abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45883720
leonardo had echt niet naar psv gemoeten, typische ajax speler
Nothing to see here, carry on
pi_45883951
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef RijstNatie het volgende:
leonardo had echt niet naar psv gemoeten, typische ajax speler
Leo is geen typische ajax speler, Leo is meer een speler voor 4-2-2 en ajax speelt 4-3-3
lollig
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:26:47 #128
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45884405
Ball is wel een gemis natuurlijk.

Ik had trouwens niet anders verwacht dan dat Luque kwam. PSV was de hele transferperiode niet echt op zoek.
pi_45884532
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Typisch hoor, en als PSV nu 6e had gestaan was het zeker wel de hand van Koeman geweest. Elke trainer heeft te maken met zijn voorganger, maar Koeman krijgt van mij de credits als PSV kampioen wordt.
Daar gaat PSV ook langzaam maar zeker naar toe Just wait and see
pi_45884862
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Daar gaat PSV ook langzaam maar zeker naar toe Just wait and see
Ach, hoevaak ik dat gehoord heb de afgelopen 7 jaar
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45884882
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ach, hoevaak ik dat gehoord heb de afgelopen 7 jaar
Hoevaak is Koeman trainer bij jullie geweest de afgelopen 7 jaar
pi_45885058
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hoevaak is Koeman trainer bij jullie geweest de afgelopen 7 jaar
D'r is elk jaar weer een ander excuus, waarom PSV niet meer zou gaan presteren. Dit keer Koeman, volgend jaar het vertrek van Farfan en Alex, dat jaar erop omdat PSV-Ajax op carnaval valt enz.
pi_45885164
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef JustJunior het volgende:
Al met al is er goed gehandeld, geen paniekaankopen gedaan. Dat die voorzitter van Newastle Luque dan toch niet kwijt wilt is balen.
Dat heet beleid, geen spelers weg doen als je er geen vervangers voor hebt, kan onze technische staf wat van leren....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45886203
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hier nog een hand van Koeman:

[afbeelding]
Dat is de hand van Hiddink. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45886230
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:14 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Leo is geen typische ajax speler, Leo is meer een speler voor 4-2-2 en ajax speelt 4-3-3
4-2-2
En dan met z'n 3-en op de goal? .
Artard .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45886326
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hier nog een hand van Koeman:

[afbeelding]
Leuk en aardig maar het seizoen duurt nog 12 wedstrijden. En alle ingrediënten om het nog spannend te maken liggen er imo:

-ipv versterking is de selectie nóg smaller geworden. Misschien dat Alcides een aanwinst blijkt te zijn, bij de chinees heb ik op voorhand al grote twijfels.
-Vroeg na de winterstop tegen een nederlaag aanlopen.
-Ajax heeft zich zo op het eerste gezicht wél fatsoenlijk versterkt. Nou weet je natuurlijk niet hoe zo'n Leonardo zich gaat gedragen maar als Davids fysiek in orde is denk ik dat het een werkelijk uitstekende aankoop is.

Zaterdag krijgen we iig meer duidelijkheid over waar we staan. Winnen we die wedstrijd niet ben ik er van overtuigd dat het nog peentjes zweten (mijn god, wat een gezegde ) wordt.

Koeman zag ons geen 4 wedstrijden meer verliezen... Nou Ronald, en dat is één zullen we maar zeggen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45886406
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat is de hand van Hiddink. .
Wat mcyodogg zegt:
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Typisch hoor, en als PSV nu 6e had gestaan was het zeker wel de hand van Koeman geweest. Elke trainer heeft te maken met zijn voorganger, maar Koeman krijgt van mij de credits als PSV kampioen wordt.
pi_45886475
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:22 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Wat mcyodogg zegt:
[..]
Ja, tuurlijk was het de hand van Koeman als ze 6de hadden gestaan.
Die had het dan voor elkaar gekregen om met een kampioenselftal zesde te staan. .
pi_45886497
Ach als jullie blij met hem zijn is het toch goed?
Houd van een lijntje.
pi_45886566
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar het seizoen duurt nog 12 wedstrijden. En alle ingrediënten om het nog spannend te maken liggen er imo:

-ipv versterking is de selectie nóg smaller geworden. Misschien dat Alcides een aanwinst blijkt te zijn, bij de chinees heb ik op voorhand al grote twijfels.
-Vroeg na de winterstop tegen een nederlaag aanlopen.
-Ajax heeft zich zo op het eerste gezicht wél fatsoenlijk versterkt. Nou weet je natuurlijk niet hoe zo'n Leonardo zich gaat gedragen maar als Davids fysiek in orde is denk ik dat het een werkelijk uitstekende aankoop is.

Zaterdag krijgen we iig meer duidelijkheid over waar we staan. Winnen we die wedstrijd niet ben ik er van overtuigd dat het nog peentjes zweten (mijn god, wat een gezegde ) wordt.

Koeman zag ons geen 4 wedstrijden meer verliezen... Nou Ronald, en dat is één zullen we maar zeggen.
Natuurlijk is het nog niet over. Ik wilde alleen aangeven dat Koeman het gewoon goed doet qua prestaties tot zover.

De selectie is inderdaad smaller geworden, maar dat is niet per definitie een probleem. Dat wordt alleen een probleem als Farfan of Kone er een tijd uitliggen. En dan is het ook alleen Beerens die gemist wordt. Aissati als hangende rechtsbuiten, ben ik nooit zo gecharmeerd van geweest.

Normaal gesproken loopt PSV vlak voor de winterstop tegen een zepert aan, nu een keer vlak erna. Roda-uit kan je nu eenmaal verknallen.

De titel is er niet voor Ajax en AZ om te winnen, maar voor PSV om te verliezen.
pi_45887050
Vorig jaar wat het voor de winterstop Roda, dit jaar ná de winterstop Roda
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:09:00 #142
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_45888054
Opvallend hoe negatief iedereen hier plotseling is na één nederlaag.
Hoe kan de stemming na één wedstrijd nu zo omslaan? Was alle hosanna voor de winterstop dan nep?

En die 't' in de topictitel moet een 'd' zijn. In 't kofschip zit geen "L", hoeveel Chinezen we ook kopen!!!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_45888212
Volgens mij is er niet zoveel veranderd hoor, hier. Iedereen heeft gewoon nog geloof in de titel, denk ik, alleen had het op de transfermarkt wat beter aangepakt kunnen worden deze winter.
pi_45888252
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat heet beleid, geen spelers weg doen als je er geen vervangers voor hebt, kan onze technische staf wat van leren....
Newcastle United 132 miljoen euro
PSV Eindhoven 55 miljoen euro

En PSV verkeert in staat van (noodzakelijke) bezuiniging. Het verlengde wel het contract van Gomes, verder zijn Tardelli, Kluivert, Salcido, Alcides en Sun aangetrokken. Wie vertrokken er: Ooijer, Vennegoor, Lucius, Ball, Smit. Beerens en Aisatti zijn met goedvinden verhuurd wegens stilstand op de bank. Je zeurt wat betreft de technische staf. Voor een spits die jij wil, moet je meer dan 5 miljoen meebrengen en wat verdien je daarvan terug op korte termijn?
pi_45888323
Mauro Zaráte kost maar 3 miljoen hoor en die verkoop je door voor 25 miljoen . Helaas gaat PSV traditioneel naast de pot pissen en zal hij in de zomer wel naar Atlético Madrid of AS Roma verkassen. Afgelopen zomer was ie voor 2 miljoen zelfs op te halen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45889198
Vraag ik me toch af wat Zaráte, Argentijn, bij PSV te zoeken heeft. Een mooi salaris zit er niet in, het akelige weer, vermoedelijk geen europees succes, plus eigen land verlaten voor Brabant? Komt bij, een dergelijke aankoop is een investering. PSV kan niet investeren. Dat is de manier zoals Hiddink het graag doet, dat wilde PSV niet (meer)

Verder, over de technische staf: PSV staat bovenaan, voorlopig geen zorgen over CL kwalificatie, PSV heeft de tweede fase CL bereikt, is dus financieel zeker dit seizoen. Ball en Smit zijn van de loonlijst. Twee beloften krijgen elders speeltijd. Waarom dan afgeven op de technische staf? Koeman kan a la Gullit ook een B-selectie bij elkaar kopen, maar dat is dus niet gebeurd. Gelukkig maar.
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:47:25 #147
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_45889372
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:41 schreef okee6 het volgende:
Verder, over de technische staf: PSV staat bovenaan, voorlopig geen zorgen over CL kwalificatie, PSV heeft de tweede fase CL bereikt, is dus financieel zeker dit seizoen. Ball en Smit zijn van de loonlijst. Twee beloften krijgen elders speeltijd.
Inderdaad. Dit is toch helemaal niet verkeerd? Vergeet niet wie er allemaal vertrokken dit seizoen en hoe iedereen een makkelijk kampioenschap voor ajax voorspelde.

Ik vind dat het goed gaat Hoewel, zoals ik al eens eerder gezegd heb, de makkelijke kwalificatie voor de 2e ronde CL ietwat geflatteerd was.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_45889375
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef okee6 het volgende:

[..]

Newcastle United 132 miljoen euro
PSV Eindhoven 55 miljoen euro

En PSV verkeert in staat van (noodzakelijke) bezuiniging. Het verlengde wel het contract van Gomes, verder zijn Tardelli, Kluivert, Salcido, Alcides en Sun aangetrokken. Wie vertrokken er: Ooijer, Vennegoor, Lucius, Ball, Smit. Beerens en Aisatti zijn met goedvinden verhuurd wegens stilstand op de bank. Je zeurt wat betreft de technische staf. Voor een spits die jij wil, moet je meer dan 5 miljoen meebrengen en wat verdien je daarvan terug op korte termijn?
Je mist mijn punt ben ik bang....

Als je al een smalle selectie hebt moet je gewoon niet je grootste talenten laten gaan als je er niks voor terug kan halen. Of wil je soms beweren dat die 2 verhuurd zijn om loonkosten uit te sparen? Die 2 kosten minder dan Luque in zijn eentje waarschijnlijk waarmee je bezuinigingsverhaal opeens wel in een ietwat ander daglicht staat, of niet soms?
pi_45889831
Is het niet uitgeballd?
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:04:28 #150
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_45889974
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het niet uitgeballd?
Ja maar in Brabant is het ook "hij wilt"
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')