lol, daar fiets ik elke dag langsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
klopt, een meisje, genaamd Chelsea
Ik heb geen rijbewijs en moet 3 keer per week in den Bosch zijn. Echt schandalig wat ze daar hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
De laatste keer dat ik met de bus ben geweest, uhm, dat weet ik niet eens meer
Ikke wel en daar zit het verschilquote:
wat is die graffiti daar trouwens op die huizen steeds?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
Vind trouwens dat ze dat nu wel weg mogen halen, heb er nu te lang tegenaan moeten kijken als ik met de hond er langs loop
een paar knuffelbuitenlandertjes zeg maar die de buurt op zijn tijd terroriseren zeg maar, huilies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
wat is die graffiti daar trouwens op die huizen steeds?
Mijn broer woonde het afgelopen jaar vlak bij de Vliert in afwachting van zijn nieuwe huis in Bommel. Ik zat bioj hem in de auto toen we er een half uur over deden om in de binnenstad te komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ikke wel en daar zit het verschil
Als ik naar het winkelcentrum 500 meter verderop moet pak ik nog de auto
Moet je ook niet tijdens de carnavalsoptocht doen natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer woonde het afgelopen jaar vlak bij de Vliert in afwachting van zijn nieuwe huis in Bommel. Ik zat bioj hem in de auto toen we er een half uur over deden om in de binnenstad te komen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een paar knuffelbuitenlandertjes zeg maar die de buurt op zijn tijd terroriseren zeg maar, huilies.
Ik loop altijd met een rollator en klein kut zwart/wit kutjoekeltjequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
ik ga slapen, morgen laatste proefwerk. Ik zal voortaan opletten op mensen die hun hond uitlaten bij het vast en zeker lieve kindje chelsea
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik rij trouwens drie keer per week door de Graafsewijk daar hangen de vlaggen van het afgelopen WK nog gewoon aan het huis
Mijn broer zelf heeft 2 honden, 2 Staffords.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
ik ga slapen, morgen laatste proefwerk. Ik zal voortaan opletten op mensen die hun hond uitlaten bij het vast en zeker lieve kindje chelsea
![]()
Rijden alleen bussen en fietsers daar, hoe lastig kan het zijn om die bocht fatsoenlijk te nemenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
lol, da's op de hoek van het VVV kantoor toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |