Romario is tweede optiequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef JeroenV het volgende:
Dat duurde lang...
Zou me verbazen als Luque nog komt. Maar ze hadden toch ook een back-up plan ofzo?
Wat een hilariteit.quote:
http://www.eindhovensdagblad.nl/quote:Geen nieuwe aanvaller voor PSV
EINDHOVEN - De nasmaak was bitter en zal nog wel even bitter blijven. De overgang van Albert Luque naar PSV mislukte woensdag op het allerlaatste moment. Ook het alternatief dat de Eindhovense club achter de hand had, bleek uiteindelijk niet meer haalbaar. Voorzitter Shepherd van Newcastle United weigerde zijn handtekening te zetten onder de vrijgave.
Toch wel een teleurstelling lijkt me. Eerst was het al bijna rond, ze zouden nog een back-up hebben en nu heb je niks...quote:
Op Eindhoven Airport kan ik niks vinden uit Newcastle, maar op Schiphol is de laatste vlucht om 20.45 aangekomen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef ganzenherder het volgende:
Misschien had het vliegtuig vertraging....![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
http://www.eindhovensdagblad.nl/
Beter dan dat die aap van een Koeman Rosenberg had gehaald of zo.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Toch wel een teleurstelling lijkt me. Eerst was het al bijna rond, ze zouden nog een back-up hebben en nu heb je niks...
En ik vind het wel grappig ja.
misschien voor een andere rolquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom zo rouwig om een spits die niet scoort?
nou inderdaad zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:00 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, deadline voorbij.
Daar zit je dan de hele dag te f5'en op psv.nl voor niets
Koeman is back!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:03 schreef koningdavid het volgende:
PSV wilde dus Denneboom als vervanger, maar de prijs lag te hoog.
Echt weer Koemanquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:03 schreef koningdavid het volgende:
PSV wilde dus Denneboom als vervanger, maar de prijs lag te hoog.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Ach, als ik eerlijk ben lijkt mij Denneboom nog een betere aankoop dan Luque.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |