Ex west hier, en is jouw avatar toevallig familie van de mijne ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef 19_William_78 het volgende:
Zuid hier..!
nogmaalsquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
*Boschveld meldt zich*
Ben het spreekwoordelijke roodgemutste verre oorden paard met rode puntmuts.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ex west hier, en is jouw avatar toevallig familie van de mijne ?![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:53 schreef DutchGooner het volgende:
Kut.
Kan beter KUT plaatsen dan TVP toch?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef Hathor het volgende:
Helemaal mee eens, ik zit alleen nog te twijfelen of het dan ook met allemaal hoofdletters gespeld zou moeten zijn, net als TVP. Food for thought.![]()
De Aawijk natuurlijk niet, ik woon daar tenslotte.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef Hathor het volgende:
Wel benieuwd welke wijk als slechtste uit de bus komt dan.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:04 schreef Mattievandezolder het volgende:
TerugVindKUT
Vroeger was dat best wel een rustige wijk, toen had de Hambaken de naam, en, in iets mindere mate, de Muntel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De Aawijk natuurlijk niet, ik woon daar tenslotte.
Op zich is het nog steeds een relatief rustige wijk maar om het maar netjes te houden hebben we verschillende "buitenlandse" families met kroost in de wijk en sinds hun komst is het aantal (auto)inbraken met 1000% omhoog geschoten om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vroeger was dat best wel een rustige wijk, toen had de Hambaken de naam, en, in iets mindere mate, de Muntel.
Pcies, maar het zijn natuurlijk gewoon kutmarokanen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef Hathor het volgende:
Maar dat mag je natuurlijk niet hardop zeggen, want dan generaliseer je en krijg je alle boomknuffelaars van Fok over je heen.![]()
En Turken, Surinamers en Indiërs niet te vergeten! ;-)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pcies, maar het zijn natuurlijk gewoon kutmarokanen.
Ikke nie wete, ik woon niet bij jou in de buurt zie ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:48 schreef ruud.nl het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand hier?
Daarnet weet ik hoeveel sirenes, daarna een helicopter.
Zeker iemand aan het zoeken ofzo...![]()
Feest vieren natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:09 schreef Hathor het volgende:
Nog iemand snode plannen hier voor carnaval ?![]()
Gewoon de stad in gaan en zien waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:09 schreef Hathor het volgende:
Nog iemand snode plannen hier voor carnaval ?![]()
Iquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Maaspoort meldt zich hier ook kut
Kan je ook niets aan doen, voel met je mee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Maaspoort meldt zich hier ook kut
Iemand met smaakquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef KD-fotografie het volgende:
ook mijn broer (Aawijk).
Als je binnekort in de Aawijk een huis met roze slingers versierd ziet dan weet je waar mijn broer woont.quote:
Volgus mij kom je OP Orthequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef KD-fotografie het volgende:
En ik kom vaak in Orthe aangezien mijn opa en oma er wonen.
Toevallig, ben ook net terug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
Net terug uit den Bosch, m'n bloed begon wel te kriebelen. Zag er allemaal weer erg gezellig uit. Toch wel anders dan hier in Bommel.
Neuh, is een lieve hond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Betieakamaaihundje
Kende gij de Klepel, Brente, de kar en het Tuiltje nog ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hahaha, eigenlijk wel he, maar ik ben van oorsprong een Drielse dus ik mag ook in zeggen.![]()
Brentjes en de klepel ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kende gij de Klepel, Brente, de kar en het Tuiltje nog ?
Bij mij om de hoek is er wel een huis versiert... een dochter?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Als je binnekort in de Aawijk een huis met roze slingers versierd ziet dan weet je waar mijn broer woont.
Zijn vriendin kan namenlijk een dezer dagen bevallen van de 2de.
klopt, een meisje, genaamd Chelseaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek is er wel een huis versiert... een dochter?
DG zal wel tevreden zijn met die naamquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
klopt, een meisje, genaamd Chelsea
Ik moet bekennen dat ik het mistte toen ik hier door de stad reed op m'n fietsje. Heb het 30 jaar met volle teugen genoten maar dit jaar geen zin. Ik heb geen spijt. Maar ik kreeg wel de kriebels.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef bloempjuh het volgende:
Nog iemand een idee voor vanavond? Huilen bij Knilles, maar verder?
Ernstig: ik haatte carnaval, tot eergisteren. Toen voor het eerst meegegaan en het is helemaal geweldig!
Ik zag het hangen idd, die naam is natuurlijk rampzalig maar dat is vanwege andere redenen, toch gefeliciteerd iigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hahaha, het is ook niet mijn smaak maar ach, over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zag het hangen idd, die naam is natuurlijk rampzalig maar dat is vanwege andere redenen, toch gefeliciteerd iig
Dat is natuurlijk wel weer een geweldig nummer natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:51 schreef bloempjuh het volgende:
Chelsea? Lalala, lalala, lalalalala, la, lalala, lalala, lalalalalaaaa..
Zeker een goede variant op alle echte carnavalskrakersquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel weer een geweldig nummer natuurlijk
Die belwinkeltjes zijn in 9 van de 10 gevallen een dekmantel, gewoon voor witwaspraktijken en dergelijke. Als je hier in Utrecht over de Amsterdamse Straatweg loopt, kom je er binnen een paar minuten een half dozijn tegen, allemaal op een kluitje bij elkaar, en allemaal van verschillende eigenaren. Je moet mij eens uitleggen waar die zaakjes op draaien, want verkopen doen ze nauwelijks, de meeste mensen geven sowieso de voorkeur aan de bekendere winkels zoals Belcompany.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef Ceased2Be het volgende:
moest trouwens wel lachen met dit bericht: http://www.brabantsdagblad.nl/regios/denbosch/article1187146.ece
Zat me al tijden af te vragen hoe die gare winkeltjes konden blijven bestaan...
lol, daar fiets ik elke dag langsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en moet 3 keer per week in den Bosch zijn. Echt schandalig wat ze daar hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
De laatste keer dat ik met de bus ben geweest, uhm, dat weet ik niet eens meer
Ikke wel en daar zit het verschilquote:
wat is die graffiti daar trouwens op die huizen steeds?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
Vind trouwens dat ze dat nu wel weg mogen halen, heb er nu te lang tegenaan moeten kijken als ik met de hond er langs loop
een paar knuffelbuitenlandertjes zeg maar die de buurt op zijn tijd terroriseren zeg maar, huilies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
wat is die graffiti daar trouwens op die huizen steeds?
Mijn broer woonde het afgelopen jaar vlak bij de Vliert in afwachting van zijn nieuwe huis in Bommel. Ik zat bioj hem in de auto toen we er een half uur over deden om in de binnenstad te komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ikke wel en daar zit het verschil
Als ik naar het winkelcentrum 500 meter verderop moet pak ik nog de auto
Moet je ook niet tijdens de carnavalsoptocht doen natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer woonde het afgelopen jaar vlak bij de Vliert in afwachting van zijn nieuwe huis in Bommel. Ik zat bioj hem in de auto toen we er een half uur over deden om in de binnenstad te komen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een paar knuffelbuitenlandertjes zeg maar die de buurt op zijn tijd terroriseren zeg maar, huilies.
Ik loop altijd met een rollator en klein kut zwart/wit kutjoekeltjequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
ik ga slapen, morgen laatste proefwerk. Ik zal voortaan opletten op mensen die hun hond uitlaten bij het vast en zeker lieve kindje chelsea
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik rij trouwens drie keer per week door de Graafsewijk daar hangen de vlaggen van het afgelopen WK nog gewoon aan het huis
Mijn broer zelf heeft 2 honden, 2 Staffords.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
ik ga slapen, morgen laatste proefwerk. Ik zal voortaan opletten op mensen die hun hond uitlaten bij het vast en zeker lieve kindje chelsea
![]()
Rijden alleen bussen en fietsers daar, hoe lastig kan het zijn om die bocht fatsoenlijk te nemenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
lol, da's op de hoek van het VVV kantoor toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |