Romario is tweede optiequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef JeroenV het volgende:
Dat duurde lang...
Zou me verbazen als Luque nog komt. Maar ze hadden toch ook een back-up plan ofzo?
Wat een hilariteit.quote:
http://www.eindhovensdagblad.nl/quote:Geen nieuwe aanvaller voor PSV
EINDHOVEN - De nasmaak was bitter en zal nog wel even bitter blijven. De overgang van Albert Luque naar PSV mislukte woensdag op het allerlaatste moment. Ook het alternatief dat de Eindhovense club achter de hand had, bleek uiteindelijk niet meer haalbaar. Voorzitter Shepherd van Newcastle United weigerde zijn handtekening te zetten onder de vrijgave.
Toch wel een teleurstelling lijkt me. Eerst was het al bijna rond, ze zouden nog een back-up hebben en nu heb je niks...quote:
Op Eindhoven Airport kan ik niks vinden uit Newcastle, maar op Schiphol is de laatste vlucht om 20.45 aangekomen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef ganzenherder het volgende:
Misschien had het vliegtuig vertraging....![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
http://www.eindhovensdagblad.nl/
Beter dan dat die aap van een Koeman Rosenberg had gehaald of zo.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Toch wel een teleurstelling lijkt me. Eerst was het al bijna rond, ze zouden nog een back-up hebben en nu heb je niks...
En ik vind het wel grappig ja.
misschien voor een andere rolquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom zo rouwig om een spits die niet scoort?
nou inderdaad zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:00 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, deadline voorbij.
Daar zit je dan de hele dag te f5'en op psv.nl voor niets
Koeman is back!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:03 schreef koningdavid het volgende:
PSV wilde dus Denneboom als vervanger, maar de prijs lag te hoog.
Echt weer Koemanquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:03 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Ach, als ik eerlijk ben lijkt mij Denneboom nog een betere aankoop dan Luque.
hadden we tenminste weer een Oranje international erbij gehadquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:03 schreef koningdavid het volgende:
niet, gewoon verder gaan zoals we bezig waren, uitgaan van 4-4-2.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:09 schreef endr0me het volgende:
Geen nieuwe spits dus.. Hoe gaat PSV dat opvangen ? Nguyen/Carrizo ?
Waarom in de zomer. Internationale markt is dicht, nationaal is ie gewoon open...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zijn zoveel hier neerbuigend over Denneboom, die jongen heeft veel eigenschappen voor een topspits in spe. Ik zou het in de zomer zeker opnieuw proberen.
nee hoor, die is op last van de Fifa ook gewoon dicht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Waarom in de zomer. Internationale markt is dicht, nationaal is ie gewoon open...
ja, zo haalde we ooit Culina binnen. Vroeger mocht je 2 transfers in Nederland doen. Maar dat vond de Fifa dus niet goed!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ow, is dat niet meer. Was ooit wel.
Niet overdrijven, het is niet alsof jullie opeens heel veel kwaliteit hebben ingeleverd. Dit is nog steeds ruim voldoende om kampioen te worden. En achteraf moet je misschien maar blij zijn dat Koeman niet zo het geluk heeft om allerlei aankopen te doen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kut, heel kut... Ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat we Koeman horen vertellen dat de tegenvallende resultaten de schuld zijn van de te smalle selectie. Als we in deze vorm doorspelen zal dat wel over een week of 2 zijn.
Hij mag in elk geval nog tegen AZ spelen. PSV moet maandag het verweerschrift bij de KNVB inleveren, daarna wordt de eventuele straf bekend gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:52 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer wordt er iets over schorsing van Farfan bekend?
Hopen dat Afellay weer fit wordt en dan 4-5-1 spelen met Kone in de spits, en Cocu en Culina (quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:08 schreef Neoktheone het volgende:
Gisteravond extra lang zitten wachten. Uiteindelijk toch maar besloten naar bed te gaan en het goede nieuws de volgende ochtend te lezen/horen. Krijg je dit... Als Farfan nu geschorst wordt hebben we een serieus probleem voor enkele wedstrijden.
Misschien wel voldoende om kampioen te worden maar mark my words: Koeman klaagt binnen een maand of 2 openlijk over een te smalle selectie. En als PSV niet snel zijn vorm herpakt kan dat wel eens heel snel zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het is niet alsof jullie opeens heel veel kwaliteit hebben ingeleverd. Dit is nog steeds ruim voldoende om kampioen te worden. En achteraf moet je misschien maar blij zijn dat Koeman niet zo het geluk heeft om allerlei aankopen te doen...
Koeman dacht zo.. je moet toch wat kopenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:08 schreef borisz het volgende:
Wat moet PSV met denneboom? Het is nog lang geen kerst.
Eens. Hij maakt dit seizoen al indruk. In de zomer is hij transfervrij en gaat hij zeker weten naar een club uit de 'top-5'. Ik denk Feyenoord of Twente...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zijn zoveel hier neerbuigend over Denneboom, die jongen heeft veel eigenschappen voor een topspits in spe. Ik zou het in de zomer zeker opnieuw proberen.
Zo goed is hij niet, als je zijn statistieken erbij pakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. Hij maakt dit seizoen al indruk. In de zomer is hij transfervrij en gaat hij zeker weten naar een club uit de 'top-5'. Ik denk Feyenoord of Twente...
Daar heeft hij toch ook gewoon gelijk in of niet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:20 schreef cultheld het volgende:
Maar hoe ging Knoeiman met hem om? Hij zei in de pers "graag of niet".
Hij had hem veel subtieler moeten benaderen. Leonardo is gewoon een prima voetballer en dat voor 7.5 ton. Zelfs als hij niet geheel zou slagen, was hij nog met winst te verkopen voor een paar miljoen of zo. Wedden dat het Hiddink wel was gelukt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch ook gewoon gelijk in of niet?
Maar bij PSV wist Leonardo dat hij te maken kreeg met Jeff, Arouna en Patrick als concurenten.
Bij ajax moest hij de strijd aangaan met Mauro, Ryan, Nicolae en Tommetje.....
Tja............
Ik ook. Dat kutventje had ik echt niet bij PSV willen zien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat Koeman bij Leonardo weinig verkeerd heeft gedaan
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:25 schreef dndiek het volgende:
Voor Ball zou Man City volgens vi.nl 380.000 betalen
Dat is een bak geld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:25 schreef dndiek het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:42 schreef ASSpirine het volgende:
Had het toch al verwacht dat Luque niet zou komen. Ik heb wel wat vertrouwen in onze spitsen, mss klein beetje onderbezet, maar we kunnen het nog wel redden. Kluivert zal niet altijd zo blessuregevoelig blijven gok ik, het is een kwestie van tijd of hij kan eindelijk weer eens een volledige wedstrijd spelen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:25 schreef dndiek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |