abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 februari 2007 @ 18:29:40 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45890727
Ik snap het niet, 2 dagen geleden gaat het er hier over dat we zo weinig Nederlanders hebben, willen we een Oranje international halen is het nog niet goed
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45890946
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je mist mijn punt ben ik bang....

Als je al een smalle selectie hebt moet je gewoon niet je grootste talenten laten gaan als je er niks voor terug kan halen. Of wil je soms beweren dat die 2 verhuurd zijn om loonkosten uit te sparen? Die 2 kosten minder dan Luque in zijn eentje waarschijnlijk waarmee je bezuinigingsverhaal opeens wel in een ietwat ander daglicht staat, of niet soms?
Het ging over de mogelijkheden, ruimte hebben om keuzes te kunnen maken.

Huntelaar is vertrokken toen hij stilstond. Wens jij Aisatti en Beerens dat ook toe? Op dit moment krijgen beiden geen kansen in de basis, en zo zullen ze volgend seizoen waarschijnlijk dus ook nog niet van een zelfde niveau kunnen zijn. Ik ben blij dat Aisatti bij een redelijke club als Twente leert wat eredivisie voetballen is. Een invalbeurt is leuk, mag tegen Milan of wie dan ook zijn, je moet ook constantheid leren krijgen. Constant op de bank doet je minder worden. En of PSV de punten met bakken wegsmijt door deze twee te verhuren, ik denk het niet. Daar is geen enkele aanleiding voor.

Gewoon geduld opbrengen, totdat één van de spitsen weer trek in doelpunten heeft. Farfán maakt ze nu enkel uit de vrije trap, en Koné kan ook beter, heeft ie laten zien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 februari 2007 @ 18:53:55 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45891565
quote:
Looijen: Afketsen ligt aan PSV
Door: Chiron | Gepubliceerd: Vandaag 15:08 | Laatst bewerkt: Vandaag 15:08 | 1 reactie

Leen Looyen, technisch directeur van NEC, legt de schuld van het niet doorgaan van de transfer van Romano Denneboom bij PSV.

Als zij me drie dagen eerder bellen met de mededeling dat zij in Denneboom een alternatief zien voor Luque, kan ik actie ondernemen om hem te vervangen. Ik zeg je dat, wanneer PSV dat gedaan had, Romano nu bij PSV had gezeten. Nu konden we niet accoord gaan.

NEC had geen tijd om een vervanger aan te trekken. We hadden vier opties: Van Beukering, Slory, Cairo en Amoah. Die laatste was al onderweg, maar het kon allemaal niet doorgaan.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45891635
Hij wil gewoon dat Romano hem geen sukkel vindt
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45891650
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap het niet, 2 dagen geleden gaat het er hier over dat we zo weinig Nederlanders hebben, willen we een Oranje international halen is het nog niet goed
Denneboom heeft zijn interlandcarriere al lang geleden afgesloten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 februari 2007 @ 18:59:02 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45891730
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Denneboom heeft zijn interlandcarriere al lang geleden afgesloten
dat hoop je maar
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45891767
Voor een half jaar huren had ik het nog niet eens zo'n slechte optie gevonden eigenlijk. Maar goed, hij komt niet...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 februari 2007 @ 19:03:46 #158
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45891903
quote:
Extra veiligheidsmaatregelen PSV-Arsenal

Uitgegeven: 1 februari 2007 16:56
Laatst gewijzigd: 1 februari 2007 17:22
EINDHOVEN - Politie, brandweer, hulpdiensten, de gemeente en PSV halen op carnavalsdinsdag 20 februari alles uit de kast om de uitverkochte wedstrijd PSV-Arsenal veilig te laten verlopen. Dat zei burgemeester Alexander Sakkers van Eindhoven donderdag.

Op die dinsdag komen 35.000 voetbalfans, onder wie 1600 Arsenalfans, in aanraking met carnaval vierende Eindhovenaren. Fans en carnavalsvierders kunnen zich mengen op uitgaanscentrum Stratums Eind.

Voor de zekerheid heeft Sakkers versterking gevraagd van politiekorpsen uit de rest van Brabant en Limburg, maar de politie zal op straat niet massaal zichtbaar zijn.

Feest

Sakkers verwacht dat de dag een groot feest gaat worden. Mocht het toch misgaan, dan is voldoende ME achter de hand die kan ingrijpen, aldus Sakkers. "We houden er rekening mee dat op zo'n carnavalsdag meer alcohol in de mens zit dan anders'', verduidelijkte Sakkers.

PSV en de gemeente hadden de wedstrijd liever op een andere dag gehad. Maar pogingen om het treffen te verschuiven liepen stuk op een weigering van de Europese voetbalbond UEFA.

Maatregelen

"Fans die dronken het stadion in willen, worden geweigerd'', zei Frank Wijnfeld van PSV. "Mensen die zich misdragen worden op gepaste wijze ergens beziggehouden'', zei Sakkers.

"De politie is vriendelijk, duidelijk en resoluut waar nodig''. Mensen die de fout ingaan, kunnen rekenen op boter bij de vis, doordat justitie voor snelrecht zorgt, aldus Sakkers.

Fansquare

Voor de Arsenalfans is een 'fansquare' voorzien voor het stadhuis, waar ze tot aan de wedstrijd beziggehouden worden. Van daaruit worden ze met bussen naar het stadion gebracht.

De carnavalsoptocht, bezocht door ongeveer 80.000 mensen, wordt overigens wel voor de wedstrijd omgeleid. Rond het Philipsstadion mogen geen carnavalsactiviteiten plaatsvinden.
Gaat gezellig worden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 februari 2007 @ 19:06:11 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45891975
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Gaat gezellig worden
nou ben benieuwd, wordt toch wel een groot feest
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 1 februari 2007 @ 19:10:11 #160
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45892109
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou ben benieuwd, wordt toch wel een groot feest
Zuipen op Stratums Eind En mac spekken
pi_45892692
Zeg, zijn jullie nu op de valreep ontsnapt aan Romano Denneboom??

Dat was toch wel een grap geweest!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45892728
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Stratums Eind. Ga je de blue parrot onveilig maken?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 februari 2007 @ 19:34:37 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45893042
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Suijk het volgende:

[..]

gelukkig kun je er ook leuk stappen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45893156
Avond!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_45893572
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wel altijd happy hour na de wedstrijd he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45894382
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond!
Leuk dat je dat zegt in het PSV-topic
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45894839
quote:
Philips stadion bekogeld met knikkers

februari 2007, 19:36

Het Philips stadion van PSV is deze week bekogeld met knikkers door een groep vandalen. De club heeft woensdag aangifte gedaan van de vernielingen, zo meldt Het Eindhovens Dagblad.
De onruststokers zorgden ervoor dat enkele ruiten van kantoren sneuvelden. Er werd van uitgegaan dat de schade door wapens werd veroorzaakt, maar het is inmiddels duidelijk geworden dat er gebruik werd gemaakt van een katapult in combinatie met knikkers.
Bron : VP

pi_45895718

AD rubriek clubliefde
in de rubriek Feyenoord
pi_45895875
Heeft die nou een feyenoord sjaal om ?
pi_45895923
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Cerubo het volgende:
Heeft die nou een feyenoord sjaal om ?
pi_45895953
Living on the edge!
Houd van een lijntje.
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:50:58 #172
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45896020
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Jorien gaat rellen in de Blue Parrot
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45899629
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef dndiek het volgende:

[..]

Leuk dat je dat zegt in het PSV-topic
Ik wilde even alle medefans groeten!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_45900014
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Zeg, zijn jullie nu op de valreep ontsnapt aan Romano Denneboom??

Dat was toch wel een grap geweest!
Zeg dat wel! Zat je weer aan een dure speler vast die niks presteert.
pi_45903285
Ik moet zeggen dat Stan aardig open was in het interview over hoe het allemaal gelopen is gisteren en deze week. Eigenlijk moet je nog Newcastle's kant hebben om het rond te hebben, maar hun motivatie lijkt me ook wel duidelijk.

Nu hopen dat Alcides en Sun echte aanwinsten zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')