M'n bolletje wol is zoek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:12 schreef Waxxer het volgende:
Hoest met jou, poes?!
Ja dat is geweldig man, zes meter wol om dat nekje en dan heeft hij het koud en alles...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De Sjaal... Natuurlijk. Als je Ang3l kent, ken je De Sjaal.
En nee, Ik weet wat je bedoelt, maar ik ben niet de kloon van Ang3l, hahaha. Mocht ie willen![]()
Oe, stoer. *in agenda schrijf*quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:18 schreef Jerruh het volgende:
jeuh!!! ik mag 3 maart op Club Lux in de Monza in utrecht draaien!!!!!
Mais donc alors...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:23 schreef beaverhausen het volgende:
ow, we zitten alweer in een nieuw topiqueje.
Merdequote:
Ach, ik heb gewerkt de laatste dagen dus nu kan ik voor het eerst weer gewoon over ditjes en datjes communiceren en dan draaf ik door...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef beaverhausen het volgende:
Ah, Waxje is nog steeds good old Waxje zie ik.
Welnee, jij gaat heul niet saai worden. Jij blijft gewoon kei leuk Waxje en allemaal Waxxeverhaaltjes vertellen enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewerkt de laatste dagen dus nu kan ik voor het eerst weer gewoon over ditjes en datjes communiceren en dan draaf ik door...
Ik ga eens saai worden.Dat lijkt me een goed plan.
Gewoon een droplul die gewoon eens he-le-maal niets te vertellen heeft.
ben je een van die helmondse mutsen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, zal ik dan maar? Ook al beloof ik niet dat ik hier een vaste bezoekster word hoor. Maar dan weten jullie iig wie er net om de hoek kwam gluren:
Wat is je voornaam? hier dus ook niet
Wat is de betekenis van je nickname? Lijkt me duidelijk
En die van je user-icoon? Die vond ik gewoon mooi en dromerig.
En van je signature? Quote van Lawrence of Arabia. O zo waar
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Ang3l natuurlijk, dat mag duidelijk zijn
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) We zijn collega's. En Nee. Hij schijnt niet op vrouwen te vallen![]()
Hoe oud ben je? je bent zo oud als je je voelt zeggen ze. Maar wiskundig gezien 32
Wat voor studie/werk doe je? Boekhouder, en doe avondstudie (wat ik dan hier doe nu? tsja...)
Waar woon je (ongeveer)? Regio Eindhoven
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?dat kan ik jullie niet aandoen.
Heb je een vriendje? (of zoiets). Ben zelfs getrouwd...
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Muziek, internet/computer, lezen
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Omdat ik gek ben op lijstjes
Wat is je eerste indruk van ons?![]()
Wat wil je ons nog vragen? Nou ja, geef dan ook maar jullie eerste indruk van mij (En nee Ang3l, dat geldt niet voor jou, voordat je me ook hier bijnamen bezorgt).
Op dit moment vrij nattig eigenlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En hoe is het bourgondische leven in de heuvels daaro??
Ik heb er gisteren al rond gerendquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In die keldeeeerrrrr...Van XMN8R waar jij rond kan rennen en ik wil dat zien, alhoewel, dan moet ik dus knuffelen omdat het schijnt dat jij dat ECHT kan
Een Helmondse muts?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben je een van die helmondse mutsen?.
Oh nee, alsjeblieft zeg. Ik ken de verhalen.... Ik drink geen bierquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben je een van die helmondse mutsen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh nee, alsjeblieft zeg. Ik ken de verhalen.... Ik drink geen bierhehe het kwam wel toevallig: een ang3lvrouw vlak na een wild weekend met helmonstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welkom!.
put
your
clothes
on!
Nou dan doe je dta nog maar een keer als ik erbij ben, maar dan moet XMN8R (had ik al gezegd dat ik in R'dam gestrand was en dat ik theorie mocht doen zomaar uit het niets en geslaagd ben??quote:
Oh dat is wel kut... oppassen met aardverschuivingen enz....quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Op dit moment vrij nattig eigenlijk.
Heb je de foto's van z'n huisje al gezien trouwens?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan doe je dta nog maar een keer als ik erbij ben, maar dan moet XMN8R (had ik al gezegd dat ik in R'dam gestrand was en dat ik theorie mocht doen zomaar uit het niets en geslaagd ben??) het wel leegruimen, want anders kan het niet.
Definieer Ang3l-vrouw?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe het kwam wel toevallig: een ang3lvrouw vlak na een wild weekend met helmonsters
welkom!.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je de foto's van z'n huisje al gezien trouwens?
http://gallery.vlarp.nl/huisyost
hehe egzellig! nou welkomquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Definieer Ang3l-vrouw?
Nee ff serieus (ik ga ervanuit dat dat ook mag hier?) Ben gister begonnen om de Lesbeau's te helpen de 100 te halen, en zag deze ineens hoog in de active topics voorbij komen... Dacht, ach dat is ook leuk voor mijn verzameling.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |