Kende gij de Klepel, Brente, de kar en het Tuiltje nog ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hahaha, eigenlijk wel he, maar ik ben van oorsprong een Drielse dus ik mag ook in zeggen.![]()
Brentjes en de klepel ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kende gij de Klepel, Brente, de kar en het Tuiltje nog ?
Bij mij om de hoek is er wel een huis versiert... een dochter?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Als je binnekort in de Aawijk een huis met roze slingers versierd ziet dan weet je waar mijn broer woont.
Zijn vriendin kan namenlijk een dezer dagen bevallen van de 2de.
klopt, een meisje, genaamd Chelseaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek is er wel een huis versiert... een dochter?
DG zal wel tevreden zijn met die naamquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
klopt, een meisje, genaamd Chelsea
Ik moet bekennen dat ik het mistte toen ik hier door de stad reed op m'n fietsje. Heb het 30 jaar met volle teugen genoten maar dit jaar geen zin. Ik heb geen spijt. Maar ik kreeg wel de kriebels.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef bloempjuh het volgende:
Nog iemand een idee voor vanavond? Huilen bij Knilles, maar verder?
Ernstig: ik haatte carnaval, tot eergisteren. Toen voor het eerst meegegaan en het is helemaal geweldig!
Ik zag het hangen idd, die naam is natuurlijk rampzalig maar dat is vanwege andere redenen, toch gefeliciteerd iigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
klopt, een meisje, genaamd Chelsea
hahaha, het is ook niet mijn smaak maar ach, over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zag het hangen idd, die naam is natuurlijk rampzalig maar dat is vanwege andere redenen, toch gefeliciteerd iig
Dat is natuurlijk wel weer een geweldig nummer natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:51 schreef bloempjuh het volgende:
Chelsea? Lalala, lalala, lalalalala, la, lalala, lalala, lalalalalaaaa..
Zeker een goede variant op alle echte carnavalskrakersquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel weer een geweldig nummer natuurlijk
Die belwinkeltjes zijn in 9 van de 10 gevallen een dekmantel, gewoon voor witwaspraktijken en dergelijke. Als je hier in Utrecht over de Amsterdamse Straatweg loopt, kom je er binnen een paar minuten een half dozijn tegen, allemaal op een kluitje bij elkaar, en allemaal van verschillende eigenaren. Je moet mij eens uitleggen waar die zaakjes op draaien, want verkopen doen ze nauwelijks, de meeste mensen geven sowieso de voorkeur aan de bekendere winkels zoals Belcompany.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef Ceased2Be het volgende:
moest trouwens wel lachen met dit bericht: http://www.brabantsdagblad.nl/regios/denbosch/article1187146.ece
Zat me al tijden af te vragen hoe die gare winkeltjes konden blijven bestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |