En waar is de link naar het vorige topic?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:28 schreef Stroekie het volgende:
En waar zijn die lui met een blauw kleurtje als je ze nodig hebt![]()
Nou daar waar die thuis hoortquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En waar is de link naar het vorige topic?
had ik al gemaakt toen ik die post plaaatste over de afwezigheid van mensen met een blauw kleurtjequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
oh, nu ineens wel...
Heb ook al een report gedaan voor de titel..
is het wachten op de kamelen met de grote bulten ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Sunjammer het volgende:
En nu?
hebben die dan hun gat verbrand zodat ze op de blaren moeten zitten ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef wonderer het volgende:
Of apen met de rode kont!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:28 schreef Stroekie het volgende:
En waar zijn die lui met een blauw kleurtje als je ze nodig hebt![]()
Het was een running gag van mijn tante... "Kijk, daar loopt de aap met de rode kont!" En als je dan keek was ie net weg enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben die dan hun gat verbrand zodat ze op de blaren moeten zitten ?
Of jij goedgelovig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Mijn tante kon nogal overtuigend zijn
Oh, ik was (ben?) hartstikke naief hoor.quote:
Yup.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
CDP! nog gefeliciteerd. Woon je nog thuis?
Gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup.
Was weer vrij laat thuis vannacht.
Helemaal nix.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
GelukkigLeuke kadootjes gehad?
Aww... waar is een verjaardag dan goed voor?quote:
Veel zuipen, lol trappen en flirten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aww... waar is een verjaardag dan goed voor?
Ik had idd gister even zoiets van Whoa, dit gaat snel en da's lang geleden dus...dit moet even wat rustiger. Ook omdat k maandag een andere jongen had gezoend. Zie je, nu klink ik al alsof ik vastzat aan die eerste jongen. Ughquote:
Mja, straks zit je weer tussen zes vuren in...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had idd gister even zoiets van Whoa, dit gaat snel en da's lang geleden dus...dit moet even wat rustiger. Ook omdat k maandag een andere jongen had gezoend. Zie je, nu klink ik al alsof ik vastzat aan die eerste jongen. Ugh
Uhm.. waar rennen!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Vlarp!![]()
W-we m-m-moeten nog rondrennen...
Dat niet hoor. Ben geen Ang3l.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, straks zit je weer tussen zes vuren in...
If it rains, it pours?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had idd gister even zoiets van Whoa, dit gaat snel en da's lang geleden dus...dit moet even wat rustiger. Ook omdat k maandag een andere jongen had gezoend. Zie je, nu klink ik al alsof ik vastzat aan die eerste jongen. Ugh
quote:
Tja, stel valse nichten bij elkaar...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
Dacht, goed bezig, ga ook hier even om het hoekje roepen.... Blijkt dat ze hier Ang3l afkatten....
tsssssssss
Ik heb dus al 4 avonden afgesproken met M in 1 week en 3x blijven slapen, maandag heb ik met A gezoend terwijl ik met M uitwas en nu flirt k met J maar met J is het meer vriendschappelijk denk ik.quote:
Hoiquote:
*mond hou*quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dus al 4 avonden afgesproken met M in 1 week en 3x blijven slapen, maandag heb ik met A gezoend terwijl ik met M uitwas en nu flirt k met J maar met J is het meer vriendschappelijk denk ik.
Mien god.
In die keldeeeerrrrr...quote:
nou het begint er op te lijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dus al 4 avonden afgesproken met M in 1 week en 3x blijven slapen, maandag heb ik met A gezoend terwijl ik met M uitwas en nu flirt k met J maar met J is het meer vriendschappelijk denk ik.
Mien god.
who-ho-ho-ho, dan moeten we je even voor hem waarshcuwen nu het kan, hij is er toch niet...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
Dacht, goed bezig, ga ook hier even om het hoekje roepen.... Blijkt dat ze hier Ang3l afkatten....
tsssssssss
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
who-ho-ho-ho, dan moeten we je even voor hem waarshcuwen nu het kan, hij is er toch niet...
Doe's niet zo stereotype valse-nichterig? Dat staat je niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Waxxer het volgende:
who-ho-ho-ho, dan moeten we je even voor hem waarshcuwen nu het kan, hij is er toch niet...
Oooooooooooohhh ik checkte even, ik dacht dat je een kloon van hem wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Hoeft niet. Is niet de eerste keer vandaag dat ik het voor hem opneem
Meid, ik wapper door het leven tegenwoordig. Uh-uh-uhhu!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doe's niet zo stereotype valse-nichterig? Dat staat je niet.
De Sjaal... Natuurlijk. Als je Ang3l kent, ken je De Sjaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooooooooooohhh ik checkte even, ik dacht dat je een kloon van hem wasja, een digitale dan, zeg maar dat je dan een username hebt maar ook een andere username en dat die andere username Ang3l is, maar dan heb ik het verkeerd... Wat ik wel goed had is dat je toch ook wel redelijk bij hem in de buurt woont.
Ken je hem? En bovenal: ken je de sjaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |