Ex west hier, en is jouw avatar toevallig familie van de mijne ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef 19_William_78 het volgende:
Zuid hier..!
nogmaalsquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
*Boschveld meldt zich*
Ben het spreekwoordelijke roodgemutste verre oorden paard met rode puntmuts.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ex west hier, en is jouw avatar toevallig familie van de mijne ?![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:53 schreef DutchGooner het volgende:
Kut.
Kan beter KUT plaatsen dan TVP toch?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef Hathor het volgende:
Helemaal mee eens, ik zit alleen nog te twijfelen of het dan ook met allemaal hoofdletters gespeld zou moeten zijn, net als TVP. Food for thought.![]()
De Aawijk natuurlijk niet, ik woon daar tenslotte.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef Hathor het volgende:
Wel benieuwd welke wijk als slechtste uit de bus komt dan.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:04 schreef Mattievandezolder het volgende:
TerugVindKUT
Vroeger was dat best wel een rustige wijk, toen had de Hambaken de naam, en, in iets mindere mate, de Muntel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De Aawijk natuurlijk niet, ik woon daar tenslotte.
Op zich is het nog steeds een relatief rustige wijk maar om het maar netjes te houden hebben we verschillende "buitenlandse" families met kroost in de wijk en sinds hun komst is het aantal (auto)inbraken met 1000% omhoog geschoten om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vroeger was dat best wel een rustige wijk, toen had de Hambaken de naam, en, in iets mindere mate, de Muntel.
Pcies, maar het zijn natuurlijk gewoon kutmarokanen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef Hathor het volgende:
Maar dat mag je natuurlijk niet hardop zeggen, want dan generaliseer je en krijg je alle boomknuffelaars van Fok over je heen.![]()
En Turken, Surinamers en Indiërs niet te vergeten! ;-)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pcies, maar het zijn natuurlijk gewoon kutmarokanen.
Ikke nie wete, ik woon niet bij jou in de buurt zie ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:48 schreef ruud.nl het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand hier?
Daarnet weet ik hoeveel sirenes, daarna een helicopter.
Zeker iemand aan het zoeken ofzo...![]()
Feest vieren natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:09 schreef Hathor het volgende:
Nog iemand snode plannen hier voor carnaval ?![]()
Gewoon de stad in gaan en zien waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:09 schreef Hathor het volgende:
Nog iemand snode plannen hier voor carnaval ?![]()
Iquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Maaspoort meldt zich hier ook kut
Kan je ook niets aan doen, voel met je mee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Maaspoort meldt zich hier ook kut
Iemand met smaakquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef KD-fotografie het volgende:
ook mijn broer (Aawijk).
Als je binnekort in de Aawijk een huis met roze slingers versierd ziet dan weet je waar mijn broer woont.quote:
Volgus mij kom je OP Orthequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef KD-fotografie het volgende:
En ik kom vaak in Orthe aangezien mijn opa en oma er wonen.
Toevallig, ben ook net terug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
Net terug uit den Bosch, m'n bloed begon wel te kriebelen. Zag er allemaal weer erg gezellig uit. Toch wel anders dan hier in Bommel.
Neuh, is een lieve hond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Betieakamaaihundje
Kende gij de Klepel, Brente, de kar en het Tuiltje nog ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hahaha, eigenlijk wel he, maar ik ben van oorsprong een Drielse dus ik mag ook in zeggen.![]()
Brentjes en de klepel ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kende gij de Klepel, Brente, de kar en het Tuiltje nog ?
Bij mij om de hoek is er wel een huis versiert... een dochter?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Als je binnekort in de Aawijk een huis met roze slingers versierd ziet dan weet je waar mijn broer woont.
Zijn vriendin kan namenlijk een dezer dagen bevallen van de 2de.
klopt, een meisje, genaamd Chelseaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek is er wel een huis versiert... een dochter?
DG zal wel tevreden zijn met die naamquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
klopt, een meisje, genaamd Chelsea
Ik moet bekennen dat ik het mistte toen ik hier door de stad reed op m'n fietsje. Heb het 30 jaar met volle teugen genoten maar dit jaar geen zin. Ik heb geen spijt. Maar ik kreeg wel de kriebels.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef bloempjuh het volgende:
Nog iemand een idee voor vanavond? Huilen bij Knilles, maar verder?
Ernstig: ik haatte carnaval, tot eergisteren. Toen voor het eerst meegegaan en het is helemaal geweldig!
Ik zag het hangen idd, die naam is natuurlijk rampzalig maar dat is vanwege andere redenen, toch gefeliciteerd iigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hahaha, het is ook niet mijn smaak maar ach, over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zag het hangen idd, die naam is natuurlijk rampzalig maar dat is vanwege andere redenen, toch gefeliciteerd iig
Dat is natuurlijk wel weer een geweldig nummer natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:51 schreef bloempjuh het volgende:
Chelsea? Lalala, lalala, lalalalala, la, lalala, lalala, lalalalalaaaa..
Zeker een goede variant op alle echte carnavalskrakersquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel weer een geweldig nummer natuurlijk
Die belwinkeltjes zijn in 9 van de 10 gevallen een dekmantel, gewoon voor witwaspraktijken en dergelijke. Als je hier in Utrecht over de Amsterdamse Straatweg loopt, kom je er binnen een paar minuten een half dozijn tegen, allemaal op een kluitje bij elkaar, en allemaal van verschillende eigenaren. Je moet mij eens uitleggen waar die zaakjes op draaien, want verkopen doen ze nauwelijks, de meeste mensen geven sowieso de voorkeur aan de bekendere winkels zoals Belcompany.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef Ceased2Be het volgende:
moest trouwens wel lachen met dit bericht: http://www.brabantsdagblad.nl/regios/denbosch/article1187146.ece
Zat me al tijden af te vragen hoe die gare winkeltjes konden blijven bestaan...
lol, daar fiets ik elke dag langsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en moet 3 keer per week in den Bosch zijn. Echt schandalig wat ze daar hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
De laatste keer dat ik met de bus ben geweest, uhm, dat weet ik niet eens meer
Ikke wel en daar zit het verschilquote:
wat is die graffiti daar trouwens op die huizen steeds?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
Vind trouwens dat ze dat nu wel weg mogen halen, heb er nu te lang tegenaan moeten kijken als ik met de hond er langs loop
een paar knuffelbuitenlandertjes zeg maar die de buurt op zijn tijd terroriseren zeg maar, huilies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
wat is die graffiti daar trouwens op die huizen steeds?
Mijn broer woonde het afgelopen jaar vlak bij de Vliert in afwachting van zijn nieuwe huis in Bommel. Ik zat bioj hem in de auto toen we er een half uur over deden om in de binnenstad te komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ikke wel en daar zit het verschil
Als ik naar het winkelcentrum 500 meter verderop moet pak ik nog de auto
Moet je ook niet tijdens de carnavalsoptocht doen natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer woonde het afgelopen jaar vlak bij de Vliert in afwachting van zijn nieuwe huis in Bommel. Ik zat bioj hem in de auto toen we er een half uur over deden om in de binnenstad te komen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een paar knuffelbuitenlandertjes zeg maar die de buurt op zijn tijd terroriseren zeg maar, huilies.
Ik loop altijd met een rollator en klein kut zwart/wit kutjoekeltjequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
ik ga slapen, morgen laatste proefwerk. Ik zal voortaan opletten op mensen die hun hond uitlaten bij het vast en zeker lieve kindje chelsea
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik rij trouwens drie keer per week door de Graafsewijk daar hangen de vlaggen van het afgelopen WK nog gewoon aan het huis
Mijn broer zelf heeft 2 honden, 2 Staffords.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
ik ga slapen, morgen laatste proefwerk. Ik zal voortaan opletten op mensen die hun hond uitlaten bij het vast en zeker lieve kindje chelsea
![]()
Rijden alleen bussen en fietsers daar, hoe lastig kan het zijn om die bocht fatsoenlijk te nemenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
lol, da's op de hoek van het VVV kantoor toch?
quote:
Haha, dat gebeurde gisterenmiddag zowat voor mijn neusquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef bloempjuh het volgende:
Hoera! Ik woon vanaf vandaag (contract getekend) weer in Den Bosch. It's good to be back!
Nu alleen nog klussen.. Véél klussen..
Welkom terugquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef bloempjuh het volgende:
Hoera! Ik woon vanaf vandaag (contract getekend) weer in Den Bosch. It's good to be back!
Nu alleen nog klussen.. Véél klussen..
Geen idee. Heb wel binnenkort een sollicitatie, maar weet nog niet hoe dat gaat uitpakkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
, op welke school ga je docente nederlands worden?
Heej KD, Ik heb je ff een mail gestuurd ivm je fotografie via je site....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hahaha, eigenlijk wel he, maar ik ben van oorsprong een Drielse dus ik mag ook in zeggen.![]()
Bevestiging van wat we al wisten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef goldhorn het volgende:
Wa zijn we toch goed, hier in het zuiden
sint jans lyceum zou ik overslaanquote:Op woensdag 4 april 2007 09:30 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Geen idee. Heb wel binnenkort een sollicitatie, maar weet nog niet hoe dat gaat uitpakken
Ik was ook niet van plan daar te solliciteren.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
sint jans lyceum zou ik overslaan![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
De mooiste achtertuin van Den Bosch:
[afbeelding]
zou ik niet in mijn tuin moeten, maar wel leuk bedachtquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
tofquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
je doelt denk ik op dat "kunstwerk" voor de sint jacobskerkquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:32 schreef TrenTs het volgende:
Zonde dat ze er tegenwoordig een sport van maken om de hele stad te verkrachten.![]()
![]()
Straks kunnen ze lekker dat hele stuk bij die oude waterput ook lekker verneuken.
![]()
![]()
Op de complete stad. Die bestrating van de Hinthamerstraat is écht, écht om te janken. Zeker als van die lompe stratenmakers er even mee bezig zijn geweest en het daarna schots en scheef terugflikkeren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:45 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
je doelt denk ik op dat "kunstwerk" voor de sint jacobskerk?
ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Op de complete stad. Die bestrating van de Hinthamerstraat is écht, écht om te janken. Zeker als van die lompe stratenmakers er even mee bezig zijn geweest en het daarna schots en scheef terugflikkeren.
Daarnaast zijn ook de lantaarnpalen die door die Spaanse troela neergezet echt de staalgeworden walgelijkheid. Die ken je denk ik wel, die grote, lelijke stalen zuilen met een dwarsbalk er op met daarop 3 gigantische lampen. Leuk detail is ook de prijs, iets van een ton per stuk.
In commissies die dat moeten beslissen zitten altijd alleen van die afgedankte en doorgesnoven leraartjes en leraresjes tekenen en handvaardigheid.
Ze verneuken de complete stad met hun "modernisatie" van de stadquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Op de complete stad. Die bestrating van de Hinthamerstraat is écht, écht om te janken. Zeker als van die lompe stratenmakers er even mee bezig zijn geweest en het daarna schots en scheef terugflikkeren.
Daarnaast zijn ook de lantaarnpalen die door die Spaanse troela neergezet echt de staalgeworden walgelijkheid. Die ken je denk ik wel, die grote, lelijke stalen zuilen met een dwarsbalk er op met daarop 3 gigantische lampen. Leuk detail is ook de prijs, iets van een ton per stuk.
In commissies die dat moeten beslissen zitten altijd alleen van die afgedankte en doorgesnoven leraartjes en leraresjes tekenen en handvaardigheid.
Das inderdaad een verschrikking wat ze daar hebben neergezet... En daar hebben ze dan waardevolle parkeerplaatsen voor weggehaald.. echt idioot.... wie verzint zo'n fontein??????quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:45 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
je doelt denk ik op dat "kunstwerk" voor de sint jacobskerk?
Het zijn nieuwe TrenTsquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ja, wat een sukkelquote:Op zondag 22 april 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
Man geeft cocaïne als fooi
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: zondag 22 april 2007 @ 19:01
Een 25-jarige inwoner van Den Bosch is gisteravond opgepakt omdat hij een wel heel bijzondere fooi gaf. Bij het verlaten van een etablissement aan de Karrenstraat gaf hij de portier een zakje.
De portier hoopte op een beetje kleingeld, maar tot zijn verbazing trof hij er een wit poeder in aan. De portier kon het grapje niet waarderen, en schakelde de politie in.
De politie was snel ter plaatse en rekende de jongeman in. Naast het zakje cocaïne, bleek hij ook nog een zakje hasj bij zich te hebben. De man is opgesloten voor verhoor, naar de drugs kan hij fluiten.
Nou welkom zullen we maar zeggen dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:31 schreef Duvel86 het volgende:
Nee meestal snuiven ze het zelf op![]()
btw: ben nieuw hier maar ook uit Den-Bosch/Maaspoort
Ik lees dit nu pas maar heb geloof ik nog niks ontvangen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef joeltje het volgende:
[..]
Heej KD, Ik heb je ff een mail gestuurd ivm je fotografie via je site....
![]()
Ik heb het weer overleefd.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:55 schreef tong80 het volgende:
Steeds als ik in een Ariva bus stap ben ik bang dat ie in de fik vliegt of uit de bocht giert.
quote:
Geen idee, ik hoorde het ook en zag de ambulance hier voorbij rijden :Squote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef nonzz het volgende:
Wat ontplofte daar net?
http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=81945quote:Brand boven winkel in centrum Den Bosch
Print Verstuur dit artikel
DEN BOSCH - In Den Bosch is op een dak aan de Pastoor de Kroonstraat in het centrum een brand uitgebroken. Er is waarschijnlijk een gasfles ontploft. Politie en brandweer zijn ter plaatse.
Het gaat om een appartementencomplex van vier woonlagen boven een winkel van de Bristol vlakbij het Winkelcentrum Arena waar dakbedekkers aan het werk waren.
Volgens ooggetuigen was er een enorme knal te horen en kwam er rook uit de bovenste ramen.
vrijdag 4 mei 2007
Hoelang is dat geleden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef tong80 het volgende:
Ken je de Swing nog ? Naast de Boortoren. Is destijds ook afgefikt.
Is aangestoken door de eigenaar, om een leuk verzekeringscentje op te strijken en een hele nieuwe tent uit de grond te stampen. helaas voor de eigenaar, die overigens dezelfde was als van de Keulse Kar vlak bij de Sint Jan, is ie verlinkt en heeft ie een tijdje in de lik gezeten voor dat gevalletje. Geen nieuwe tent dus, maar inplaats daarvan een meterslang strafblad en een faillisement.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef tong80 het volgende:
Ken je de Swing nog ? Naast de Boortoren. Is destijds ook afgefikt.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:08 schreef Hathor het volgende:
Proficiat met weer een landstitel aan alle Bossche basketbalfans.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ben zondag wezen kijken met mn brakke kop. Echt spetterend was de wedstrijd nou niet maar gelukkig was er ook weer genoeg vrouwelijk schoon aanwezig! Toch wel zeer knap van de bossche hockeysters wat ze hier hebben gepresteerd, 10 keer achter elkaar landskampioen.quote:
Ik weet voor 99.9% zeker van niet, maar dat is natuurlijk nooit helemaal zekerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:18 schreef tong80 het volgende:
Ja is er eigenlijk in Nedderland een club in welke sport dan ook die dat heeft gepresteerd ?
Welkom!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef LadyFCDB het volgende:
Kruiskamp is ook aanwezig in dit gezellige bossche topic![]()
Ahem...Nederland? 10 nationale titels op rij en (geloof ik) 6 Europacups op rij, is een ongeevenaarde prestatie in de teamsport, en dan bedoel ik wereldwijd. De hockeydames van DB zijn dus het meest succesvolle sportteam aller tijden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:18 schreef tong80 het volgende:
Ja is er eigenlijk in Nedderland een club in welke sport dan ook die dat heeft gepresteerd ?
Klassequote:Op maandag 28 mei 2007 16:06 schreef sportfreak het volgende:
Achtste Europacup voor Den Bosch
Na de tiende landstitel nu ook de achtste Europacup I op rij gewonnen.![]()
quote:Markt verruimd naar Loeffplein den bosch, 5 juni 2007.
Aan de nieuwe ge-herstructureerde markt wordt op woensdag en zaterdag het Burg. Loeffplein toegevoegd. Dat is noodzakelijk omdat de Markt in de nieuwe opzet minder kramen toelaat. Het werk aan het marktplein begint begin september 2007 aan de zijde stadhuis en vervolgt via de Pensmarkt naar de zijde hotel Central. Daaropvolgend komt het middenplein aan de beurt. Dat maakte wethouder Jetty Eugster gisteren bekend.
Na de winterstop van half november 2007 tot half maart 2008 [top winkeltijden] hervatten de stratenmakers voorjaar 2008 het werk.
Het plein krijgt aparte lantaarnpalen: rijen lagere lantaarnpalen [20] langs de 3 zijden van de driehoek en drie hoge masten op de punten van de driehoek. Zij vervangen de verlichting die nu aan de winkels hangt. Maar dat is nog een punt van discussie. Naast de Paternoster keren de bomen terug.
Het kunstwerk bij de Hema en Jeroen Bosch blijven, maar Jeroen Bosch komt meer bij zijn geboortehuis De Kleine Winst te staan. In de plaats van het puthuis, dat wordt afgebroken, komt - bij inschrijving - een nieuw kunstwerk. Bussen verdwijnen van de Markt, die ruim baan geeft aan de fiets, zodra het werk begint.
-/© paul kriele, www.bastion-oranje.nlMarkt.htm
quote:Raad -definitief- akkoord met nieuwbouw SM’s in Museumtuin den bosch, 5 juni 2007.
Gisterenavond ging de gemeenteraad -minus de oppositie - akkoord met de verhuizing van het SM’s naar de Mortelsteeg. De raad moest beslissen over extra kosten van 1,6 miljoen ivm prijsstijgingen van materiaal en aannemerskosten. Na het verschijnsel prijsstijgingen leek er een teneur naar behoud van het SM’s aan de Onderwijsboulevard te ontstaan. De nieuwbouw in de historische tuin van het Noordbrabants Museum gaat globaal 30 miljoen kosten. De raad stemde niet in met een opvallende entree die architect Henket aan het Anna Frankplein heeft bedacht. Het nieuwe Stedelijk Museum heeft een nauwelijks een opvallend entree in de Mortel. Over de extra uitgaven [entree en hogere exploitatiekosten] beslist de raad in het najaar bij de begrotingsbehandeling.
-/ © paul kriele, www.bastion-oranje.nl/Kruithuis.htm
quote:Start Bossche Avondvierdaagse den bosch, 5 juni 2007.
Vanavond – 5 juni 2007 - gaat voor de 61ste keer de Bossche Avondvierdaagse van start. Het vertrekpunt is café Sunflower op de Bossche Woonboulevard [Herven] dat een nieuwe vertrekpunt is, volgens mede-organisator Jack van Dam. De volgende avonden vertrekken de -op dit moment - ruim 3000 deelnemers vanaf resp. De Biechten, Paleis van Justitie, en café In de Kleine Werelt. Dat aantal van 3020 overschrijdt met 400 de voorgaande aanmeldingen.
Elke avond zorgt bij de vertrekplaatsen en/of aankomsten een van de 12 deelnemende muziekkorpsen en/of carnavalsclubjes voor een muzikale begeleiding. Onderweg krijgend de deelnemers aan de 5, 10 en 15 km routen een traktatie aangeboden door een van de sponsoren. Als het te warm weer wordt ontvangen alle deelnemers een flesje water, maar dat gold al voor de 25-km lopers die so wie so ervaren wandelaars zijn. Die vetrekken ook al 2 uur eerder [16.00 uur]. Vrijdag 8 juni 2007 is de feestelijke intocht die loopt via de Hekellaan, Parade, Putstraat en Waterstraat Wolvenhoek naar de Markt.
-/ © paul kriele, www.bastion-oranje.nl
Ik woon niet in Den Bosch, ik herhaal ik woon niet in Den Bosch. Ik heb zelfs nog nooit gehoord van Den Bosch!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
de bossche bondgirls
Je komt vandaag de dag wat tegen als je rondkijkt op het Internet. Steeds vaker opmerkelijke, schokkende, verbazende of ontroerende verhalen. Maar naast verhalen groeit de hoeveelheid plaatjes en filmpjes op het Grote Internet.
Natuurlijk zit u als Bosschenaar niet stil en helpt u maar al te graag mee om het Grote Internet vol te plempen met uw creaties. Dat u daar creatief in bent blijkt wel uit onderstaande productie. We troffen op de filmpjes-website YouTube een heuse Bond Girl serie aan, gemaakt in ons dorp. Geniet u even mee van de Bossche Bondgirls in van Deel 1 "The Golden Dragon"?
-knip-
via januskiep.nl
Veel gekker moet het toch niet worden
Wat een fucking bullshit zeg...dit slaat echt als n slappe lul op n slagroomtaart! Zo mogelijk nog minderquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
de bossche bondgirls
Je komt vandaag de dag wat tegen als je rondkijkt op het Internet. Steeds vaker opmerkelijke, schokkende, verbazende of ontroerende verhalen. Maar naast verhalen groeit de hoeveelheid plaatjes en filmpjes op het Grote Internet.
Natuurlijk zit u als Bosschenaar niet stil en helpt u maar al te graag mee om het Grote Internet vol te plempen met uw creaties. Dat u daar creatief in bent blijkt wel uit onderstaande productie. We troffen op de filmpjes-website YouTube een heuse Bond Girl serie aan, gemaakt in ons dorp. Geniet u even mee van de Bossche Bondgirls in van Deel 1 "The Golden Dragon"?
Deel 1/tm 7:
http://www.youtube.com/watch?v=g6zUMNiG5VE&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ejanuskiep%2Enl%2F
http://www.youtube.com/watch?v=cHB1D6qmnBw
http://www.youtube.com/watch?v=EuqnCdwb4Ks
http://www.youtube.com/watch?v=zJvK2bj89w0
http://www.youtube.com/watch?v=w9Btn2WEd6o
http://www.youtube.com/watch?v=b6DKliKPgHk
http://www.youtube.com/watch?v=MWfKugZMaLs
via januskiep.nl
Veel gekker moet het toch niet worden
Kruiskamp heeft toch best mooie stukken om in te wonen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:16 schreef Ruud2007 het volgende:
kruiskamp hier... niet de mooiste wijk, maar het is goedkoop wonen
Inderdaad. Valt echt wel mee op de Kruiskamp. Er zijn ergere wijken in Den Bosch om te wonenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Kruiskamp heeft toch best mooie stukken om in te wonen!
Kruiskamp is niet echt veel verandert hoor, ik woon op de Maaspoort maar het bedrijf waar ik n bijbaantje heb staat daar en ben er ook naar school geweest. Vond het er netjes uitzien verder, wel uitschot maar in welke wijk heb je dat niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:08 schreef Hathor het volgende:
Sterker nog, ik heb de Kruiskamp altijd een van de beste wijken om te wonen gevonden. Natuurlijk ben ik er al een jaartje of 11 niet meer geweest, dus ik heb geen flauw idee wat voor teringzooi het ondertussen geworden is, maar ik ben inmiddels wel wat gewend.![]()
Staat mijn ouwe huisje (Oeterselaan 145) nog overeind? Ik reed pas door Deuteren en zag dat ze al keiveel gesloopt hadden. De huizen van onze ex-overburen waren al plat (en er groeide zelfs alweer gras!)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef shifto het volgende:
Deuteruhhh!!!
Jouw huis is er nog (eventjes).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:11 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Staat mijn ouwe huisje (Oeterselaan 145) nog overeind? Ik reed pas door Deuteren en zag dat ze al keiveel gesloopt hadden. De huizen van onze ex-overburen waren al plat (en er groeide zelfs alweer gras!)
Ex-huisquote:
Ik wist niet eens dat het plat moest. Geld dat ook voor de Hoekkampstraat? Ik heb daar nog familie zitten, en die wonen daar al zo'n beetje hun hele leven. Ik ging vroeger trouwens naar school in deuteren, de Dominico Savio school, staat dat pand er nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ex-huis
Komt denk ik omdat onze buren (oudere mensen, wonen er al hun halve leven) niet weg willen. Die hebben een contract voor onbepaalde tijd en hen is toegezegd dat ze tot 2009 mogen blijven.
Eindelijk.quote:Kinderarbeid in binnenstad Den Bosch
Gepubliceerd op: 14-7-2007 @ 10:52 - Bron: Zoom.in
De politie in Den Bosch wil een groep Roemeense straatmuzikanten uit de binnenstad weren. De kinderen vanaf een jaar of zes spelen accordeon en viool op straat en vragen geld.
bekijk video
Kreeg er een maand(en) geleden een folder over. weet alleen niet meer wat er mee ging gebeuren..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:07 schreef goldhorn het volgende:
werd idd een keer tijd....
weet iemand trouwens wat er met de parade gaat gebeuren?
Ik zag borden dat het permanent is afgesloten voor parkeren...
Er gebeurt momenteel dus nog niet heel veel... Er zijn alleen weer minder parkeerplaatsen voor het centrumquote:3 juli 2007
Sinds 1 juli 2007 is de Parade weer autovrijParade autovrij
Op 1 juli werd de Parade autovrij: na veertig jaar kwam er een einde aan de Parade als parkeerplaats. Voetgangers namen direct bezit van de Parade. De wethouders Eugster (openbare ruimte) en Bart Eigeman (verkeer) maakten afgelopen zondag de Parade symbolisch autovrij. Zij duwden een veertig jaar oude oldtimer van het plein.
Een historisch moment, aldus Bart Eigeman. "Een eindpunt, maar vooral het beginpunt van een nieuwe periode." Jetty Eugster benadrukte dat vooral iedereen moet blijven meedenken over de herinrichting van de Parade. "Blijf met ons meedoen. De handrem is er nu af, we zien nu nog beter hoe mooi de Parade er bij kan liggen."
Na de zomer bespreekt de gemeenteraad de nota van uitgangspunten voor de herinrichting. Daarin zijn ook reacties van de burgers verwerkt. Vervolgens wordt een aantal ontwerpers gekozen om met ideeën te komen. Uiteindelijk krijgen twee ontwerpers de opdracht hun idee uit te werken. Die plannen worden voorgelegd aan de bevolking.
In de aanloop naar de definitieve herinrichting neemt de gemeente maatregelen om voor de korte termijn het verblijven op de Parade aangenamer te maken. Zo komen er plantenbakken en banken en na het theaterfestival Boulevardgaan lichtslangen lijnen op het plein markeren.
Ik vind et behoorlijk schandalig. Zag net zo'n meisje bij de Pettelaer, in de palle zon. Die heeft er minimaal 3 uur gezeten. En de politie kan niks doen zolang er een gemeente verordeningetje onverandered blijft. Flikker toch op zeg ...quote:
gewoon stoppen met geld geven... dan zullen ze vanzelf een keer ermee stoppen....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:48 schreef N.i.c.k het volgende:
Owja, waar ze zeker ook niks aan kunnen doenis tegen die irritante gipsy-band die ieder terras lastigvalt. Buitengewoon dominant, ze vragen geld aan je, en het verbetert de sfeer nou ook niet bepaald.
quote:Laatste waarschuwing voor schreeuwende marktkoopman
Uitgegeven: 10 augustus 2007 16:44
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2007 16:47
DEN BOSCH - Een Bossche marktkoopman zet zijn standplaats op het spel door waarschuwingen over het luidruchtig aanprijzen van zijn fruit in de wind te slaan. Dat blijkt uit twee brieven die de ondernemer heeft ontvangen.
In februari werd de marktkoopman voor het eerste gevraagd zijn waar minder 'schreeuwerig en luid' aan te prijzen. Klachten van de overige kooplui op de Bossche markt vormden de aanleiding, legde een gemeentewoordvoerder uit.
In juli kreeg de man een laatste waarschuwing. Als de overlast blijft bestaan, pakt de gemeente hem zijn standplaats af.
(c) ANP
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was vanavond bij de Late Night Show."We voeren oorlog tegen Helmond"
![]()
![]()
Ja sorry voor de beknopte/cryptische beschrijving, maar ik wou het even kwijt en mijn promillage was te hoog om het uit te leggen.quote:
waar centrum? Orthenstraat meld*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:19 schreef MaxTheDog het volgende:
* DB centrum meldt zich * Een topic op t forum over ons stadje, wordt wel jammerlijk slecht bezocht. Lijkt de kermis wel..
![]()
om het huukske.., Citadellaan tussen Aa en ZWV...quote:
och op dat rijtje bij die kapper, of aan de overkant bij t kruithuis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:28 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
om het huukske.., Citadellaan tussen Aa en ZWV...![]()
nee da snap ik, maar dan weten we waar we over pratenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:34 schreef MaxTheDog het volgende:
Jaaa pcies, kga niet mn exacte locatie prijsgeven op internet maar een van beiden is juist idd.![]()
én zo krijgt dit topic vandaag iig toch een behoorlijk aantal postings...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:41 schreef MarkyB het volgende:
[..]
nee da snap ik, maar dan weten we waar we over praten
Lutste tijd lopt ut ietskes minder. Normaal lopt het als een tiet hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:19 schreef MaxTheDog het volgende:
* DB centrum meldt zich * Een topic op t forum over ons stadje, wordt wel jammerlijk slecht bezocht. Lijkt de kermis wel..
![]()
dunne OP stamt van dn urste februarie. N tiet lopt egwel harder...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lutste tijd lopt ut ietskes minder. Normaal lopt het als een tiet hier.
Welkom. Ik kom nie ut den Bosch. Kom er wel 3 keer per week en ben fan van de FC
Ik neem maar aan dat je 't weer bedoelt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:04 schreef Pumatje het volgende:
alles is hier ook nogsteeds kut
Oeteldonk
Klopt, sfeer is beduidend beter dan voorgaande jaren. Door m'n werk heb ik veel te maken met mensen die de stad hebben bezocht en werkelijk iedereen heeft t over de verbeterde sfeer..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
Wat anders, ben afgelopen weekend over de kermis gelopen en ondanks dat ie veuls te klein is voor een stad als Den Bosch is ie door de nieuwe opstelling wel gezeliger.
Is zo!! Maar er is wel degelijk een verbetering tov voorgaande jaren met als absolute heksluiter vorig jaar...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
Daar was op zich natuurlijk weinig voor nodig
Op zich zou het wel leuk zijn als ze de kermis konden doortrekken naar het Loefplein en Parade.
t/m 26e.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:09 schreef goldhorn het volgende:
Hoe lang duurt die Kermis nog??
(Weet ik hoe lang ik nog uit het centrum weg moet blijven....)
De Bossche kermis is nooit wat geweest. Heeft eigenlijk nooit echt geleefd. Misschien mede door andere (jaarlijkse) activiteiten in de binnenstad zoals Jazz in Duketown, Boulevard e.d.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:10 schreef annelies80 het volgende:
Ik wist tot een paar dagen terug nie eens dat er kermis was.... was ff wereld vreemd in Den Bosch.. .magoed, ik ben inmiddels weer op de hoogte, en fiets er nu elke ochtend gezellig doorheen, in de avond kom ik er nie... vind er nie zoveel aan hiero
Update:quote:Massale vechtpartij en schoten in Den Bosch
Uitgegeven: 28 augustus 2007 06:27
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2007 07:46
DEN BOSCH - In Den Bosch zijn maandagavond laat twee grote groepen, beide bestaande uit zo'n dertig jongeren, met elkaar op de vuist gegaan. Tijdens de vechtpartij in de wijk De Hambaken is ook geschoten, meldde de politie in de nacht van maandag op dinsdag.
Voor zover bekend is een van de jongeren gewond geraakt. Hij moest in het ziekenhuis aan een hoofdwond behandeld worden. Daarna is de jongeman aangehouden, aldus een woordvoerster. Over zijn identiteit kon ze nog niets zeggen. Vooralsnog is hij de enige verdachte die kon worden gepakt.
Ooggetuigen vertelden de politie dat het rond 23.00 uur tot een eerste treffen tussen de groepen kwam. Pas na een tweede geweldsuitbarsting kreeg de politie meerdere meldingen binnen.
Toen agenten tegen middernacht in de wijk arriveerden, was de vechtpartij al voorbij en waren de betrokkenen verdwenen. "Het was kort en hevig", aldus de woordvoerster.
Op straat lagen stokken, glaswerk en meerdere kogelhulzen, hoeveel wilde de zegsvrouwe niet vertellen. Omwonenden hebben tegenover de politie verklaard dat iemand een aantal schoten in de lucht heeft gelost. De politie gaat er vanuit dat niemand door de kogels is geraakt.
Omdat het om zo'n massale vechtpartij ging, hebben politiemensen uit Oss assistentie verleend. De politie tast nog in het duister over de aanleiding van de vechtpartij.
quote:Geweldsexplosie in Den Bosch verrast politie
Uitgegeven: 28 augustus 2007 10:07
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2007 10:07
Twee groepen jongeren met Antilliaanse en Marokkaanse achtergrond gingen massaal met elkaar op de vuist. Daarbij zijn ook schoten gelost, zei een woordvoerder van de politie dinsdag.
Een van de vechtersbazen, een 22-jarige man uit Den Bosch, raakte aan zijn hoofd gewond door een slag met een hamer en moest in het ziekenhuis worden behandeld. Hij is de enige verdachte die werd opgepakt, maar de politie is bezig met een uitgebreid getuigenverhoor in de buurt en sluit meer aanhoudingen niet uit.
De aanleiding voor het geweld is niet duidelijk. Volgens buurtbewoners worden in de wijk drugs gedeald en zijn er vaker opstootjes tussen rivaliserende jongeren.
Ik was er niet eens verbaasd over toen ik het voor het eerst hoorde. Ik dacht meteen dat dit wel eens het werk kon zijn van onze twee meest nuttige immigrantengroeperingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:13 schreef fanneke het volgende:
Het zijn godverdomme weer eens die Kutmarokkanen en -antillianen die bezig zijn.
![]()
Je bedoelt dat er momenteel veel blauw op straat is ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef bloempjuh het volgende:
Nu is er politie overal, echt o-ver-al.
quote:Bereden politie
Bereden politie
Wanneer kom je weer voorbij?
Als er niet direct een aanleiding is.
Doe het dan voor mij
Bereden politie oeoeoe
Bereden politie
Bereden politie
Bereden politie
Ik hou zoveel van jou
Bereden politie
M’n lievelingskleur is blauw
Bereden politie oeoeoe
Ooh bereden politie
Kom eens langs… voor de lol
En schijt de straat maar vol
Hoelang moet ’t nog duren
Voordat ik een keer naar de bereden politie kan turen
Ooh bereden politie
Ik heb het zo vaak geprobeerd
Maar bereden politie als ik dan bijvoorbeeld ergens naar toe ging
Waar ik dacht dat jullie zouden zijn
En als ik daar dan aan kwam
En zeiden de mensen tegen mij altijd
Zoek je soms de bereden politie?
En dan zei ik ja en dan zeiden ze die zijn net weg
Bereden politie is net weg
Je hebt ze net gemist
Maar waarom bereden politie?
Waarom kan ik niet gewoon een keer op voorhand weten waar dat jullie komen?
Waarom bereden politie, waarom, waarom, waarom?
Waarom hebben jullie geen rooster?
Waarom hebben jullie geen rooster?
Een paard, met daarboven op een politieagent met een net pakkie.
Wat krijg je dan? Bereden politie.
Absurd veel ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er momenteel veel blauw op straat is ?
quote:Intensieve politiepatrouille in Bossche wijk Hambaken
Uitgegeven: 28 augustus 2007 22:13
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2007 22:16
DEN BOSCH - De politie surveilleert dinsdagavond met man en macht in de Bossche wijk Hambaken. Politieauto's en motoragenten rijden af en aan. Op straat hangen kleine groepjes jongeren rond, maar van een verhoogde spanning is nauwelijks sprake.
De politie is extra alert in de wijk en zet extra mensen in nadat maandagavond twee rivaliserende groepen jongeren van Marokkaanse en Antilliaanse afkomst massaal op de vuist gingen, elkaar met slagwapens te lijf gingen en zelfs enkele schoten werden gelost.
Het gaat volgens burgemeester Ton Rombouts wellicht om een slepende ruzie die met criminele activiteiten te maken heeft. Hij heeft de politie opgedragen om een nieuwe ordevestoring te voorkomen.
Sp!ts zegt dat het gewoon gang-wars waren en niet zozeer alleen morrkanen en antillianenquote:
quote:Aanhoudingen voor vechtpartij Hambaken
Uitgegeven: 29 augustus 2007 15:41
DEN BOSCH - De politie heeft tot op heden in totaal vijf personen aangehouden voor de massale vechtpartij afgelopen maandagavond in de Bossche woonwijk Hambaken.
Een woordvoerster van de politie heeft dat woensdag desgevraagd gezegd. Het gaat om inwoners van Den Bosch (20 tot 24 jaar oud). Ze werden aangehouden op diverse plekken in de stad, maar niet in de wijk.
Ongeveer zestig jongeren van twee rivaliserende groepen Antillianen en Marokkanen gingen in de nacht van maandag op dinsdag op de vuist. Ze gingen elkaar te lijf met slagwapens en er werd geschoten.
Gewond
Een van de vechtersbazen, een 22-jarige man uit Den Bosch, raakte aan zijn hoofd gewond door een slag met een hamer en moest in het ziekenhuis worden behandeld.
Hij is de enige verdachte die dezelfde avond werd opgepakt. De overige vier verdachten werden dinsdagavond opgepakt. De politie laat niets los over hun afkomst en wil ook niet zeggen of ze in de wijk wonen. Meer aanhoudingen worden niet uitgesloten.
Conflict
De aanleiding voor de ruzie is vermoedelijk een slepend conflict over criminele activiteiten.
Ich habe eine alibiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef LadyFCDB het volgende:
Ook weer gezellig geweest op de kruiskamp vandaag.
Rond 7 uur is er een gewapende overal aan de Karel Doormanstraat geweest![]()
Technische recherche is nu nog onderzoek aan het doen.
en ik in Rosmalenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik blij dat ik in de rustige Aawijk woon
Mwah, vanochtend vroeg was iedereen in de straat al wakker omdat de politie een Marrokaantje probeerde op te pakken ivm de Hambaken met 3 wagens en 2 motoren, lukte ze dus nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik blij dat ik in de rustige Aawijk woon
En hier gebeurt helemaal niks spannendsquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef booo het volgende:
Nu is er ook iets aan de gang
Overal politie en helicopters in de lucht, omgeving Orthen/Buitenpepers..
hoiquote:Op donderdag 20 september 2007 18:48 schreef shifto het volgende:
Mijn vriendin werkt bij de politie als stage voor haar opleiding en er gebeurt elke dag eigenlijk best veel!
- Vandaag een dode pool gevonden in zijn "huis"...
- Vanacht 5 autos gejat
etc..
Van de week een vrouw ingereden op een groep Marokkanen bij in ons in de buurt, helaas sprong de groep opzijquote:Op donderdag 20 september 2007 18:48 schreef shifto het volgende:
Mijn vriendin werkt bij de politie als stage voor haar opleiding en er gebeurt elke dag eigenlijk best veel!
- Vandaag een dode pool gevonden in zijn "huis"...
- Vanacht 5 autos gejat
etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |