woon je nog thuis?
Gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup.
Was weer vrij laat thuis vannacht.
Helemaal nix.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
GelukkigLeuke kadootjes gehad?
Aww... waar is een verjaardag dan goed voor?quote:
Veel zuipen, lol trappen en flirten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aww... waar is een verjaardag dan goed voor?
Ik had idd gister even zoiets van Whoa, dit gaat snel en da's lang geleden dus...dit moet even wat rustiger. Ook omdat k maandag een andere jongen had gezoend. Zie je, nu klink ik al alsof ik vastzat aan die eerste jongen. Ughquote:
Mja, straks zit je weer tussen zes vuren in...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had idd gister even zoiets van Whoa, dit gaat snel en da's lang geleden dus...dit moet even wat rustiger. Ook omdat k maandag een andere jongen had gezoend. Zie je, nu klink ik al alsof ik vastzat aan die eerste jongen. Ugh
Uhm.. waar rennen!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Vlarp!![]()
W-we m-m-moeten nog rondrennen...
Dat niet hoor. Ben geen Ang3l.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, straks zit je weer tussen zes vuren in...
If it rains, it pours?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had idd gister even zoiets van Whoa, dit gaat snel en da's lang geleden dus...dit moet even wat rustiger. Ook omdat k maandag een andere jongen had gezoend. Zie je, nu klink ik al alsof ik vastzat aan die eerste jongen. Ugh
quote:
Tja, stel valse nichten bij elkaar...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
Dacht, goed bezig, ga ook hier even om het hoekje roepen.... Blijkt dat ze hier Ang3l afkatten....
tsssssssss
Ik heb dus al 4 avonden afgesproken met M in 1 week en 3x blijven slapen, maandag heb ik met A gezoend terwijl ik met M uitwas en nu flirt k met J maar met J is het meer vriendschappelijk denk ik.quote:
Hoiquote:
*mond hou*quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dus al 4 avonden afgesproken met M in 1 week en 3x blijven slapen, maandag heb ik met A gezoend terwijl ik met M uitwas en nu flirt k met J maar met J is het meer vriendschappelijk denk ik.
Mien god.
In die keldeeeerrrrr...quote:
nou het begint er op te lijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dus al 4 avonden afgesproken met M in 1 week en 3x blijven slapen, maandag heb ik met A gezoend terwijl ik met M uitwas en nu flirt k met J maar met J is het meer vriendschappelijk denk ik.
Mien god.
who-ho-ho-ho, dan moeten we je even voor hem waarshcuwen nu het kan, hij is er toch niet...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
Dacht, goed bezig, ga ook hier even om het hoekje roepen.... Blijkt dat ze hier Ang3l afkatten....
tsssssssss
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
who-ho-ho-ho, dan moeten we je even voor hem waarshcuwen nu het kan, hij is er toch niet...
Doe's niet zo stereotype valse-nichterig? Dat staat je niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Waxxer het volgende:
who-ho-ho-ho, dan moeten we je even voor hem waarshcuwen nu het kan, hij is er toch niet...
Oooooooooooohhh ik checkte even, ik dacht dat je een kloon van hem wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Hoeft niet. Is niet de eerste keer vandaag dat ik het voor hem opneem
Meid, ik wapper door het leven tegenwoordig. Uh-uh-uhhu!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doe's niet zo stereotype valse-nichterig? Dat staat je niet.
De Sjaal... Natuurlijk. Als je Ang3l kent, ken je De Sjaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooooooooooohhh ik checkte even, ik dacht dat je een kloon van hem wasja, een digitale dan, zeg maar dat je dan een username hebt maar ook een andere username en dat die andere username Ang3l is, maar dan heb ik het verkeerd... Wat ik wel goed had is dat je toch ook wel redelijk bij hem in de buurt woont.
Ken je hem? En bovenal: ken je de sjaal?
M'n bolletje wol is zoek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:12 schreef Waxxer het volgende:
Hoest met jou, poes?!
Ja dat is geweldig man, zes meter wol om dat nekje en dan heeft hij het koud en alles...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De Sjaal... Natuurlijk. Als je Ang3l kent, ken je De Sjaal.
En nee, Ik weet wat je bedoelt, maar ik ben niet de kloon van Ang3l, hahaha. Mocht ie willen![]()
Oe, stoer. *in agenda schrijf*quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:18 schreef Jerruh het volgende:
jeuh!!! ik mag 3 maart op Club Lux in de Monza in utrecht draaien!!!!!
Mais donc alors...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:23 schreef beaverhausen het volgende:
ow, we zitten alweer in een nieuw topiqueje.
Merdequote:
Ach, ik heb gewerkt de laatste dagen dus nu kan ik voor het eerst weer gewoon over ditjes en datjes communiceren en dan draaf ik door...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef beaverhausen het volgende:
Ah, Waxje is nog steeds good old Waxje zie ik.
Welnee, jij gaat heul niet saai worden. Jij blijft gewoon kei leuk Waxje en allemaal Waxxeverhaaltjes vertellen enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewerkt de laatste dagen dus nu kan ik voor het eerst weer gewoon over ditjes en datjes communiceren en dan draaf ik door...
Ik ga eens saai worden.Dat lijkt me een goed plan.
Gewoon een droplul die gewoon eens he-le-maal niets te vertellen heeft.
ben je een van die helmondse mutsen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, zal ik dan maar? Ook al beloof ik niet dat ik hier een vaste bezoekster word hoor. Maar dan weten jullie iig wie er net om de hoek kwam gluren:
Wat is je voornaam? hier dus ook niet
Wat is de betekenis van je nickname? Lijkt me duidelijk
En die van je user-icoon? Die vond ik gewoon mooi en dromerig.
En van je signature? Quote van Lawrence of Arabia. O zo waar
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Ang3l natuurlijk, dat mag duidelijk zijn
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) We zijn collega's. En Nee. Hij schijnt niet op vrouwen te vallen![]()
Hoe oud ben je? je bent zo oud als je je voelt zeggen ze. Maar wiskundig gezien 32
Wat voor studie/werk doe je? Boekhouder, en doe avondstudie (wat ik dan hier doe nu? tsja...)
Waar woon je (ongeveer)? Regio Eindhoven
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?dat kan ik jullie niet aandoen.
Heb je een vriendje? (of zoiets). Ben zelfs getrouwd...
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Muziek, internet/computer, lezen
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Omdat ik gek ben op lijstjes
Wat is je eerste indruk van ons?![]()
Wat wil je ons nog vragen? Nou ja, geef dan ook maar jullie eerste indruk van mij (En nee Ang3l, dat geldt niet voor jou, voordat je me ook hier bijnamen bezorgt).
Op dit moment vrij nattig eigenlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En hoe is het bourgondische leven in de heuvels daaro??
Ik heb er gisteren al rond gerendquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In die keldeeeerrrrr...Van XMN8R waar jij rond kan rennen en ik wil dat zien, alhoewel, dan moet ik dus knuffelen omdat het schijnt dat jij dat ECHT kan
Een Helmondse muts?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben je een van die helmondse mutsen?.
Oh nee, alsjeblieft zeg. Ik ken de verhalen.... Ik drink geen bierquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh nee, alsjeblieft zeg. Ik ken de verhalen.... Ik drink geen bierhehe het kwam wel toevallig: een ang3lvrouw vlak na een wild weekend met helmonstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welkom!.
put
your
clothes
on!
Nou dan doe je dta nog maar een keer als ik erbij ben, maar dan moet XMN8R (had ik al gezegd dat ik in R'dam gestrand was en dat ik theorie mocht doen zomaar uit het niets en geslaagd ben??quote:
Oh dat is wel kut... oppassen met aardverschuivingen enz....quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Op dit moment vrij nattig eigenlijk.
Heb je de foto's van z'n huisje al gezien trouwens?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan doe je dta nog maar een keer als ik erbij ben, maar dan moet XMN8R (had ik al gezegd dat ik in R'dam gestrand was en dat ik theorie mocht doen zomaar uit het niets en geslaagd ben??) het wel leegruimen, want anders kan het niet.
Definieer Ang3l-vrouw?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe het kwam wel toevallig: een ang3lvrouw vlak na een wild weekend met helmonsters
welkom!.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je de foto's van z'n huisje al gezien trouwens?
http://gallery.vlarp.nl/huisyost
hehe egzellig! nou welkomquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Definieer Ang3l-vrouw?
Nee ff serieus (ik ga ervanuit dat dat ook mag hier?) Ben gister begonnen om de Lesbeau's te helpen de 100 te halen, en zag deze ineens hoog in de active topics voorbij komen... Dacht, ach dat is ook leuk voor mijn verzameling.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik ga nu kijken!!
Volgens mij moet ik jouw website maar als startpagina instellen
Oeh....quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je de foto's van z'n huisje al gezien trouwens?
http://gallery.vlarp.nl/huisyost
thnx. Maar ik zeg al: Ik beloof niet dat ik hier blijf komen hoor. Ang3l zit al de hele dag met me opgescheept, ik gun hem ook wat rust!quote:
Daar probeerden we een kast van de keuken van de trap af kapot te laten vallen, maar de kast was te stevig!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh....
[afbeelding]
Wat heb jij allemaal voor stoere dingen gedaan??
En de muur rood!Ben heeeeeeeeellll benieuwd!!!
Ja maar had je geen bijl??quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar probeerden we een kast van de keuken van de trap af kapot te laten vallen, maar de kast was te stevig!
Er was alleen beneden (in het souterrain) stroom gisteren, redt moet de elektricien nog in orde maken..quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar had je geen bijl??
Jij bouwvakker inene!![]()
Ik zie dat je dus WEL je nieuwe schoenen had aangetrokken he?? Oppassen!En de electriciteit is nu ook in orde??
Nice.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:18 schreef Jerruh het volgende:
jeuh!!! ik mag 3 maart op Club Lux in de Monza in utrecht draaien!!!!!
Heeft ie ook een K&W topic?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er was alleen beneden (in het souterrain) stroom gisteren, redt moet de elektricien nog in orde maken..
Haha naja, dat is misschien een flinke klus, maar geen onbegonnen zaak...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er was alleen beneden (in het souterrain) stroom gisteren, redt moet de elektricien nog in orde maken..
*LOL*quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ooooow ik ben zo trots op m'n mennekequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat niet hoor. Ben geen Ang3l.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:09 schreef Waxxer het volgende:
Oooohhhh jeee "hij" komt denk ik zo hier en dan sta ik weer voor lul
Hey! Ik bedoelde dat je het allemaal zo geordend doet enzo. Ik snap nu de helft maar van wat er allemaal gebeurt om mij heen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooow ik ben zo trots op m'n menneke
[..]
![]()
Schrap mijn vorige opmerking!!!
Ik snap mezelf ook absoluut niet hoor. Tis dat ik het opschrijf dat ik nog een beetje wijs kan uit al die D'squote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey! Ik bedoelde dat je het allemaal zo geordend doet enzo. Ik snap nu de helft maar van wat er allemaal gebeurt om mij heen.
Have fun Slut Jrquote:Maar ik ga wel strax met J naar de film
Nou leuk, ondanks Dreamerquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent niet boos.
Haaaj Ang3l!Hoe was jouw werkdag vandaag??
Sowwy....quote:
Wheheh. Je had iemand moeten vragen of ie mee kwam eten, joh!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ag me zo enorm klem eten.
Ik heb 5 lamsbiefstukje sgebakken omdat ik ze bevroren niet van elkaar afkreeg.
Iets te veel pommes duchesses (daar verkijk ik me altijd op)
Daarnaast spinazie, maar omdat ik zo gewend ben salade te maken zat ik tegelijkertijd spinazie te koken en een salade te maken en pas halverwege dacht ik "Waarom maak ik 2x groente?!" en toen ben ik maar doorgegaan (Ja Waxx, een ang3l-moment).
Dus zometeen barst ik uit me broek (en sjaal)
Naja! Ik heb er maar 2 gezoend (A&M) en alleen met M geslapen. Ik ga vnv naar Borat met J.quote:
Ik kan niet koken dus dat wil ik ze niet aandoenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Je had iemand moeten vragen of ie mee kwam eten, joh!
Ik heb ook niet met al die D's gezoend! Slechts.... ff tellen .... 2!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja! Ik heb er maar 2 gezoend (A&M) en alleen met M geslapen. Ik ga vnv naar Borat met J.
ik weet toch dat het niet zo bedoeld was...quote:
Das nou het liefste en aardigste dat je óóit tegen me gezegd hebt. Weliswaar indirect, maar toch! Je vindt me leuk! En dįįrom durf je niet te koken voor me!?! Ik sta perplex!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet koken dus dat wil ik ze niet aandoen
En ik durf jongens dat niet te vragen. Tenminstem niet jongens die ik leuk vind.
Iets te verlegen voor
Nee bij jou vrees ik gewoon je vernietigende kritiekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
Das nou het liefste en aardigste dat je óóit tegen me gezegd hebt. Weliswaar indirect, maar toch! Je vindt me leuk! En dįįrom durf je niet te koken voor me!?! Ik sta perplex!
Ik ga even van dit moment genieten.
I learned from the best, I learned from youquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook niet met al die D's gezoend! Slechts.... ff tellen .... 2!
En ook niet mee naar bed geweest! Slechts 1!
Hier, we staan zelfs quitte!
oooooo heb je dat liedje voor mij geschreven?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I learned from the best, I learned from you
Duh.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oooooo heb je dat liedje voor mij geschreven?
Romeo o romeoquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Duh.
Ik sta binnenkort onder je balkonneke
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee bij jou vrees ik gewoon je vernietigende kritieken
Ja, dus ik ben blij dat de kabouter weg isquote:
Die kaboutre kwam nog niet eens tot mijn knietjes, dus alles was nog vol in beeld hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, dus ik ben blij dat de kabouter weg isobstructing my view.
Schuine blikken omhoog enzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kaboutre kwam nog niet eens tot mijn knietjes, dus alles was nog vol in beeld hoor
preciesquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Donald? Donald? Wie is... o wacht, creme de cassis Donald?
En maar kwekken en maar doen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Donald? Donald? Wie is... o wacht, creme de cassis Donald?
laats was op het nieuws dat ze tegenwoordig een ander ezelsbruggetje hebben, weet alleen niet meer wat het wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef wizarddragon het volgende:
'T K,O,F,S,C,H,I en P.
Schiftkop.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
laats was op het nieuws dat ze tegenwoordig een ander ezelsbruggetje hebben, weet alleen niet meer wat het was
iets meer wat in de taal van de jeugd past
mag ik een klinker kopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En wat is het onderwerp van vanavond?
En de verkrachting daarvan...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah de Nederlandsche taal
Hubbet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Ja je weet tog.....
Nu al truch Hebbet?![]()
![]()
O god, er werkte gisteren zo'n leuk ventje op de Klantenservice van de Ikea in Delftquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kerel, een tip.
Ga NOOIT op zaterdagmiddag naar de Ikea als je er niet moet werken.
Hubbet!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hubbet?
[..]
O god, er werkte gisteren zo'n leuk ventje op de Klantenservice van de Ikea in Delft
.....en ouders die niet weten wat ze met hun kinderen moeten doen op een vrije dag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ikea is voor mietjes.
ik kom nooit in de winkel...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kerel, een tip.
Ga NOOIT op zaterdagmiddag naar de Ikea als je er niet moet werken.
en homo's en zweedse lekkere wijven...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ikea is voor mietjes.
We waren nog geen 10 seconde binnen en het eerste nichtenstelletje flaneerde al tussen de prulariaquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ikea is voor mietjes.
Ik haat Hubbet ..quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hubbet!!![]()
![]()
Dat is de duim-in-de-mond-versie??
<knip>....Pure angst.
Maar vertel.
Leuk ventje?Welke vragen stelde jij??
Oke naja ik noem je hiero gewoon kortweg Vlarp.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik haat Hubbet ..
Ikea zuigt, maar ja, als je goedkoop meubels wilt dan moet je haast wel.
Uhm, ik heb 'm niet gesproken, ik signaleerde alleen dat hij er stond
Hoi Wax!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef Waxxer het volgende:
Oke naja ik noem je hiero gewoon kortweg Vlarp.
Hey Vlarp,
O zeker, maar inderdaad, veel van hetzelfdequote:Zojuist las ik je reactie en daar zou ik graag met een vraag en een tegenargument op willen reageren. Voor de duidelijkheid begin ik met het laatste.
Ikea heeft anders heel veel leuke meubels hoor!Het is de laatste jaren allemaal wel erg dezelfde stijl idd, als ik er een nieuwe bureaustoel wil kopen, kan ik ook dezelfde doen, maar dan met andere leuningen...
Maar praktisch mijn hele inrichting komt er ondertussen vandaan...
Ik sprak 'm niet. We moesten ook niet bij de Klantenservice zijn. Alleen Yost later wel, en die heeft wel met 'm gesproken, Kevin heet iequote:Nou ja en de vraag was of je dan dichtklapte oid bij de servicebaliemedewerker of dat er misschien iets merkwaardigs gebeurde?En dan bedoel ik het niet in hormonale zin.
![]()
heb jij soms iets tegen nichten dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We waren nog geen 10 seconde binnen en het eerste nichtenstelletje flaneerde al tussen de prularia
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Wax!
[..]
O zeker, maar inderdaad, veel van hetzelfde. Tommy 1,2,3,4,5,6 enz enz
[..]
Ik sprak 'm niet. We moesten ook niet bij de Klantenservice zijn. Alleen Yost later wel, en die heeft wel met 'm gesproken, Kevin heet ie
Moet ik hier nou serieus op ingaan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij soms iets tegen nichten dan?
Ik heb daar zo'n hekel aan he stelletje homofobe... ow nee..
Ja. Hoi.quote:
De keuken wordt bezorgdquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]Kevin
Als je Kevin heet, dan weet je al meteen dat je van de club bent...Vind Kevin zooo'n homo-naam...
En Yost kreeg z'n keukenblad toch niet in de Corsa??
gaan we daar weer over zeurenquote:
nog bedankt voor het compliment trouwensquote:
Kut, gemist...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De keuken wordt bezorgd. Gisteren had ie een bestelauto om z'n tafel en laminaat mee te nemen.
Neequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kut, gemist...
Heb je daar geen foto's van??
En dan maar beweren dat homo's zo'n goede smaak hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We waren nog geen 10 seconde binnen en het eerste nichtenstelletje flaneerde al tussen de prularia
Blijkbaar ga jij daar inderdaad weer over zeuren.quote:
Ach, Ikea spul is best leuk. Ondanks dat het doorsnee is. Maar doorsnee is goedkoop, dus geschikt voor heel veel mensenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan maar beweren dat homo's zo'n goede smaak hebben.
Jij weet altijd wel wat te zeuren toch?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar gaan we over zeuren?
Daar heb ik ook voor gestudeerd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij weet altijd wel wat te zeuren toch?
Of dat er niet genoeg gereld wordt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef Ang3l het volgende:
In slaap vallen achter je PC wil waarschijnlijk zeggen dat je moe bent he?
Of dat je een tegenstander bent van slapen in bed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef Ang3l het volgende:
In slaap vallen achter je PC wil waarschijnlijk zeggen dat je moe bent he?
Damn, ik heb pittige concurrentie...quote:The Short Trips short story competition has now closed. Thank you to all of the 1,073 entrants! A winner will be announced soon and will have their work published later this year.
een klap is geen kusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Sunjammer het volgende:
Dus.
Tof man! Ik kom ooit nog een keer langs als je ergens draait! Maar ja, ik ben niet elke dag in Ehvquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef Jerruh het volgende:
Mogge!.
gister avond moest ik eigenlijk om tien uur achter de bar staan, maar de deejays van beide zalen (waaronder leander) kwamen niet opdagen, omdat de programmeur niet goed dingen had doorgegeven. dus de baas zo: "ja jerre, kan jij je platen halen? sluiten we het cafe vandaag en kan jij draaien!". dus ik naar huis, platen en CD's en vervolgens vier uur lang lekker gedraaid, waarbij het ook nog eens drukker werd dan andere donderdagen.
hahaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tof man! Ik kom ooit nog een keer langs als je ergens draait! Maar ja, ik ben niet elke dag in Ehv
Ik zal eens met Ang3l kortsluiten, moet ook nog steeds weer naar Eindhoven..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha
voorlopige planning:
8 februari: De Rechter
3 maart: Club Lux - Monza utrecht
Is dit nou georganiseerde spyware?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:45 schreef Vlarp het volgende:
Gaan jullie ook meehelpen: Join FOK! Whatpulse en help ons naar de TOP! # 61 ?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:45 schreef Vlarp het volgende:
Gaan jullie ook meehelpen: Join FOK! Whatpulse en help ons naar de TOP! # 61 ?
Is sowieso niet van gay.nl zelf.. waarom zouden ze je anders naar planet laten mailen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
hebben jullie ook al ooit eens zo'n berichtje gehad op gay.nl?
vast reclame he?
Welkom bij Gay.nl, u bent al een tijdje een member u ontvangt gratis Gay-dvd, u kunt kiezen uit 4 verschillende titels, stuur een mailtje naar
gratisdvd@planet.nl
en met het naderen van een kabinet met ChristenUnie is klonen de komende 4 jaar geen optiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:24 schreef NathaN het volgende:
Darn, kan ik een leuke workshop in Londen volgen op kosten van de baas, heb ik daar al een andere afspraak staan. Hopen dat 't verzetbaar is...
Als het binnen de komende 4 weken niet kan, boeit het sowieso niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:57 schreef Stroekie het volgende:
en met het naderen van een kabinet met ChristenUnie is klonen de komende 4 jaar geen optie![]()
zulke hoge verwachtingen heb ik niet van de Nederlandse wetenschapquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als het binnen de komende 4 weken niet kan, boeit het sowieso niet.
Wow, hij draait nog niet eens en je danst al. He's good!quote:
Ik hoop wel gewoon dat er wat te regelen valt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef Stroekie het volgende:
zulke hoge verwachtingen heb ik niet van de Nederlandse wetenschap
zal je het toch eerder in meer exotischer oorden moeten zoeken
Panisch zijn alibi te regelen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:40 schreef Waxxer het volgende:
OMG er gebeurt wat er gebeurt wat!!!!
Grote brand in fabriek Aalten
En waaaaaaaarrrr zit Wax??
Dat hoop ik ook voor jequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik hoop wel gewoon dat er wat te regelen valt.
Goedzo. Blijf dat volhouden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:46 schreef Waxxer het volgende:
Die heb ik skattieee.... hep tog gewerkt man!!![]()
Ik stink naar werk... zal ik nu dan toch maar niet onder de douche springen?quote:
Eeehm ja...alleen dat DE is een beetje overdreven aangezien ik hier nooit meer postquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee.... Hoi!
Ben jij DE Markie-Mark??
Hey, je mag van mij douchen zoals je zelf lekker vindt, hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik stink naar werk... zal ik nu dan toch maar niet onder de douche springen?Ja gaan staan dan, om je bijdehandte inkoppertjes voor te zijn...
Ja en dat is heel erg jammer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eeehm ja...alleen dat DE is een beetje overdreven aangezien ik hier nooit meer post![]()
Goed! Nu "druk" bezig met mijn afstudeerscriptie, dus het einde is in zicht. En met jou Waxx???quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en dat is heel erg jammer.
Maar dan ben en blijf je wel DE Markie-Mark hoor.
Maar hoe gaat het met jou dan?!
marqui!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed! Nu "druk" bezig met mijn afstudeerscriptie, dus het einde is in zicht. En met jou Waxx???
Goed zo!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed! Nu "druk" bezig met mijn afstudeerscriptie, dus het einde is in zicht. En met jou Waxx???
Samenwonenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En verder?? Want er is meer Mark dan studie!Woon je al samen?
Verhuisd ondertussen?
Werk erbij gevonden enz?
In Maart is de planning, maar dat word wel echt eind maart danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
marqui!
wanneer ga je echt afstuderen?
kom je begin maart dan in de Monza kijken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
In Maart is de planning, maar dat word wel echt eind maart dan
Hij staat al in m'n agenda!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom je begin maart dan in de Monza kijken?
Joh ik denk die hokt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
SamenwonenNee joh
En ik woon nog steeds in t zelfde huis in Utrecht!!
En verders werk ik als bijbaantje in de bios in Utecht
Ach, je wint toch wel. Statistisch gezien zit daar een hoop bagger tussen, tenslottequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Damn, ik heb pittige concurrentie...
Jawel, maar met slechts 2 inzendingen was die statistiek een stuk meer in mijn voordeel geweest.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:13 schreef wonderer het volgende:
Ach, je wint toch wel. Statistisch gezien zit daar een hoop bagger tussen, tenslotte
Ja hoi, staat het al ergens online?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:24 schreef Jerruh het volgende:
kom je begin maart dan in de Monza kijken?
En toch heb ik de dvd binnenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is sowieso niet van gay.nl zelf.. waarom zouden ze je anders naar planet laten mailen?
ik hoor het je nog zeggen: "Jaaaaah ma..."quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef Ang3l het volgende:
Hongeeeeeer. dansen met een lege maag is niks
maar ja, dansen met een volle maag omdat je pas net thuis bent is OOK niks.
Nee. Want als ik WEL had gegeten dan had ik staan kotsenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik hoor het je nog zeggen: "Jaaaaah ma..."
Misschien leer je nu naar me luisteren?
Er is een stemmetje in mij dat roept dat jij Ang3l kent. Goed kent! En dat je een bron van informatie bent over Ang3l. Klopt dat? Want dan ga ik met je aanpappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik hoor het je nog zeggen: "Jaaaaah ma..."
Misschien leer je nu naar me luisteren?
.............. beste MIke, als je niet oppast dna kook ik die prachtige bruine spaghetti voor je en voer ik 'm je via een trechter!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
Er is een stemmetje in mij dat roept dat jij Ang3l kent. Goed kent! En dat je een bron van informatie bent over Ang3l. Klopt dat? Want dan ga ik met je aanpappen.
Is het trouwens waar... is er écht een hondsdolheidvariant naar Ang3l vernoemd?
..... beste Ang3l, als je DAT doet, dan bel ik Amnesty en dan wordt gewoon al jouw kookgedoe in beslag genomen (plus alle trechters... (waar heb je die in godsnaam voor nodig??)) en dan moet je mij als genoegdoening één keer per week trakteren op een etentje in een restaurant van MIJN keuze!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.............. beste MIke, als je niet oppast dna kook ik die prachtige bruine spaghetti voor je en voer ik 'm je via een trechter!
Je gaat er wel optimistisch vanuit dat je het overleeft...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef Parleur het volgende:
..... beste Ang3l, als je DAT doet, dan bel ik Amnesty en dan wordt gewoon al jouw kookgedoe in beslag genomen (plus alle trechters... (waar heb je die in godsnaam voor nodig??)) en dan moet je mij als genoegdoening één keer per week trakteren op een etentje in een restaurant van MIJN keuze!
Ik ben van nature een erg optimistisch en vrolijk mens... anders red je het ook niet om met Ang3l om te gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je gaat er wel optimistisch vanuit dat je het overleeft...
Ja Mike is denk ik wel een febo-typje jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De Febo gaat een goed jaar tegemoet als dat doorgaat
Iemand die van pleisters in zijn kroketten houdt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja Mike is denk ik wel een febo-typje ja
Als ik hier jouw Pasta & Sugo fotootje laat zien dan zou iedereen liever naar de Febo gaan liefurt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Mike is denk ik wel een febo-typje ja
Wat is je natuur dan veranderd de laatste jaren...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:
Ik ben van nature een erg optimistisch en vrolijk mens... anders red je het ook niet om met Ang3l om te gaan natuurlijk.
Hij is dan al het eten van Ang3l gewend, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Iemand die van pleisters in zijn kroketten houdt?
Je lult! Dat kan helemaal niet! Eten van Ang3l went nooit!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is dan al het eten van Ang3l gewend, dus dat moet geen probleem zijn.
Ik heb hem zelfs zien dansen met eten, dus ik ben al beschadigd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je lult! Dat kan helemaal niet! Eten van Ang3l went nooit!
En je moet Ang3l niet zo plagen want het is een lieve, leuke, aandoenlijke, soms wel een ietwat onhandige, bijzondere jongen.
Dansen én eten? Tegelijkertijd? Zou DAT de oplossing dan zijn Ang3l? Gewoon niet vóór en ook niet nį het huppelen maar gewoon lekker TIJDENS?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs zien dansen met eten, dus ik ben al beschadigd.
Je eet babi pangang morgen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
* De hond dood schiet *
Heb je daar ook bewijs van?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
* De hond dood schiet *
Was het lekker gezellig?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedenacht.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
Er is een stemmetje in mij dat roept dat jij Ang3l kent. Goed kent! En dat je een bron van informatie bent over Ang3l. Klopt dat? Want dan ga ik met je aanpappen.
Is het trouwens waar... is er écht een hondsdolheidvariant naar Ang3l vernoemd?
Nu niet meer.....quote:
oooow okquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
Een 23-jarige Fransman uit Eindhoven lijkt zichzelf in Utrecht te willen uitnodigen op 't moment...
Maar z'n naam begint niet met een D geloof ik.
Het is al wegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee we laten dat de hele dag liggen
Dat geldt ook voor mij. Tijd om mijn goddelijke lijf weer eens bij te werken op het trainingsveld.quote:
O, je kan ook hier in de binnentuin gaan staan hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij. Tijd om mijn goddelijke lijf weer eens bij te werken op het trainingsveld.
Willy's & Marjettenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=diteq36Z5A4
![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=diteq36Z5A4
![]()
Het taaltje is zo fucking sexyquote:
O ja, die doet tegenwoordig naakt on stage sexen met een paard of zoiets (Equus)quote:
Nee dus, dat gaat niet als je nude bent. Dan heb je geen broek AANquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik hoop wel dat ie zijn toverstaf in zijn broek houdt
En hij heeft Haar tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die doet tegenwoordig naakt on stage sexen met een paard of zoiets (Equus)
Mja, beetje zonde..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En hij heeft Haar tegenwoordig..
Hmmmmz... En ik lees dat hij geen vriendin heeft, maar om je dan maar aan paarden te vergrijpen..
Oke, ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/fox/epicmovie/large.html
Hier moest ik dan weer wel bij lachen
En dat terwijl ik absoluut geen fan ben van dat soort films.
Jeeeezus moet dat nouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:20 schreef Cybart het volgende:
Nutteloze kick
want dat is nu eenmaal de bedoeling
Jai, ebt met em gedeet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
Ja..
Hij was wel aardig hoor, en ook wel okay te verstaan gelukkig.
Nouja, Eindhoven kan best romantisch zijn.... ahum, ahum....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb met 'm langs de Oudegracht geslenterd enzo, koffie gedronken op een terrasje, en hij moest nog naar de Mediamarkt...
Als je dat een date noemt, dan ja..
mischien is dat wel helemaal je van het daar in Frankrijk.... net zoiets als croissants en knoflook?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Eindhoven romantisch? Geen idee, dit was Utrecht..
Het was wel okay, hoewel gezellig een te groot woord is. 'k Moet 'm eigenlijk nog even tippen dat ie de volgende keer dat ie met iemand afspreekt, zorgt dat z'n neushaar niet tot buiten z'n neusgaten groeit..
Daar weet G_E dan weer vast een antwoord op of dit momenteel in Parijs bon ton is of nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien is dat wel helemaal je van het daar in Frankrijk.... net zoiets als croissants en knoflook?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben gaar.. straks misschien maar gewoon een leuke film in de DVD speler en dan lekker lui doen
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef Nuno_G het volgende:
Parijs is uit Rome is in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |