een klap is geen kusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Sunjammer het volgende:
Dus.
Tof man! Ik kom ooit nog een keer langs als je ergens draait! Maar ja, ik ben niet elke dag in Ehvquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef Jerruh het volgende:
Mogge!.
gister avond moest ik eigenlijk om tien uur achter de bar staan, maar de deejays van beide zalen (waaronder leander) kwamen niet opdagen, omdat de programmeur niet goed dingen had doorgegeven. dus de baas zo: "ja jerre, kan jij je platen halen? sluiten we het cafe vandaag en kan jij draaien!". dus ik naar huis, platen en CD's en vervolgens vier uur lang lekker gedraaid, waarbij het ook nog eens drukker werd dan andere donderdagen.
hahaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tof man! Ik kom ooit nog een keer langs als je ergens draait! Maar ja, ik ben niet elke dag in Ehv
Ik zal eens met Ang3l kortsluiten, moet ook nog steeds weer naar Eindhoven..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha
voorlopige planning:
8 februari: De Rechter
3 maart: Club Lux - Monza utrecht
Is dit nou georganiseerde spyware?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:45 schreef Vlarp het volgende:
Gaan jullie ook meehelpen: Join FOK! Whatpulse en help ons naar de TOP! # 61 ?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:45 schreef Vlarp het volgende:
Gaan jullie ook meehelpen: Join FOK! Whatpulse en help ons naar de TOP! # 61 ?
Is sowieso niet van gay.nl zelf.. waarom zouden ze je anders naar planet laten mailen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
hebben jullie ook al ooit eens zo'n berichtje gehad op gay.nl?
vast reclame he?
Welkom bij Gay.nl, u bent al een tijdje een member u ontvangt gratis Gay-dvd, u kunt kiezen uit 4 verschillende titels, stuur een mailtje naar
gratisdvd@planet.nl
en met het naderen van een kabinet met ChristenUnie is klonen de komende 4 jaar geen optiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:24 schreef NathaN het volgende:
Darn, kan ik een leuke workshop in Londen volgen op kosten van de baas, heb ik daar al een andere afspraak staan. Hopen dat 't verzetbaar is...
Als het binnen de komende 4 weken niet kan, boeit het sowieso niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:57 schreef Stroekie het volgende:
en met het naderen van een kabinet met ChristenUnie is klonen de komende 4 jaar geen optie![]()
zulke hoge verwachtingen heb ik niet van de Nederlandse wetenschapquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als het binnen de komende 4 weken niet kan, boeit het sowieso niet.
Wow, hij draait nog niet eens en je danst al. He's good!quote:
Ik hoop wel gewoon dat er wat te regelen valt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef Stroekie het volgende:
zulke hoge verwachtingen heb ik niet van de Nederlandse wetenschap
zal je het toch eerder in meer exotischer oorden moeten zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |