Romario is tweede optiequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef JeroenV het volgende:
Dat duurde lang...
Zou me verbazen als Luque nog komt. Maar ze hadden toch ook een back-up plan ofzo?
Wat een hilariteit.quote:
http://www.eindhovensdagblad.nl/quote:Geen nieuwe aanvaller voor PSV
EINDHOVEN - De nasmaak was bitter en zal nog wel even bitter blijven. De overgang van Albert Luque naar PSV mislukte woensdag op het allerlaatste moment. Ook het alternatief dat de Eindhovense club achter de hand had, bleek uiteindelijk niet meer haalbaar. Voorzitter Shepherd van Newcastle United weigerde zijn handtekening te zetten onder de vrijgave.
Toch wel een teleurstelling lijkt me. Eerst was het al bijna rond, ze zouden nog een back-up hebben en nu heb je niks...quote:
Op Eindhoven Airport kan ik niks vinden uit Newcastle, maar op Schiphol is de laatste vlucht om 20.45 aangekomen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef ganzenherder het volgende:
Misschien had het vliegtuig vertraging....![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
http://www.eindhovensdagblad.nl/
Beter dan dat die aap van een Koeman Rosenberg had gehaald of zo.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Toch wel een teleurstelling lijkt me. Eerst was het al bijna rond, ze zouden nog een back-up hebben en nu heb je niks...
En ik vind het wel grappig ja.
misschien voor een andere rolquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom zo rouwig om een spits die niet scoort?
nou inderdaad zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:00 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, deadline voorbij.
Daar zit je dan de hele dag te f5'en op psv.nl voor niets
Koeman is back!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:03 schreef koningdavid het volgende:
PSV wilde dus Denneboom als vervanger, maar de prijs lag te hoog.
Echt weer Koemanquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:03 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Ach, als ik eerlijk ben lijkt mij Denneboom nog een betere aankoop dan Luque.
hadden we tenminste weer een Oranje international erbij gehadquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:03 schreef koningdavid het volgende:
niet, gewoon verder gaan zoals we bezig waren, uitgaan van 4-4-2.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:09 schreef endr0me het volgende:
Geen nieuwe spits dus.. Hoe gaat PSV dat opvangen ? Nguyen/Carrizo ?
Waarom in de zomer. Internationale markt is dicht, nationaal is ie gewoon open...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zijn zoveel hier neerbuigend over Denneboom, die jongen heeft veel eigenschappen voor een topspits in spe. Ik zou het in de zomer zeker opnieuw proberen.
nee hoor, die is op last van de Fifa ook gewoon dicht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Waarom in de zomer. Internationale markt is dicht, nationaal is ie gewoon open...
ja, zo haalde we ooit Culina binnen. Vroeger mocht je 2 transfers in Nederland doen. Maar dat vond de Fifa dus niet goed!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ow, is dat niet meer. Was ooit wel.
Niet overdrijven, het is niet alsof jullie opeens heel veel kwaliteit hebben ingeleverd. Dit is nog steeds ruim voldoende om kampioen te worden. En achteraf moet je misschien maar blij zijn dat Koeman niet zo het geluk heeft om allerlei aankopen te doen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kut, heel kut... Ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat we Koeman horen vertellen dat de tegenvallende resultaten de schuld zijn van de te smalle selectie. Als we in deze vorm doorspelen zal dat wel over een week of 2 zijn.
Hij mag in elk geval nog tegen AZ spelen. PSV moet maandag het verweerschrift bij de KNVB inleveren, daarna wordt de eventuele straf bekend gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:52 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer wordt er iets over schorsing van Farfan bekend?
Hopen dat Afellay weer fit wordt en dan 4-5-1 spelen met Kone in de spits, en Cocu en Culina (quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:08 schreef Neoktheone het volgende:
Gisteravond extra lang zitten wachten. Uiteindelijk toch maar besloten naar bed te gaan en het goede nieuws de volgende ochtend te lezen/horen. Krijg je dit... Als Farfan nu geschorst wordt hebben we een serieus probleem voor enkele wedstrijden.
Misschien wel voldoende om kampioen te worden maar mark my words: Koeman klaagt binnen een maand of 2 openlijk over een te smalle selectie. En als PSV niet snel zijn vorm herpakt kan dat wel eens heel snel zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het is niet alsof jullie opeens heel veel kwaliteit hebben ingeleverd. Dit is nog steeds ruim voldoende om kampioen te worden. En achteraf moet je misschien maar blij zijn dat Koeman niet zo het geluk heeft om allerlei aankopen te doen...
Koeman dacht zo.. je moet toch wat kopenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:08 schreef borisz het volgende:
Wat moet PSV met denneboom? Het is nog lang geen kerst.
Eens. Hij maakt dit seizoen al indruk. In de zomer is hij transfervrij en gaat hij zeker weten naar een club uit de 'top-5'. Ik denk Feyenoord of Twente...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zijn zoveel hier neerbuigend over Denneboom, die jongen heeft veel eigenschappen voor een topspits in spe. Ik zou het in de zomer zeker opnieuw proberen.
Zo goed is hij niet, als je zijn statistieken erbij pakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. Hij maakt dit seizoen al indruk. In de zomer is hij transfervrij en gaat hij zeker weten naar een club uit de 'top-5'. Ik denk Feyenoord of Twente...
Daar heeft hij toch ook gewoon gelijk in of niet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:20 schreef cultheld het volgende:
Maar hoe ging Knoeiman met hem om? Hij zei in de pers "graag of niet".
Hij had hem veel subtieler moeten benaderen. Leonardo is gewoon een prima voetballer en dat voor 7.5 ton. Zelfs als hij niet geheel zou slagen, was hij nog met winst te verkopen voor een paar miljoen of zo. Wedden dat het Hiddink wel was gelukt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch ook gewoon gelijk in of niet?
Maar bij PSV wist Leonardo dat hij te maken kreeg met Jeff, Arouna en Patrick als concurenten.
Bij ajax moest hij de strijd aangaan met Mauro, Ryan, Nicolae en Tommetje.....
Tja............
Ik ook. Dat kutventje had ik echt niet bij PSV willen zien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat Koeman bij Leonardo weinig verkeerd heeft gedaan
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:25 schreef dndiek het volgende:
Voor Ball zou Man City volgens vi.nl 380.000 betalen
Dat is een bak geld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:25 schreef dndiek het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:42 schreef ASSpirine het volgende:
Had het toch al verwacht dat Luque niet zou komen. Ik heb wel wat vertrouwen in onze spitsen, mss klein beetje onderbezet, maar we kunnen het nog wel redden. Kluivert zal niet altijd zo blessuregevoelig blijven gok ik, het is een kwestie van tijd of hij kan eindelijk weer eens een volledige wedstrijd spelen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:25 schreef dndiek het volgende:
echt waar?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar doelde ik in FB ook op.
hij pakt geen ëquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:50 schreef dndiek het volgende:
en nu de e nog in de tt en werkende plaatjes in de op
Jij bent het altijd eens met je zus valt me opquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sluit me daarbij aan.
heee, wat voor Nederlands is dat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:57 schreef rubbereend het volgende:
ja heeemoet ik hier een beetje spelfouten gaan posten waar ik normaal gesproken altijd om wordt aangevallen
sowieso raar om eerst te roepen dat er zeker een spits bij komt, daarna zeggen dat er waarschijnlijk niemand komt, dan weer zeggen dat er zeker iemand komt omdat er altijd een spits achter de hand is en uiteindelijk komt er niemandquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:38 schreef ganzenherder het volgende:
Wat ik trouwens raar vind is dat Koeman 2 weken geleden ofzo nog meldde dat PSV alleen spelers zou kopen die echt duidelijk PSV wat extra's zouden brengen, er zouden geen paniekaankopen plaatsvinden. En vlak voor het verstrijken van de transferdeadline proberen ze Denneboom nog fftjes te strikken![]()
![]()
Misschien hebben ze stiekem toch iemand gekocht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso raar om eerst te roepen dat er zeker een spits bij komt, daarna zeggen dat er waarschijnlijk niemand komt, dan weer zeggen dat er zeker iemand komt omdat er altijd een spits achter de hand is en uiteindelijk komt er niemand
Hé weer een jood met de opmerking 'hand van Koeman'.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Urquhart het volgende:
Dennenboom, de hand van Koeman is alweer zichtbaar hoor![]()
Maar ik ben blij voor jullie dat het niet is doorgegaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hé weer een jood met de opmerking 'hand van Koeman'.
Die hadden we inderdaad nog niet langs zien komen, kudos voor Urquhart vanwege originaliteit.![]()
Hier nog een hand van Koeman:quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Urquhart het volgende:
Dennenboom, de hand van Koeman is alweer zichtbaar hoor![]()
Ja, eerst liep het goed inderdaad. Maar toen hij zelfs spelers moest gaan halen ging het bergafwaarts.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Dat vind ik meer de hand van Hiddink. Net zoals onze grote vriend bij Ajax profiteerde van het werk van Adriaanse. Maar die discussie kun je eindeloos voeren
Typisch hoor, en als PSV nu 6e had gestaan was het zeker wel de hand van Koeman geweest. Elke trainer heeft te maken met zijn voorganger, maar Koeman krijgt van mij de credits als PSV kampioen wordt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Dat vind ik meer de hand van Hiddink. Net zoals onze grote vriend bij Ajax profiteerde van het werk van Adriaanse. Maar die discussie kun je eindeloos voeren
Ja tactisch is hij wel goed onderlegt. Hij kan een elftal goed neerzetten en goed inspelen op de tegenstander. Maar als hij moet gaan bepalen welke spelers gehaald moeten worden dan gaat het bergafwaarts met een club.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Typisch hoor, en als PSV nu 6e had gestaan was het zeker wel de hand van Koeman geweest. Elke trainer heeft te maken met zijn voorganger, maar Koeman krijgt van mij de credits als PSV kampioen wordt.
Dat doet hij volgens mij ook niet hoor, hij neemt niet voor niets die Tonnie Bruins Slot overal mee naar toe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja tactisch is hij wel goed onderlegt. Hij kan een elftal goed neerzetten en goed inspelen op de tegenstander.
Hij en Tonnie dan. Koeman zal vast wel een beetje verstand van voetbal hebben anders was tonnie niet samen met hem gaan werken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat doet hij volgens mij ook niet hoor, hij neemt niet voor niets die Tonnie Bruins Slot overal mee naar toe.
Nee tuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij en Tonnie dan. Koeman zal vast wel een beetje verstand van voetbal hebben anders was tonnie niet samen met hem gaan werken.
Leo is geen typische ajax speler, Leo is meer een speler voor 4-2-2 en ajax speelt 4-3-3quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef RijstNatie het volgende:
leonardo had echt niet naar psv gemoeten, typische ajax speler
Daar gaat PSV ook langzaam maar zeker naar toequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Typisch hoor, en als PSV nu 6e had gestaan was het zeker wel de hand van Koeman geweest. Elke trainer heeft te maken met zijn voorganger, maar Koeman krijgt van mij de credits als PSV kampioen wordt.
Ach, hoevaak ik dat gehoord heb de afgelopen 7 jaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar gaat PSV ook langzaam maar zeker naar toeJust wait and see
Hoevaak is Koeman trainer bij jullie geweest de afgelopen 7 jaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach, hoevaak ik dat gehoord heb de afgelopen 7 jaar![]()
D'r is elk jaar weer een ander excuus, waarom PSV niet meer zou gaan presteren. Dit keer Koeman, volgend jaar het vertrek van Farfan en Alex, dat jaar erop omdat PSV-Ajax op carnaval valt enz.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoevaak is Koeman trainer bij jullie geweest de afgelopen 7 jaar
Dat heet beleid, geen spelers weg doen als je er geen vervangers voor hebt, kan onze technische staf wat van leren....quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef JustJunior het volgende:
Al met al is er goed gehandeld, geen paniekaankopen gedaan. Dat die voorzitter van Newastle Luque dan toch niet kwijt wilt is balen.
Dat is de hand van Hiddink.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hier nog een hand van Koeman:
[afbeelding]
4-2-2quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Leo is geen typische ajax speler, Leo is meer een speler voor 4-2-2 en ajax speelt 4-3-3
Leuk en aardig maar het seizoen duurt nog 12 wedstrijden. En alle ingrediënten om het nog spannend te maken liggen er imo:quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hier nog een hand van Koeman:
[afbeelding]
Wat mcyodogg zegt:quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk was het de hand van Koeman als ze 6de hadden gestaan.quote:
Natuurlijk is het nog niet over. Ik wilde alleen aangeven dat Koeman het gewoon goed doet qua prestaties tot zover.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar het seizoen duurt nog 12 wedstrijden. En alle ingrediënten om het nog spannend te maken liggen er imo:
-ipv versterking is de selectie nóg smaller geworden. Misschien dat Alcides een aanwinst blijkt te zijn, bij de chinees heb ik op voorhand al grote twijfels.
-Vroeg na de winterstop tegen een nederlaag aanlopen.
-Ajax heeft zich zo op het eerste gezicht wél fatsoenlijk versterkt. Nou weet je natuurlijk niet hoe zo'n Leonardo zich gaat gedragen maar als Davids fysiek in orde is denk ik dat het een werkelijk uitstekende aankoop is.
Zaterdag krijgen we iig meer duidelijkheid over waar we staan. Winnen we die wedstrijd niet ben ik er van overtuigd dat het nog peentjes zweten (mijn god, wat een gezegde) wordt.
Koeman zag ons geen 4 wedstrijden meer verliezen... Nou Ronald, en dat is één zullen we maar zeggen.
Newcastle United 132 miljoen euroquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heet beleid, geen spelers weg doen als je er geen vervangers voor hebt, kan onze technische staf wat van leren....
Inderdaad. Dit is toch helemaal niet verkeerd? Vergeet niet wie er allemaal vertrokken dit seizoen en hoe iedereen een makkelijk kampioenschap voor ajax voorspelde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:41 schreef okee6 het volgende:
Verder, over de technische staf: PSV staat bovenaan, voorlopig geen zorgen over CL kwalificatie, PSV heeft de tweede fase CL bereikt, is dus financieel zeker dit seizoen. Ball en Smit zijn van de loonlijst. Twee beloften krijgen elders speeltijd.
Je mist mijn punt ben ik bang....quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Newcastle United 132 miljoen euro
PSV Eindhoven 55 miljoen euro
En PSV verkeert in staat van (noodzakelijke) bezuiniging. Het verlengde wel het contract van Gomes, verder zijn Tardelli, Kluivert, Salcido, Alcides en Sun aangetrokken. Wie vertrokken er: Ooijer, Vennegoor, Lucius, Ball, Smit. Beerens en Aisatti zijn met goedvinden verhuurd wegens stilstand op de bank. Je zeurt wat betreft de technische staf. Voor een spits die jij wil, moet je meer dan 5 miljoen meebrengen en wat verdien je daarvan terug op korte termijn?
Ja maar in Brabant is het ook "hij wilt"quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het niet uitgeballd?
Het ging over de mogelijkheden, ruimte hebben om keuzes te kunnen maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je mist mijn punt ben ik bang....
Als je al een smalle selectie hebt moet je gewoon niet je grootste talenten laten gaan als je er niks voor terug kan halen. Of wil je soms beweren dat die 2 verhuurd zijn om loonkosten uit te sparen?Die 2 kosten minder dan Luque in zijn eentje waarschijnlijk waarmee je bezuinigingsverhaal opeens wel in een ietwat ander daglicht staat, of niet soms?
quote:Looijen: Afketsen ligt aan PSV
Door: Chiron | Gepubliceerd: Vandaag 15:08 | Laatst bewerkt: Vandaag 15:08 | 1 reactie
Leen Looyen, technisch directeur van NEC, legt de schuld van het niet doorgaan van de transfer van Romano Denneboom bij PSV.
Als zij me drie dagen eerder bellen met de mededeling dat zij in Denneboom een alternatief zien voor Luque, kan ik actie ondernemen om hem te vervangen. Ik zeg je dat, wanneer PSV dat gedaan had, Romano nu bij PSV had gezeten. Nu konden we niet accoord gaan.
NEC had geen tijd om een vervanger aan te trekken. We hadden vier opties: Van Beukering, Slory, Cairo en Amoah. Die laatste was al onderweg, maar het kon allemaal niet doorgaan.
Denneboom heeft zijn interlandcarriere al lang geleden afgeslotenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap het niet, 2 dagen geleden gaat het er hier over dat we zo weinig Nederlanders hebben, willen we een Oranje international halen is het nog niet goed
dat hoop je maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denneboom heeft zijn interlandcarriere al lang geleden afgesloten![]()
![]()
Gaat gezellig wordenquote:Extra veiligheidsmaatregelen PSV-Arsenal
Uitgegeven: 1 februari 2007 16:56
Laatst gewijzigd: 1 februari 2007 17:22
EINDHOVEN - Politie, brandweer, hulpdiensten, de gemeente en PSV halen op carnavalsdinsdag 20 februari alles uit de kast om de uitverkochte wedstrijd PSV-Arsenal veilig te laten verlopen. Dat zei burgemeester Alexander Sakkers van Eindhoven donderdag.
Op die dinsdag komen 35.000 voetbalfans, onder wie 1600 Arsenalfans, in aanraking met carnaval vierende Eindhovenaren. Fans en carnavalsvierders kunnen zich mengen op uitgaanscentrum Stratums Eind.
Voor de zekerheid heeft Sakkers versterking gevraagd van politiekorpsen uit de rest van Brabant en Limburg, maar de politie zal op straat niet massaal zichtbaar zijn.
Feest
Sakkers verwacht dat de dag een groot feest gaat worden. Mocht het toch misgaan, dan is voldoende ME achter de hand die kan ingrijpen, aldus Sakkers. "We houden er rekening mee dat op zo'n carnavalsdag meer alcohol in de mens zit dan anders'', verduidelijkte Sakkers.
PSV en de gemeente hadden de wedstrijd liever op een andere dag gehad. Maar pogingen om het treffen te verschuiven liepen stuk op een weigering van de Europese voetbalbond UEFA.
Maatregelen
"Fans die dronken het stadion in willen, worden geweigerd'', zei Frank Wijnfeld van PSV. "Mensen die zich misdragen worden op gepaste wijze ergens beziggehouden'', zei Sakkers.
"De politie is vriendelijk, duidelijk en resoluut waar nodig''. Mensen die de fout ingaan, kunnen rekenen op boter bij de vis, doordat justitie voor snelrecht zorgt, aldus Sakkers.
Fansquare
Voor de Arsenalfans is een 'fansquare' voorzien voor het stadhuis, waar ze tot aan de wedstrijd beziggehouden worden. Van daaruit worden ze met bussen naar het stadion gebracht.
De carnavalsoptocht, bezocht door ongeveer 80.000 mensen, wordt overigens wel voor de wedstrijd omgeleid. Rond het Philipsstadion mogen geen carnavalsactiviteiten plaatsvinden.
nou ben benieuwd, wordt toch wel een groot feestquote:
Zuipen op Stratums Eindquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ben benieuwd, wordt toch wel een groot feest
Stratums Eind.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zuipen op Stratums EindEn mac spekken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stratums Eind.Ga je de blue parrot onveilig maken?
Wel altijd happy hour na de wedstrijd he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stratums Eind.Ga je de blue parrot onveilig maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je dat zegt in het PSV-topicquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond!
Bron : VPquote:Philips stadion bekogeld met knikkers
februari 2007, 19:36
Het Philips stadion van PSV is deze week bekogeld met knikkers door een groep vandalen. De club heeft woensdag aangifte gedaan van de vernielingen, zo meldt Het Eindhovens Dagblad.
De onruststokers zorgden ervoor dat enkele ruiten van kantoren sneuvelden. Er werd van uitgegaan dat de schade door wapens werd veroorzaakt, maar het is inmiddels duidelijk geworden dat er gebruik werd gemaakt van een katapult in combinatie met knikkers.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Cerubo het volgende:
Heeft die nou een feyenoord sjaal om?
Jorien gaat rellen in de Blue Parrotquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zuipen op Stratums EindEn mac spekken
Ik wilde even alle medefans groeten!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt in het PSV-topic
Zeg dat wel! Zat je weer aan een dure speler vast die niks presteert.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Zeg, zijn jullie nu op de valreep ontsnapt aan Romano Denneboom??
Dat was toch wel een grap geweest!
jorienvdherik?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
AD rubriek clubliefde![]()
in de rubriek Feyenoord
Inderdaad zeg, dat was pas zuur geweest, hoop je op Luque, krijg je Denneboomquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Zat je weer aan een dure speler vast die niks presteert.
quote:2/2/2007 - Werkvergunning Sun Xiang, speelgerechtigd voor Champions League
De Chinese linksback Sun Xiang is speelgerechtigd voor de Champions League. De linksback kreeg uiteindelijk op tijd zijn werkvergunning. PSV heeft hem daarom op de spelerslijst kunnen toevoegen voor de tweede seizoenshelft in de Champions League welke op 1 februari aan de UEFA moest worden overhandigd.
Lijkt me een leuk robuust duo achterin Alcides & Alexquote:Alcides vervangt Reiziger in selectie voor PSV-AZ
De Braziliaan Alcides zit zaterdag voor het eerst in de selectie van PSV. Hij vervangt Michael Reiziger, die nog kampt met een spierblessure. Landgenoot Alex had deze week wat lichte klachten, maar is gewoon fit om te spelen tegen de nummer drie van de Eredivisie. Ronald Koeman gaf vrijdagmiddag zijn vooruitblik op De Herdgang.
Luque
Met Reiziger gaat het wel beter, maar de ervaren verdediger heeft nog teveel last van de kwetsuur aan zijn buik en lies. Alcides is volgens Ronald Koeman klaar om te spelen. “Hij heeft gespeeld met Jong PSV”, zei hij tijdens het wekelijkse perspraatje met de vaste vertegenwoordigers van de media. “Ik zou gebruik van hem kunnen maken, hij is klaar om te spelen. Op links is eventueel een optie.” Dieper ingaan op het mislopen van de Spaanse aanvaller Luque van Newcastle United had volgens Koeman weinig zin. “Je kunt de film wel terugdraaien, maar niemand van ons heeft er schuld aan. We gaan vrolijk verder. Met deze groep zijn we ver gekomen en het heeft dan ook geen zin om nu de film terug te draaien. Alleen, bij blessures en schorsingen kun je in de problemen komen.”
AZ
Koeman kijkt uit naar de wedstrijd tegen AZ. “De messen zijn weer geslepen”, refereerde hij ook aan de nederlaag tegen Roda JC. “Dat is een prettige situatie voor een trainer. Ik denk dat AZ met regelmaat een goed en hoog niveau haalt, en ze ook gemakkelijk. Maar ze zijn ook in een aantal momenten kwetsbaar, nog steeds.” De wedstrijd begint zaterdagavond op het vertrouwde tijdstip van 19.30 uur in het Philips Stadion.
Heeft ie van Kezman afgekekenquote:
Daar kan Jaap Stam inderdaad een puntje aan zuigen, maar die is dan ook al bijna 40quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan in ieder geval aardig hoog springen.
oke dat staat dus ook in het ADquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:26 schreef Daemician het volgende:
Op PSV.NL legt Stan het helemaal uit in een interview.
De handtekeningen waren al gezet. Alleen op het laatste moment besloot de voorzitter van Newcastle het hele zaakje af te blazen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan in ieder geval aardig hoog springen.
Dat wordt geld spekken en goede deals afsluiten in Chinaquote:In een uitgebreid artikel over de komst van Sun Xiang, die zich vandaag in Eindhoven zou moeten voegen, wordt ingegaan op de commerciele mogelijkheden van PSV rond de linksback in China. Oud-voorzitter Rob Westerhof laat weten grote verwachtingen te hebben. Een duel met Sun Xiang op de Chinese televisie kan zo 50 tot 100 miljoen kijkers trekken. „Stel je voor dat Sun de eerste Chinees wordt in de Champions League. Dat is historisch. Daar kijken misschien wel een miljard Chinezen naar”. Het is overigens nog onduidelijk of Sun Xiang op tijd zijn werkvergunning heeft gekregen heeft om mee te mogen doen in de Champions League. (NRC Next)
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
En als hij niet slaagt heeft psv een probleem.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen ze altijd nog die chinees bij Vitesse afhalen...
(haha snap je hem, chinees afhalen afhaalchinees hihi)
3-1quote:
Tuurlijk Rob ....quote:Daar kijken misschien wel een miljard Chinezen naar
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Kijk maar naar wat er met Jack Bauer gebeurd is.![]()
Een stiekem PSV Supportertje ben je.quote:
Klinkt als een talentvolle jongen. Hij zou zich wel behoorlijk moeten profileren in een jeugdelftal van Westerlo, als hij inderdaad zo goed isquote:Jonathan Reis in jeugdelftal Westerlo gestald
ELF meldt dat de jeugdige aanwinst Jonathan Reis door PSV voor de rest van het seizoen is gestald bij Westerlo. Hij gaat daar voor een jeugdelftal uitkomen, omdat hij net als in Nederland voor zijn 18e niet in een eerste elftal in Belgie mag spelen. Ronald Koeman was tegenover ELF overigens erg tevreden over de ontwikkeling van Reis.
"Als Reis speelgerechtigd was geweest, hadden we nu meer mogelijkheden in de voorhoede gehad. Nu komen we bij eventuele blessures of schorsingen van onze spitsen in de problemen."
Ik was iets te optimistisch, hij zeurt er nu al over.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
mark my words: Koeman klaagt binnen een maand of 2 openlijk over een te smalle selectie.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was iets te optimistisch, hij zeurt er nu al over.
Ik snap het niet...Hij mag wel uitkomen voor een Belgisch jeugdelftal maar niet voor het jeugdelftal van PSV?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:53 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Klinkt als een talentvolle jongen. Hij zou zich wel behoorlijk moeten profileren in een jeugdelftal van Westerlo, als hij inderdaad zo goed is
Dat snapte ik dus ook niet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik snap het niet...Hij mag wel uitkomen voor een Belgisch jeugdelftal maar niet voor het jeugdelftal van PSV?![]()
Met een jeugdcontract mag dat toch wel? De Guzman deed het ook bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:37 schreef ser het volgende:
De regel in NL is zo volgens mij dat je onder de 18 als een niet EU inwoner niet professinoeel mag voetballen. In belgië hebben ze die regel niet blijkbaar.
Juist nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met een jeugdcontract mag dat toch wel? De Guzman deed het ook bij Feyenoord.
We winnen gewoon, puntquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk dat het zomaar 1-1 zou kunnen worden vanavond![]()
Het kan ook zomaar 0-2 worden....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk dat het zomaar 1-1 zou kunnen worden vanavond![]()
PSV en Feyenoord winnen zou een droomscenario zijn voor dit weekend. Dan ben ik er van overtuigd dat het beslist is. AZ en Ajax winnen zou een nachtmerrie zijn, dan wordt het nog heel spannend denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:12 schreef mcyodogg het volgende:
Tot 18 maart is dit iig de belangrijkste competitiewedstrijd uit het seizoen. Als het goed gaat, kunnen we vrij veilig een zestiende naam doorstrepen.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord winnen zou een droomscenario zijn voor dit weekend. Dan ben ik er van overtuigd dat het beslist is. AZ en Ajax winnen zou een nachtmerrie zijn, dan wordt het nog heel spannend denk ik.
Ben ik mee eens. Maar als PSV van AZ wint of gelijkspeelt, dan kan je AZ wel doorstrepen. In elk scenario dat Ajax wint, moeten we rekening met ze blijven houdenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord winnen zou een droomscenario zijn voor dit weekend. Dan ben ik er van overtuigd dat het beslist is. AZ en Ajax winnen zou een nachtmerrie zijn, dan wordt het nog heel spannend denk ik.
Bij een gelijkspel vanavond blijft het gat met AZ 9 punten. Dat is te krap om ze door te strepen, vind ik Bij winst vanavond, gaat het moeilijk voor AZ worden om nog kampioen te worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. Maar als PSV van AZ wint of gelijkspeelt, dan kan je AZ wel doorstrepen. In elk scenario dat Ajax wint, moeten we rekening met ze blijven houden
Dus als ze verliezen hebben we per definitie niet "normaal" gespeeld?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Als PSV normaal speelt dan winnen ze gewoon
Als PSV zijn normale spel speelt dan winnen ze gewoon van iedereen. ( ondanks grote verliezen komen we steeds sterk terug )quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als ze verliezen hebben we per definitie niet "normaal" gespeeld?![]()
Twaalf punten verschil? Vind jij eens even vier duels die PSV zou kunnen verliezen, als het vanavond wint. Veel succes. Niet dat PSV niet kan instorten, maar veel tegenstanders zijn echt lachertjes. Teams als Heerenveen en Utrecht kunnen amper een volwaardig team opstellen als de sterspeler geblesseerd raakt. En dan nog moet PSV cadeautjes uitdelen, ook in geval van 9 punten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel vanavond blijft het gat met AZ 9 punten. Dat is te krap om ze door te strepen, vind ik Bij winst vanavond, gaat het moeilijk voor AZ worden om nog kampioen te worden.
9 punten verschil met nog 11 wedstrijden te gaan, is voor mij geen zekerheid. In principe zou je inderdaad kunnen zeggen dat het voldoende is. Maar ik ben niet iemand die dan al gaat roepen dat de klus al geklaard is. Dat doe ik pas als het echt zo is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Twaalf punten verschil? Vind jij eens even vier duels die PSV zou kunnen verliezen, als het vanavond wint. Veel succes. Niet dat PSV niet kan instorten, maar veel tegenstanders zijn echt lachertjes. Teams als Heerenveen en Utrecht kunnen amper een volwaardig team opstellen als de sterspeler geblesseerd raakt. En dan nog moet PSV cadeautjes uitdelen, ook in geval van 9 punten.
Aan de eindstreep worden de prijzen verdeeld, staat me ook nog levendig bij hoe we een aantal jaar geleden een schier onoverbrugbare voorsprong toch nog bijna helemaal verspeelden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
9 punten verschil met nog 11 wedstrijden te gaan, is voor mij geen zekerheid. In principe zou je inderdaad kunnen zeggen dat het voldoende is. Maar ik ben niet iemand die dan al gaat roepen dat de klus al geklaard is. Dat doe ik pas als het echt zo is.
Preciesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de eindstreep worden de prijzen verdeeld, staat me ook nog levendig bij hoe we een aantal jaar geleden een schier onoverbrugbare voorsprong toch nog bijna helemaal verspeelden.
Het jaar van de salonremise iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de eindstreep worden de prijzen verdeeld, staat me ook nog levendig bij hoe we een aantal jaar geleden een schier onoverbrugbare voorsprong toch nog bijna helemaal verspeelden.
Culina heeft alleen maar matige wedstrijden gespeeld...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
Waarschijnlijk Culina, omdat Vayrynen een mindere wedstrijd had tegen Roda JC. Maar ik heb vertrouwen in deze 11. Het wordt een belangrijke avond.
Aah komop zeg, Culina speelt op een paar wedstrijden na altijd matig, Vayrynen heeft ook matige wedstrijden gespeeld maar heeft toch zeker al bewezen een completere voetballer te zijn dan Culinaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef dndiek het volgende:
Väyrynen vond ik vorige week ook niet overtuigend spelen hoor
Väyrynen heeft zijn beste wedstrijden voor PSV als invaller gespeeldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aah komop zeg, Culina speelt op een paar wedstrijden na altijd matig, Vayrynen heeft ook matige wedstrijden gespeeld maar heeft toch zeker al bewezen een completere voetballer te zijn dan Culina![]()
Werkt niet op een macquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:58 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.planet.nl/planet/show/id=2770225/sc=3c6aa9
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Culina geeft wat meer ruimte over vleugels waardoor Koné en Farfan wat meer plek krijgen in het centrum ipv met Vayrynnen die door het midden komt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Aldus de opvolger van Koeman![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Mac zuigt dan ook.
ja uitstekendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
is dat een beetje te kijken online?! via planet voetbal?!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef Camplo het volgende:
PAS OP BOERTJES MOKUM KOMT ERAAN!!!!!!!!
Hebben ze in Amsterdam ergens in 2004 voor het laatst gezien hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk joh, die kampioensshirtjes.![]()
zo gewoon is dat niet meer, zie vorige week en nu dit weerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajacieden zijn weer blij, maar als PSV de rest gewoon wint dan ben je alsnog gewoon kampioen
ALS ALS ALS....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajacieden zijn weer blij, maar als PSV de rest gewoon wint dan ben je alsnog gewoon kampioen
positief blijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo gewoon is dat niet meer, zie vorige week en nu dit weer![]()
Als als als Ajax in de buurt kan komenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
ALS ALS ALS....
LET OP BOERTJUHS!!! MOKUM KOMT ERAAN!!! MOKUM KOMT ERAAN
dat maakt mij de pis niet lauwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
ALS ALS ALS....
LET OP BOERTJUHS!!! MOKUM KOMT ERAAN!!! MOKUM KOMT ERAAN
Minder gelukkig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef dndiek het volgende:
Tsjonge jonge, wat een kutwedstrijd
je kan ze niet altijd mee hebben hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef okee6 het volgende:
Met instemming van Braamhaar had PSV dit duel even goed kunnen winnen.
Ze vergeten ook nog eens dat hun andere concurent heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef Tallie1982 het volgende:
De ajacieden praten alsof ze er al zijn. Ze moeten morgen eerst zelf eens winnen van Feijenoord
Wanneer leer je toch eens dat het Gomes is?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
mendez speelde trouwens echt een drama-wedstrijd. culina deed t best aardig.
en ons aller gomez is ook al niet meer al te scherp![]()
2e of 3e maakt niet uit, 1 of 2e wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze vergeten ook nog eens dat hun andere concurent heeft gewonnen.
ach die arrogantie zul je er nooit uitkrijgenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef Tallie1982 het volgende:
De ajacieden praten alsof ze er al zijn. Ze moeten morgen eerst zelf eens winnen van Feijenoord
Als hij stopt met fouten makenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wanneer leer je toch eens dat het Gomes is?
Eigenlijk bizar he, we staan nog gewoon 8 punten achter.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach die arrogantie zul je er nooit uitkrijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |