Het ging over de mogelijkheden, ruimte hebben om keuzes te kunnen maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je mist mijn punt ben ik bang....
Als je al een smalle selectie hebt moet je gewoon niet je grootste talenten laten gaan als je er niks voor terug kan halen. Of wil je soms beweren dat die 2 verhuurd zijn om loonkosten uit te sparen?Die 2 kosten minder dan Luque in zijn eentje waarschijnlijk waarmee je bezuinigingsverhaal opeens wel in een ietwat ander daglicht staat, of niet soms?
quote:Looijen: Afketsen ligt aan PSV
Door: Chiron | Gepubliceerd: Vandaag 15:08 | Laatst bewerkt: Vandaag 15:08 | 1 reactie
Leen Looyen, technisch directeur van NEC, legt de schuld van het niet doorgaan van de transfer van Romano Denneboom bij PSV.
Als zij me drie dagen eerder bellen met de mededeling dat zij in Denneboom een alternatief zien voor Luque, kan ik actie ondernemen om hem te vervangen. Ik zeg je dat, wanneer PSV dat gedaan had, Romano nu bij PSV had gezeten. Nu konden we niet accoord gaan.
NEC had geen tijd om een vervanger aan te trekken. We hadden vier opties: Van Beukering, Slory, Cairo en Amoah. Die laatste was al onderweg, maar het kon allemaal niet doorgaan.
Denneboom heeft zijn interlandcarriere al lang geleden afgeslotenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap het niet, 2 dagen geleden gaat het er hier over dat we zo weinig Nederlanders hebben, willen we een Oranje international halen is het nog niet goed
dat hoop je maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denneboom heeft zijn interlandcarriere al lang geleden afgesloten![]()
![]()
Gaat gezellig wordenquote:Extra veiligheidsmaatregelen PSV-Arsenal
Uitgegeven: 1 februari 2007 16:56
Laatst gewijzigd: 1 februari 2007 17:22
EINDHOVEN - Politie, brandweer, hulpdiensten, de gemeente en PSV halen op carnavalsdinsdag 20 februari alles uit de kast om de uitverkochte wedstrijd PSV-Arsenal veilig te laten verlopen. Dat zei burgemeester Alexander Sakkers van Eindhoven donderdag.
Op die dinsdag komen 35.000 voetbalfans, onder wie 1600 Arsenalfans, in aanraking met carnaval vierende Eindhovenaren. Fans en carnavalsvierders kunnen zich mengen op uitgaanscentrum Stratums Eind.
Voor de zekerheid heeft Sakkers versterking gevraagd van politiekorpsen uit de rest van Brabant en Limburg, maar de politie zal op straat niet massaal zichtbaar zijn.
Feest
Sakkers verwacht dat de dag een groot feest gaat worden. Mocht het toch misgaan, dan is voldoende ME achter de hand die kan ingrijpen, aldus Sakkers. "We houden er rekening mee dat op zo'n carnavalsdag meer alcohol in de mens zit dan anders'', verduidelijkte Sakkers.
PSV en de gemeente hadden de wedstrijd liever op een andere dag gehad. Maar pogingen om het treffen te verschuiven liepen stuk op een weigering van de Europese voetbalbond UEFA.
Maatregelen
"Fans die dronken het stadion in willen, worden geweigerd'', zei Frank Wijnfeld van PSV. "Mensen die zich misdragen worden op gepaste wijze ergens beziggehouden'', zei Sakkers.
"De politie is vriendelijk, duidelijk en resoluut waar nodig''. Mensen die de fout ingaan, kunnen rekenen op boter bij de vis, doordat justitie voor snelrecht zorgt, aldus Sakkers.
Fansquare
Voor de Arsenalfans is een 'fansquare' voorzien voor het stadhuis, waar ze tot aan de wedstrijd beziggehouden worden. Van daaruit worden ze met bussen naar het stadion gebracht.
De carnavalsoptocht, bezocht door ongeveer 80.000 mensen, wordt overigens wel voor de wedstrijd omgeleid. Rond het Philipsstadion mogen geen carnavalsactiviteiten plaatsvinden.
nou ben benieuwd, wordt toch wel een groot feestquote:
Zuipen op Stratums Eindquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ben benieuwd, wordt toch wel een groot feest
Stratums Eind.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zuipen op Stratums EindEn mac spekken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stratums Eind.Ga je de blue parrot onveilig maken?
Wel altijd happy hour na de wedstrijd he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stratums Eind.Ga je de blue parrot onveilig maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je dat zegt in het PSV-topicquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond!
Bron : VPquote:Philips stadion bekogeld met knikkers
februari 2007, 19:36
Het Philips stadion van PSV is deze week bekogeld met knikkers door een groep vandalen. De club heeft woensdag aangifte gedaan van de vernielingen, zo meldt Het Eindhovens Dagblad.
De onruststokers zorgden ervoor dat enkele ruiten van kantoren sneuvelden. Er werd van uitgegaan dat de schade door wapens werd veroorzaakt, maar het is inmiddels duidelijk geworden dat er gebruik werd gemaakt van een katapult in combinatie met knikkers.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Cerubo het volgende:
Heeft die nou een feyenoord sjaal om?
Jorien gaat rellen in de Blue Parrotquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zuipen op Stratums EindEn mac spekken
Ik wilde even alle medefans groeten!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt in het PSV-topic
Zeg dat wel! Zat je weer aan een dure speler vast die niks presteert.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Zeg, zijn jullie nu op de valreep ontsnapt aan Romano Denneboom??
Dat was toch wel een grap geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |